تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804731709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي موزه مجسمه در عمارت عين الدوله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۱۸ب.ظ)
راه اندازي موزه مجسمه در عمارت عين الدوله موج - مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران از تشکيل موزه مجسمه به طور موقت در عمارت عين الدوله خبر داد و گفت: تا زمان يافتن مکان مناسب و برنامه ريزي براي طراحي فضاي مورد نياز، عمارت عين الدوله پايگاه اوليه موزه مجسمه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جمال کامياب با بيان اينکه با توجه به فعاليت‌هاي گسترده سازمان در حوزه مجسمه‌سازي و هنرهاي شهري در سال هاي اخير، ايده موزه مجسمه شکل گرفت، افزود: با توجه به فعاليت‌هاي سازمان در اين حوزه ضرورت در نظر گرفتن مکاني براي نگهداري آثار هنري و مجسمه‌هاي شهري به‌خصوص مجسمه‌هايي که از سوي هنرمندان شاخص و مطرح در سطح شهر استفاده‌ شده است، پيشنهاد تشکيل موزه شکل گرفت.
او با تأکيد بر اينکه برنامه‌ريزي براي طراحي فضا مناسب براي احداث موزه در حال پيگيري و انجام است، گفت: متأسفانه تاکنون مکاني مناسب براي احداث موزه به دست نيامده است و به همين دليل فعلاً اين موزه به‌صورت موقت در عمارت عين الدوله بر پا مي‌شود.
مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينکه اين عمارت مرکز فعاليت‌هاي مجسمه‌سازي سازمان است، ادامه داد: عمارت عين الدوله به‌عنوان پايگاه اوليه موزه مجسمه پايه‌گذاري شد تا در آينده با توجه به شرايط لازم براي نگهداري مجسمه‌ها و افزايش تعداد آثار، مکان مناسب‌تري به‌عنوان محل دائمي موزه مجسمه انتخاب شود.
به گفته دکتر کامياب در کنار تشکيل اين پايگاه اوليه، برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري براي شکل‌گيري اين موزه نيز آغازشده است و شوراي تخصصي تحت عنوان "شوراي سياست‌گذاري موزه" در حال شکل‌گيري است.
او با تأکيد بر اينکه اين شورا، مشورتي، سياست‌گذار و تصميم‌ساز است، گفت: اين شورا از اساتيد برجسته مجسمه‌سازي در حال شکل‌گيري است و در اولين مرحله مأموريت دارد ضوابط و شرايط اساس‌نامه فعاليت موزه مجسمه را به نحو جدي پيگيري کند.
مدير عامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينکه براي راه‌اندازي موزه، شناسايي و تحويل آثاري که در موزه قرار خواهد گرفت، ضروري است، افزود: اين آثار از ميان کارهاي هنرمندان، مجموعه‌داران، وراث و آثاري که در سطح شهر جانمايي شده‌اند، از سوي شوراي سياست‌گذاري انتخاب مي‌شود.
به گفته دکتر کامياب آثاري که در موزه نگهداري خواهد شد تنها به تهران اختصاص ندارد و کار فراتر از سطح شهر تهران و در ابعاد کلان‌شهرها برنامه‌ريزي‌شده است و به آثار فاخري که در ساير شهرها قرار دارند براي اضافه شدن به گنجينه موزه توجه خواهيم داشت.
او بابيان اينکه کارهايي که در موزه قرار خواهد گرفت شامل تمامي کارها از ابتداي فعاليت‌هاي مجسمه‌سازي در ايران تاکنون خواهد بود، گفت: در حال حاضر 90 اثر از هنرمندان مختلف در گنجينه سازمان زيباسازي شهر تهران حضور دارد که با شناسايي آثار فاخر به‌مرور اين گنجينه غني‌تر شده و افزايش خواهد يافت.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران بر تأکيد بااينکه اعضاي شوراي سياست‌گذاري به‌طور قطعي انتخاب‌ نشده است و شکل‌گيري شورا از سوي سيد مجتبي موسوي در حال پيگيري است، ادامه داد: براي شناسايي و کشف کارهاي فاخر مجسمه‌سازي در تهران و ساير شهرها تنها به شورا اکتفا نخواهيم کرد و از کانال‌هاي مختلف به دنبال يافتن آثار هستيم تا بتوانيم موزه‌اي درخور مجسمه‌هاي شهري شکل دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن