تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محسنی بندپی در نشست خبری اعلام کرد:
ایجاد مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها ایجاد نماید.


به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ؛ انوشیروان محسنی‌بند‌پی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری امروز  (چهارشنبه) در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد یک مرکز جامع اطلاعات اجتماعی و اقتصادی خانوارها ایجاد نماید تا بر اساس آن تصمیم گیری اقتصادی و توانمند سازی افراد معنی پیدا کند.


وی ادامه داد: با تقویت این مراکز و جمع آوری اطلاعات خانوارها می توانیم تصمیمات درستی بگیریم و اشراف خوبی بر مسائل داشته باشیم .


محسنی بند پی افزود: در حال حاضر واقعیت تلخی وجود دارد و آن این است که متاسفانه برخی از افراد جامعه به دلیل مشکلات متعدد اجتماعی، اقتصادی و غیره با شرایطی مواجه می‌شوند که خود را بی‌پناه احساس کرده و این پناهی که نه تنها در بعد اقتصادی بلکه در بعد عاطفی و روانی آنها نیز به شدت احساس می‌شود.


رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: برای مثال زمانی می‌گفتند ناباروری بیماری نیست اما در حال حاضر به این باور رسیده‌ایم که این موضوع یک بیماری است زیرا ما در فرهنگی هستیم که نداشتن بچه از طرف خانواده‌های طرفین باعث ایجاد فشارهای متعدد بر زوجین می‌شود و قطعا این فشارهای روانی مسائل متعددی را برای آنان ایجاد می‌کند، پس باید این مساله را نیز به عنوان یک بیماری تلقی کنیم.


وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده بالندگی‌های علمی را در این سازمان وارد کرده و به طور تخصصی‌تر خدمات خود را در سطوح فردی، خانوادگی و جمعی به مددجویان و تحت پوششان خود ارائه دهیم.



انتهای پیام/



اخبار مرتبط

راه‌اندازی بزرگترین شبکه خیرین در کشور/ نهادینه سازی برنامه‌محوری در سازمان
تحقق عدالت اجتماعی در اولویت برنامه های سازمان/ مداخله تخصصی در 3 هرم سنی آسیب پذیر جامعه/ تحقق استراتژی های راهبردی سازمان




۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن