تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط ترقی و پیشرفت در موقعیت جهانی در گرو نگاه ویژه به حق معلم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار استان سیستان و بلوچستان: شرط ترقی و پیشرفت در موقعیت جهانی در گرو نگاه ویژه به حق معلم است خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نوع نگاه جامعه به جایگاه معلم متفاوت از سایر نقش هاست چرا که فرهنگ و ارزش گذاری آحاد جامعه را معلم تعیین می کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 11:48

خبرگزاری پانا+استاندار+شورای+آموزش و پرورش+سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اوسط هاشمی در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک بزرگداشت مقام معلم و روز کارگر افزود: نقش معلم از نگاه فرهنگی مردم جاری می شود و این بهترین سرمایه برای نقش دهی به جایگاه معلم است. وی بیان کرد: باید درون نظام به عنوان کارگزار و بودن در میان مردم به خواسته  مردم قدرت بدهیم و ازخواسته های آنها در جامعه پاسداری کنیم. وی با بیان اینکه اجازه ندهیم معلم از جایگاه و نقش خود که رسالت است فاصله بگیرند عنوان کرد: همه نگاهایمان را معطوف به مسائل مادی نکنیم چرا که معلمان در مسیر تربیت انسانها و ترویج رسالت انبیا تلاش می کنند. هاشمی شرط ترقی و پیشرفت در موقعیت جهانی را رویکرد نگاه ویژه به حق معلم دانست و ادامه داد: دانش عاملی برای آزادی و بودن در موقعیت انسانی است البته با این برخورداری که نظام را در خود وسعت دهیم. استاندار بیان کرد: اگر نگاه به نقش معلم با نگرش درست شکل بگیرد می توان به آینده با جهش و توسعه عرصه ی آموزشی اطمینان داشت. وی اظهار کرد: گزارشاتی که در رابطه با آموزش و پرورش داده ایم در همه وزارت ها شکل گرفته است و با تمام نیرو براین موضوع اصرار کردیم تابتوانیم برحقمان باقی بمانیم شورای آموزش وپرورش و شهرستان ها موظفند سند خود را ارائه دهند تا به نرم کشوری برسیم. هاشمی اضافه کرد: همانطور که در سال گذشته به الویت استان در بخش انسانی زیر بنایی و زیر ساختی عمل کردیم و به خواسته مان رسیدیم امسال هم باید به نقش معلم و برخورداری استان از معلمان در سطح کیفی بپردازیم و به مقصود خود که استان عاری از بی سوادی است برسیم. وی گفت: امسال رویکرد استان اشتغال فرهنگی است و باید در این بخش ها پیشرفت و رشد کنیم مردم را در صحنه بیاوریم چرا که محوریت با نقش انسانی است و بهترین نقش از آن معلم است. استاندار عنوان کرد: در سال تحصیلی 94-95 علوم پایه باید در تمام نقاط استان شکل بگیرد؛ علوم پایه آینده استان است و بیشترین جهت آموزشی به سمت علوم پایه است هیچ دانش آموزی نباید از فرصت انتخاب محروم باشد. رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: با شکل گیری علوم پایه میزان ورودی به دانشگاهای برتر رقابت را نشان می دهد و در سطح کشور باید اسامی دانش آموزان برتر را روی بیلبورد برای شناساندن آنها به همگان نصب کنیم و بگوییم که این موفقیت ها حاصل تلاش معلمان است. وی ادامه داد: کمیته امداد و بهزیستی به جای مستمری گیری می توانند از افراد بین خودشان که تحصیل کرده اند معلم بگیرند و این یعنی شخصیت دادن به این افراد و هم اینکه برای آنها ایجاد شغل می کند. استاندار در پایان از مصوبه دولت در بحث سواد آموزی افراد بی سواد استان گفت که شامل گروه سنی 10 تا 49 سال است و مشمول تمام سنین نیست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن