تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت مديريت زيست محيطي واحدهاي توليد كننده آسفالت در غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳ق.ظ)
اولويت مديريت زيست محيطي واحدهاي توليد كننده آسفالت در غرب تهران موج -همزمان با پنجمين روز از گراميداشت هفته زمين پاک با شعار" زمين پاک با حفاظت از آب و خاک "چندين طرح زيست محيطي با حضور مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران و تني چند از مسئولان محلي در شهرستان هاي شهريار و قدس افتتاح و به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج،محمد هادي حيدرزاده در حاشيه مراسم افتتاح سيستم بگ فيلتر چند واحد توليد آسفالت در شهرستان قدس اظهار داشت: بيشترين معادن شن و ماسه و آسفالت در حوزه غرب استان تهران قرار دارد و مديريت زيست محيطي اين واحد ها جزء اولويت هاي کاري اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران است.
وي با اشاره به اينکه تجهيز واحد هاي شن و ماسه به سيستم هاي تيکنر و مه پاش و همچنين واحد هاي آسفالت به بکارگيري سيستم بگ فيلتر و نيز استفاده از سوخت گاز به جاي مازوت در دستور کار برنامه هاي نظارتي اين دستگاه قرار داشته، گفت: خوشبختانه با پيگيري هاي انجام شده از تعداد 15 واحد توليد آسفالت در محدوده شهرستان قدس تعداد 13 واحد تا به امروز مجهز به سيستم بگ فيلتر شده اند.
حيدر زاده ادامه داد:امروز نيز به مناسبت گراميداشت هفته زمين پاک از چند طرح ريست محيطي در حوزه غرب تهران رونمايي شد که از آن جمله مي توان به بهره برداري از سيستم تصفيه پساب شرکت چراغ مدرن در شهريار و افتتاح تعداد 3 بگ فيلتر و رونمايي از سيستم تبديل مازوت به گاز در مجموع 4 واحد توليد آسفالت در شهرستان قدس اشاره کرد.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران افزود: با استفاده از اين سيستم هاي بگ فيلتر کيسه اي علاوه بر کنترل آلودگي هوا تا حد زيادي نيز در مصرف آب صرفه جويي مي شود.
حيدر زاده با اشاره به اينکه حفاظت از آب و خاک و هوا، اولويت جدي برنامه هاي دولت و سازمان حفاظت محيط زيست مي باشد تصريح کرد: ما همچنان در حوزه محيط زيست نسبت به معيارها و برنامه هاي ايده آل و استاندارد عقب هستيم و بايد در اين خصوص اهداف و برنامه ها با جديت و سرعت بيشتري تعقيب شود.
وي با بيان اينکه برابر فرمايشات مقام معظم رهبري در 17 اسفند سال گذشته حجت بر همگان در حوزه محيط زيست تمام شده است اظهار داشت: در اين حوزه همه دستگاه ها و صنايع بايد به تکاليف قانوني و مسئوليت هاي اجتماعي خود عمل کنند و در شاخص هاي توسعه به موضوعات محيط زيست به عنوان يک اصل، نگاه بيشتري معطوف شود.
گفتني است، در حاشيه سفر امروز مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران، از محلهاي تخليه نخاله هاي ساختماني در شهر قدس و کارخانه تصفيه روغن هاي صنعتي حاوي PCBs در شهرستان شهريار بازديد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن