تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804440078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطیفی: راه‌آهن را از انحلال نجات دادم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لطیفی: راه‌آهن را از انحلال نجات دادم
ماجرا چگونه سرمربی شدن علی لطیفی در راه‌آهن و بحث بازیکنان که در زمان او به این تیم جذب شدند، دیشب در برنامه نود دوباره باز شد.

به گزارش "ورزش سه"، لطیفی که اعتقاد دارد سلامت کاری از کیفیت فنی ارزش خیلی بیشتری دارد. می‌ گوید که کاری خلاف قانون در راه‌آهن انجام نداده بلکه این باشگاه را از انحلال نجات داده.

نماینده دادستانی گفت حتی شده با تیم جوانان در مسابقات شرکت کنید

من اصلا قصد نداشتم که راجع به گذشته صحبت کنم چون همه اتفاقات را توضیح دادم و قبلا با آقایان محمدزاده رئیس کمیته اخلاق، حمیصی رئیس حراست فدراسیون و علیپور توضیحاتی داده ام. آقایانی که دیشب در برنامه نود دیدیم که صحبت هایی انجام داده اند، همان کسانی هستند که در زمان من اعتصاب کرده بودند. بنابراین نماینده دادستانی به من گفت هر طور شده باید در مسابقات شرکت کنید حتی اگر شده با تیم جوانان تان زمانی به من اعلام شد که سرمربی راه‌آهن هستم که تنها 3، 4 روز به پایان نقل و انتقالات مانده بود و درست یک روز مانده به پایان فصل نقل و انتقالات اعلام کردند، لطیفی به صورت رسمی سرمربی را آهن است.

بدون یک ریال پول بازیکن جذب کردم

دادستانی در آن زمان یک ریال هم پول نداشت که ما بخواهیم خرج بازیکنان کنیم. از بین 15 بازیکنی که برای تست آمده بودند، 2 نفر از آنها سابقه بازی در لیگ‌برتر و لیگ یک را داشتند. 4 نفر را که کامل می‌ شناختم و سال ها در لیگ‌برتر حضور داشتم مثل آقایان کلاه کج، محمدرضایی، میرابی و محمد هزایی این چند نفر محبت کردند و قبول کردند که بیایند بدون یک ریال برای راه‌آهن بازی کنند. به عنوان سرمربی با بازیکنان بزرگ تیم که صحبت کردم به من گفتند بازی نمی‌ کنیم.

6 بازیکن من انتخاب کردم 2 بازیکن باشگاه راه‌آهن

از زور نماینده مستقیم دادستانی استفاده کردیم تا به حد نصاب برسیم. من 6 بازیکن انتخاب کردم یکی از آنها در زمان آقای اسکوچیچ ملوان بوده و استعلام گرفتیم و متوجه شدیم که بازیکن بسیار خوبی است که سهمیه زیر 23 سال بود و یکی از آنها هم در نساجی قائمشهر بازی می‌ کرده ولی بعدا به من گفتند که 8 قرارداد بسته شده. در صورتی که من 6 بازیکن معرفی کرده بودم و بعدا به من گفتند چون زمان نداشتیم 2 بازیکن هم خود باشگاه انتخاب کرده است. آقای عابدینی هم چیزی برای قائم کردن نداشت و به من گفت چون شما انتخاب نکردید، باشگاه مجبور شد بازیکن انتخاب کند و به من گفتند که هدفشان جور کردن اسپانسر است. آقای عابدینی برای اینکه بتواند پول آب معدنی و بلیت هواپیما را جور کند این کار را انجام داد.

برای راه‌آهن درآمدزایی کردیم

همین بازیکنانی راه‌آهن که الان علیه من صحبت می‌ کنند، قبلا با آنها حرف زدم و واقعیت را گفتم و واقعیت این بود که ما یک ریال پول نداشتیم. این در حالی بود که آقای عابدینی با دست خالی به باشگاه آمد اما در فاز مدیریتی خوب عمل کرد، راه‌آهن در آستانه انحلال بود و من با افتخار می‌ کنم که این تیم را همراه با آقای علی عابدینی و لطف خدا از انحلال نجات دادیم. ما سعی داشتیم از هر طریقی برای باشگاه درآمدزایی کنیم. بازیکنانی که جدا شدند الکی از تیم نرفتن ما برای دادن رضایتنامه از آنها پول گرفتیم و از این طریق درآمدزایی کردیم.

با مدیریتی که داشتم 3 ماه راه‌آهن را چرخاندم

این نکته را هم بگویم 6 بازیکنی که من آوردم، قیمتشان در بازار آزادی که پول دارد، 2 میلیارد است. من با مدیریت خودم آنها را رایگان را به راه‌آهن آوردم. اصلا پولی وجود نداشت که بخواهد اتفاقی بیافتد. جا دارد از آقای تاج تشکر کنم که هر کمکی می‌ شد به ما کرد. در ضمن او از من به دلیل حرکات شایسته ای که انجام دادم تقدیر کردم. با مدیریتی که کردم نزدیک به 3 ماه این تیم را چرخاندم، چه کسی می‌ تواند در فوتبال ایران چنین کاری انجام بدهد؟ 3 بازی من سرمربی راه‌آهن بودم حالا می‌ خواهم به شما بگویم که ما با چه تیم هایی بازی کردیم، فولاد خوزستانی که قهرمان فصل گذشته بود. ذوب آهنی که بدون اغراق بهترین تیم ایران و با ملوانی که اوج گرفته بود و خیلی خوشحالم که بعد از هر یک از این سه بازی مربیان حریف از تیم من تعریف و تمجید کردند.

به سلامت کاری ام بیشتر از هر چیز اهمیت می‌ دهم

چه زمانی که در استقلال بودم، چه زمانی که دستیار آقای استیلی بودم؛ کار سالم را در دستور کار خودم قرار دادم. زمانی که من را به عنوان سرمربی راه‌آهن انتخاب کردند، استعلام گرفته بودند و از سلامت کار من مطمئن شده بودند. در ضمن به دستور حمید خان رفتم سرمربی شدم و اگر دستور او نبود هیچ وقت نمی‌ رفتم سرمربی شوم. اگر من در رزومه ام سرمربیگری یک تیم لیگ‌برتری را دارم، اول لطف خدا بود و بعد لطف حمید استیلی. آقایانی که می‌ گویند من سابقه سرمربیگری ندارم باید بدانند که من در رده های پایه 7 ماه سرمربیگری کردم. در ضمن دستیار اول آقای استیلی و نزدیک ترین فرد به او بودم. تازه این ها که کنار را بگذاریم من به عنوان بازیکن استقلال و کسی که به جام‌جهانی رفته، حتی اگر مربیگری هم نکرده باشم باز هم رزومه قوی ای دارم. در آخر این را بگویم که من سلامت کاری ام بیشتر اهمیت می‌ دهم تا به کیفیت فنی کارم.


1394/02/01 14:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن