تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798327418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار وزير محيط زيست ايتاليا با جهانگيري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۶ق.ظ)
ديدار وزير محيط زيست ايتاليا با جهانگيري موج - همکاري‌هاي اقتصادي و صنعتي دو کشور نيز سابقه اي طولاني دارد و ما علاقه مند به ادامه روند مثبت تعاملات و همکاري‌هاي گذشته با ايتاليا هستيم
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري در ديدار «جان لوکا گالتي»، وزير محيط زيست ايتاليا، با اشاره به صبغه تاريخي روابط مثبت دو کشور اظهار داشت: همکاري‌هاي اقتصادي و صنعتي دو کشور نيز سابقه اي طولاني دارد و ما علاقه مند به ادامه روند مثبت تعاملات و همکاري‌هاي گذشته با ايتاليا هستيم.
معاون اول رئيس جمهور افزود: در مقطعي که وزير صنايع بودم، رياست کميسيون مشترک اقتصادي ايران و ايتاليا را بر عهده داشتم و در آن زمان ايتاليا يکي از شرکاي برتر ما در سطح اتحاديه اروپا بود.
جهانگيري با تاکيد بر اينکه ايتاليا جايگاه مثبت و مهمي نزد افکار عمومي و مقامات ايران دارد، خواستار گسترش سطح مناسبات و همکاري‌هاي تجاري و اقتصادي تهران – رم شد و گفت: ايتاليا بايد جايگاه گذشته خود در همکاري‌هاي تجاري با ايران را پيدا کرده و به عنوان يکي از شرکاي بزرگ ايران مطرح باشد.
معاون اول رئيس جمهور تصريح کرد: پس از روي کار آمدن دولت يازدهم، تحولات جدي در روابط ايران با کشورهاي اروپايي؛ به ويژه ايتاليا ايجاد شده که اميدوارم اين روند، رو به توسعه بوده و زمينه شکوفايي اقتصاد دو کشور را فراهم کند.
جهانگيري همچنين با اشاره به مذاکرات ايران و کشورهاي 1+5، از مواضع سازنده و مثبت وزير امور خارجه ايتاليا در قبال بيانيه لوزان قدرداني کرد و افزود: انتظار داريم موضع‌گيري مثبت ايتاليا تا پايان مذاکرات و دستيابي به توافق جامع هسته اي استمرار داشته باشد.
وزير محيط زيست ايتاليا نيز در اين ملاقات با اشاره به سابقه مثبت روابط دو کشور گفت: رابطه ايران و ايتاليا هيچگاه با تنش‌هاي طولاني همراه نبوده و اساس کار دو کشور همواره بر مبناي دوستي بوده است.
جان لوکا گالتي با بيان اينکه ايتاليا نسبت به آينده مذاکرات هسته‌اي ايران خوش بين است خاطرنشان کرد: ترديدي نداريم که به زودي شاهد دستيابي به توافق جامع هسته‌اي ميان ايران و کشورهاي 1+5 خواهيم بود.
وي با اشاره به اينکه ايران و ايتاليا از نظر شرايط زيست محيطي داراي مشکلات مشابهي هستند، بر لزوم گسترش همکاري‌هاي زيست‌محيطي ميان تهران و رم براي مقابله با تهديدات زيست محيطي و استفاده از تجارب يکديگر در اين زمينه تاکيد کرد.
وزير محيط زيست ايتاليا افزود: قرار است يادداشت تفاهمي در زمينه همکاري‌هاي زيست محيطي با حضور مسوولان محيط زيست دو کشور به امضا برسد که اميدوارم اين يادداشت تفاهم بتواند اثرات مثبتي در توسعه همکاري‌هاي دو کشور به همراه داشته باشد.
وي همچنين با تاکيد بر لزوم گسترش روابط ايران و ايتاليا در بخش‌هاي مختلف گفت: ايتاليا علاقه مند است که هرچه زودتر به جايگاه گذشته خود بازگردد و همکاري‌هاي خود با ايران را به عنوان شريک نخست بازرگاني ادامه دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن