تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالف سوری: از عربستان می خواهیم به سوریه حمله کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مخالف سوری: از عربستان می خواهیم به سوریه حمله کند
رئیس گروه موسوم به شورای ملی مخالفان سوریه با حمایت از تهاجم عربستان سعودی به یمن خواستار گسترش دامنه عملیات طوفان قاطعیت به سوریه شد.
کد خبر: ۴۹۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ - 23 April 2015


 رئیس گروه موسوم به شورای ملی مخالفان سوریه با حمایت از تهاجم عربستان سعودی به یمن خواستار گسترش دامنه عملیات طوفان قاطعیت به سوریه شد.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن در شماره امروز نوشت: جرج صبرا، رئیس شورای ملی مخالفان سوریه با خبرگزاری آناتولی مصاحبه و از تهاجم عربستان سعودی به یمن در چارچوب عملیات طوفان قاطعیت استقبال کرد و گفت این عملیات نشانه آغاز مرحله جدید است، ..... ما انقلابیون سوریه می خواهیم دامنه عملیات طوفان قاطعیت به سوریه گسترش یابد، زیرا این کشور از زمان حافظ اسد، رئیس جمهور سابق سوری راه ورودی نفوذ ایران به کشورهای عربی شده است. 

از سوی دیگر، صبرا درباره تحولات سوریه گفت: این رویکرد بین المللی و منطقه ای وجود دارد که می خواهند سوری ها را به نوعی سرگرم کنند، اما آنان جز به پیروزی چیز دیگری را قبول ندارد، زیرا چهار سال گذشت و مردم سوریه انواع مرگ از جمله مرگ در آب های دریا در زمان فرار به دنبال پناهگاه، مرگ ناشی از شلیک گازهای سمی یا پرتاب بشکه های حامل مواد منفجره را تجربه کردند. سوری ها چیزی در دست ندارند که آن را از دست بدهند.

وی در اظهارات خود آشتی با نظام حاکم کنونی بشار اسد را مردود دانست و تصریح کرد: راه حل آشتی جویانه به بروز زخم های جدید در سوریه و منطقه منجر می شود. در حقیقت تلاش های حل و فصل بحران سوریه با هدف کاهش سقف خواسته های انقلاب انجام می شود. در همین حال، تلاش های دیگر برای ایجاد مخالفانی وابسته به برخی طرف های منطقه ای و بین المللی صورت می گیرد تا این نوع از مخالفان با آنچه مغایر خواسته مردم سوریه و انقلابیون داخل این کشوراست، موافقت کنند. به عنوان مثال، برخی مخالفان سوری با نظام حاکم سوریه در مسکو برای دستیابی به راه حل دیدار کردند، اما این نشست کاملا شکست خورد. ما با صدای بلند می گوییم برگزاری دیدارها و امضای توافق ها مهم نیست بلکه آنچه مهم است این است که توافق ها و طرح سیاسی جامع برای توقف خونریزی به اجرا گذاشته شود. از چهار سال گذشته تا کنون قتل در سوریه ادامه دارد و انقلابیون با هیچ راه حل سیاسی که به خروج بشار اسد و نظام حاکم قاتل وی منجر نشود، موافقت نخواهند کرد.

جرج صبرا همچنین بر لزوم تجهیز گروه های مخالف سوری به سلاح برای مقابله با نظام حاکم بر سوریه تاکید و خاطرنشان کرد: ما از جامعه جهانی می خواهیم موشک های ضد هواپیماها را در اختیار ارتش آزاد سوریه قرار دهند تا نیروی هوایی نظام بشار اسد از میدان جنگ کنار برود ما این در خواست را از سه سال پیش تکرار می کنیم.

این مخالف سوری همچنین در اظهارات خود به حضور تشکیلات تروریستی داعش در سوریه اشاره و ادعا کرد این تشکیلات دست پرورده سازمان های اطلاعاتی سوریه، ایران و طرفهای بین المللی است و اگر نظام حاکم بر سوریه سرنگون نشود داعش باقی خواهد ماند.

جرج صبرا همچین گفت: قدرت ها و جامعه جهانی هیچ طرحی برای پایان بحران سوریه در دست ندارند. در همین حال، راه حل در سوریه به اوضاع منطقه ای مرتبط است. چگونه ثبات در لبنان برقرار شود اگر اوضاع کنونی سوریه ادامه یابد؟ و چگونه عراق از بحران خود بیرون رود اگر بحران سوریه حل نشود؟ سوریه، محور اجرای توطئه های منطقه قرار گرفته است از این رو دستیابی به راه حل برای بحران این کشور مسئله بسیار دشوار است. در مقابل، محافل بین المللی مشغول سردادن شعارهای مبارزه با تروریسم هستند بدون این که در این زمینه با جدیت تلاش کنند و بزرگترین دلیل این است که حملات ائتلاف بین المللی -که شامل شصت کشور- به مواضع داعش در شهر عین العرب چه نتیجه درپی داشت؟ چهار سال از آغاز حملات هوایی می گذرد و بیشتر بخشهای این شهر ویران شده و این حملات بر داعش هیچ تاثیری نداشته است. سوری ها با جدیت در هیچ عملیات مبارزه با داعش شرکت نخواهند کرد مگر اینکه این عملیات همزمان مقابله با نظام بشار اسد باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن