تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801217740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند توسعه شيلات در برنامه ششم لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۰:۴۵ق.ظ)
سند توسعه شيلات در برنامه ششم لحاظ شود موج - استاندارسيستان وبلوچستان گفت: سند توسعه شيلات بايد درمبناي فعاليت معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداري در برنامه ششم توسعه قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اوسط هاشمي در کارگروه توسعه سند شيلات استان افزود: با عنايت به اينکه نقشه راه و سند توسعه شيلات استان تدوين شده بايد برنامه و برشهاي ساليانه طرح و اعتبار مورد نياز هر سال و محل تأمين آن تعيين شود تا طبق برنامه ريزي زمان بندي شده اشتغال 25 هزار نفر در ساحل را به 250 هزار نفر تبديل کنيم لذا سند توسعه شيلات بايد درمبناي کار معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداري در برنامه ششم توسعه قرار گيرد.
هاشمي با بيان اينکه سال 94 مبناي آغاز طرح 10 ساله سند توسعه شيلات است تصريح کرد: امسال بايد زيرساخت ها را فراهم کرد تا در سال هاي آينده با تلاش مضاعف و تفکرجهشي ورودمان را به برنامه ششم توسعه منطبق با اهميت آن تثبيت کنيم.
استاندار در ادامه گفت: برپايي بازار شيلات و نمايشگاه محصولات کشاورزي از سوي سرمايه گذاران بخش خصوصي بايد از چنان جذابيتي برخوردار شود که مسافران و گردشگران بجاي رفتن به بازار لباسها و کفش هاي کهنه و دست دوم خارجي، از محصولات عالي و جذاب استان بازديد کرده و سوغات ببرند.
وي از سرمايه گذاران خواست با نگاهي بلند و فرابخشي وارد عرصه سرمايه گذاري و توليد در استان شوند و با ايده و طرح هاي خوب از تمام ظرفيت هاي موجود و نگاه ويژه دولت براي توسعه استان استفاده کنند.
استاندارافزود: کسب تجربه ، دخالت دادن بخش خصوصي در تصميم سازي ، آموزش و مهارت ، رعايت فصل صيد و حدود مرزي در برداشت از ذخاير و تعريف چار چوب و مقررات به عنوان يک الزام ، مواردي است که مي تواند در رسيدن به هدف اين سند ،حتي در مدت زمان کمتر از ده سال موثر باشد.
وي خاطر نشان کرد: پرورش ميگو در سال 93 آغاز و استارت خوبي داشت و قابل قبول بود لذا مي توان با برنامه ريزي و زمان بندي مناسب دو بار برداشت در سال جاري اميدوار بود.
مقام عالي دولت در استان ادامه داد مردمان اين منطقه مي توانند با تشکيل تعاونيها و مشارکت در صندوق توسعه روستايي از اعتبارات اين صندوق که نرخ سود آن در مناطق مرزي صفر درصد است بهره مند شوند.
هاشمي تأکيدکرد: ما بايد پايه گذار کاري باشيم که هرکس بعد از مابيايد اتوماتيک وار ادامه دهنده راهمان باشد لذا بايد کار را برنامه ريزي شده و اصولي پيش ببريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن