تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید برگزار می شود خبرگزاری پانا: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از برگزاری همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید در نهم اردیبهشت امسال در مازندران خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت ساعت 08:51

خبرگزاری پانا+همایش+تبیین نقش جوانان+استانداری مازندران

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از گزارش روابط عمومی استانداری، علی شادمان در نشست مشاورین جوان شهرستان های استان با اشاره به این که نقش جوانان در دولت تدبیر و امید، کارکردی و عملگرایانه است، بیان داشت: در حوزه نظری باید به دو شعار محوری دولت، یعنی تدبیر و واژه کلیدی امید توجه نمود.
وی با بیان این که این دو مفهوم در ارتباط با جوانان دارای رابطه و وجوه مصداقی است، خاطر نشان ساخت: تدبیر با پشتوانه عقل رقم می خورد که اوج این فرایند در نسل جوان متبلور است.
شادمان با اشاره به این که جوان تحصیل کرده ی صاحب اندیشه و خرد می تواند در همه امور تدبیر درست را تبیین کند و بکار گیرد، افزود: مفهوم دیگر، امید است و روح امید با تمام ظرفیت در فصل جوانی معنی دار می شود و از این بابت شعار دولت در ارتباط تنگاتنگ با جوان و جوانان قرار دارد.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با بیان این که از نظر جمعیتی در شرایط پنجره جمعیتی قرار داریم و درصد بالای جوانان در بافت جمعیتی کشور، زمینه ساز تحقق اهداف مورد اشاره می شود، اظهار داشت: نقش جوانان در دولت تدبیر و امید برجسته می باشد و همایش تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید با توجه به نام گذاری امسال به سال " دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی " از سوی رهبر معظم انقلاب، نهم اردیبهشت ماه امسال در استان، در شهرستان چالوس برگزار خواهد شد که امید است به نتایج عملی منجر گردد.
محمدحسین فقیه علی آبادی مشاور استاندار مازندران در امور جوانان نیز در این جلسه با اشاره به این که یک سوم جمعیت استان مازندران را قشر جوان تشکیل می دهد، گفت: نگاه ویژه دولت به جوانان در مازندران بر آمده از ظرفیت های بالقوه و توانمندی های بالفعل موجود در استان است.
فقیه با بیان این که دولت تدبیر و امید با اتکای به جوانان خلاق و دانشی در سال جدید به دنبال تسریع رونق اقتصادی و تقلیل نابرابری های اجتماعی است، ابراز نمود: تبیین نقش جوانان در دولت تدبیر و امید یکی از اولویت های دولت یازدهم در سال 94 می باشد که به این واسطه همایشی استانی با مشارکت جوانان جوانان برگزار خواهد شد.    
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن