تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پویایی شوراها در دستور كار شورای عالی استانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بصیری پور:
پویایی شوراها در دستور كار شورای عالی استانهاست

غلامرضا بصیری پور رییس شورای عالی استان های کشور


شناسهٔ خبر: 2560401 پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
استانها > زنجان

زنجان-رئیس شورای عالی استانها گفت: به دنبال پویایی شوراها در کشور هستیم و بر همین اساس انتظار داریم هر سه ماه یکبار اعضای شورای استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا بصیری پور در دیدار حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زنجان با بیان اینکه شورای عالی استانها دارای ظرفیت هایی همچون تدوین طرح و لایحه و ارائه آن به مجلس و دولت است افزود: طبق قانون شورای عالی استانها می تواند بر بودجه کشور نظارت کند.

وی با اشاره به تاکید دین اسلام بر اهمیت شورا ادامه داد: چارچوب شکلی شوراها را قانون اساسی تعریف کرده است اما متاسفانه این نهاد مردمی در سطح مدیران کشور جایگاه ویژه خودش را ندارد.

رئیس شورای عالی استانهای کشور با تاکید بر اینکه باید شوراها را تقویت کنیم اظهار داشت: ما وزن شوراها را وزن مردم می دانیم و انتظارمان از همه برجستگان به ویژه نمایندگان ولی فقیه در استانها این است که به شوراها نگاهی ویژه داشته باشند تا مردم بیشتر منتفع بشوند و سود ببرند.

بصیری پور به ظرفیت شوراها در کشور اشاره کرد و گفت: شورای عالی استانهای کشور ۱۱۷ هزار عضو در کشور دارد. بیش از شورای شهر، بیش از ۱۰۵۸ شورای بخش و بیش از ۴۳۰ شورای شهرستان در کشور داریم که نشان دهنده ظرفیت فوق العاده نیروی انسانی شوراها است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال پویایی شوراها در کشور هستیم، خطاب به حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: انتظار داریم هر سه ماه یکبار اعضای شورای استان خدمت شما برسند تا از نصایح نماینده ولی فقیه بهره ببرند و ارتباطشان با شما قوی تر شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن