تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819890160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطیفی: زارعی از من حلالیت طلبید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لطیفی: زارعی از من حلالیت طلبید
سرمربی سابق راه‌آهن علیه بهادر عبدی و مهدی زارعی بابت حرف های اخیرشان در مورد زمانی که او در راه‌آهن سرمربیگری می‌ کرده شکایت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی در این باره گفت: آقای عبدی که الان علیه من مصاحبه می‌ کند مصاحبه هایش موجود است که تا یک ماه پیش از من به عنوان بهترین مربی دوران زندگی اش و فنی ترین مربی ایران و یک روانشناس برجسته یاد می‌ کند که در عین شگفتی و حیرت همگان توانستم راه‌آهن را جمع کنم و این تیم را از انحلال نجات دهم. البته آقای زارعی هم علیه من حرف زده بود اما حلالیت طلبید و گفت بهادر هم از صحبت هایی که کرده پشیمان است.

او در همین باره ادامه داد: همه من را می‌ شناسند و در واقع نمی‌ خواستم شکایت کنم اما این کار را کردم تا حقایق و اتفاقاتی که برای باشگاه راه‌آهن می‌ افتد روشن شود.

سرمربی سابق راه‌آهن در مورد شکایتی که تنظیم کرده است این توضیح را داد: من از بهادر عبدی و مهدی زارعی شکایت کرده ام و این کار را از طریق مراجع قانونی و وکیلم به شدت پیگیری می‌ کنم. آنها هم اگر مدرکی برای صحبت هایشان دارند بیاورند و رو کنند. من هم صبر کردم تا بازی با سپاهان تمام شود و بعد این کار را انجام دهم تا نگویند علی لطیفی می‌ خواهد برای راه‌آهن حاشیه درست کند، من از طریق کمیته اخلاق، کمیته قضایی، کمیته انضباطی فوتبال و دادگاه این کار را انجام می‌ دهم. دلیل شکایت من هم یک چیز است و آن هم این است که من هیچ وقت اخلاقیات را در زندگی نباختم و به همین دلیل هم از لحاظ مالی زندگی سختی دارم. من معتقدم اگر کوچکترین خلافی انجام دهم بعدا اثرش را می‌ بینم به این جهت شکایت نکردم که حقانیتم را نشان دهم چون حقانیتم معلوم است من فقط شکایت کردم. تا این وسط یکسری چیزها روشن شود. قاطعانه به دنبال عملی شدن شکایتم هستم.

لطیفی در پایان افزود: انشاالله که با شکایت من همه چیز روشن شود. من با دست خالی شش بازیکن در نیم فصل دوم جذب کردم که حداقل سه نفر از آنها در حال حاضر در ترکیب ثابت راه‌آهن بازی می‌ کنند. کسی نباید در این وسط فرافکنی کند تا با این کار مشکلات راه‌آهن را پوشش دهد. در کنار این دو نفر از یک نفر دیگر یعنی حسینی نسب نیز شکایت می‌ کنم. البته در این بین مهدی زارعی زنگ زد و از فنی عذرخواهی کرد گرچه من از او نیز شکایت کردم اما از همین جا اعلام می‌ کنم که به رضایت داده ام چون حداقل این جوانمردی را داشت که بگوید من تحت فشار آن مصاحبه را انجام دادم و عذرخواهی کرد.

1394/02/06 14:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن