تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردارقاسی خطاب به دولت روحانی: با یک حرف احمدی‌نژاد قیمت نفت 20دلار بالا می‌رفت؛ ثمره کار شما چیست؟!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سردارقاسی خطاب به دولت روحانی: با یک حرف احمدی‌نژاد قیمت نفت 20دلار بالا می‌رفت؛ ثمره کار شما چیست؟!
با همه انتقاداتی که به احمدی‌نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست 20 دلار قیمت نفت را افزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا 20 دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ در حالی که براساس مدل دولت جدید نفت به 40 دلار رسید.
روز نو : با همه انتقاداتی که به احمدی‌نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست 20 دلار قیمت نفت را افزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا 20 دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ در حالی که براساس مدل دولت جدید نفت به 40 دلار رسید.


به گزارش روز نو، سردار سعید قاسمی از افراد حامی محمود احمدی‌نژاد در همایش «مشهد جهانی، تشکل‌های جهانی‌» در جمع فعالان فرهنگی و مدیران تشکل های فرهنگی شهر با بیان اینکه "بنیانگذار انقلاب (ره) یک مدل مبارزاتی را در 22 جلد صحیفه خود به جا گذاشته است که براساس این مدل تکلیف ما در نبرد آخر زمانی شفاف است"، گفت: اگر این مدل مبارزاتی از ابتدا تاکنون نرم افزاری شده بود، امروز داستان بهار عربی در مصر، تونس و الجزایر بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی ایران اتفاق نمی افتاد و آن ها در ابتدای شروع کار نبودند... حتی زمانی که ایشان قطعنامه 598 را امضا کرد، و بیانیه ای نوشت و به قول امروزی ها «فکت شیت» خود را ارائه کرد، که نتیجه 40 تا 50 سال مبارزه است.
  
به گزارش خرداد، این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه "اعتراف می‌کنم موفق شدند که این تفکر را میان نسل جدید جا بیاندازند که نباید با استکبار مچ انداخت، افزود: مدل تفکر نهضت آزادی، مجاهدین خلق  و مدل تفکر هاشمی مخالف مدل تفکر امام خمینی است... با همه انتقاداتی که به احمدی‌نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست 20 دلار قیمت نفت را افزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا  20 دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ در حالی که براساس مدل دولت جدید نفت به 40 دلار رسید.
 
وی با بیاین اینکه "بنیانگذار انقلاب فرمودند: «جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، باید در جنگ اعتقادی بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیندازیم.»"، گفت: ...کرکره این تفکر حضرت روح‌الله این قدر پایین کشیده شده است که بحرینه، الاحشانیه، قطیفیه و یمنیه در مشهد خانه گرفتند و از ترس شهرداری، نمای خانه قدیمی اما داخل خانه تیمی و تشکیلاتی دارد و در حوزه و دانشگاه به دنبال راهکار است تا پکیج نبرد آخر الزمانی که در این 37 سال زدید و موفق شده‌اید، آن را حفظ کنید، پیدا کند. 
 
این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه "با جشن پیروزی حق بر  کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد"، گفت: اگر مدافعان حرم و نیز در عراق و یمن نبود، دو کوچه بالاتر از بیت رهبری، چهار راه جمهوری خط نبرد می‌شود.
 
سایت قاصدنیوز که اظهارات این فعال سیاسی حامی احمدی‌نژاد را منتشر کرده است در پایان به نقل از وی نوشته است: قاسمی به اظهارات اخیر هاشمی و بیان خاطراتی از حضرت امام اشاره کرد و تاکید کرد: حرف های امام خمینی در وصیت‌نامه و صحیفه ایشان برای ما سند است و خاطره‌گویی حاج اقا را سند قرار نمی‌دهیم.




تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن