تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت ربات مین یاب اتوماتیک در زنجان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ساخت ربات مین یاب اتوماتیک در زنجان
یک مسوول در تیپ 216 مستقل زرهی زنجان از طراحی و ساخت ربات مین یاب اتوماتیک به دست کارکنان متخصص این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ - 19 April 2015




یک مسوول در تیپ 216 مستقل زرهی زنجان از طراحی و ساخت ربات مین یاب اتوماتیک به دست کارکنان متخصص این تیپ خبر داد.

محمد محمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ساخت این ربات مین یاب قریب به شش ماه طول کشید و پس از طی مراحل آزمایشی با موفقیت تمام در مسابقات کشوری و بین المللی بکارگیری شد.

وی اظهار کرد: تیم رباتیک تیپ 216 زرهی زنجان پنجم اسفند 93 در مسابقات قهرمانی رباتیک کشور در اهواز شرکت کرد و علاوه بر کسب رتبه سوم به عنوان فنی ترین تیم نیز شناخته شد.

محمدی افزود: همچنین این تیم در رقابت های رباتیک بین المللی IRAN OPEN که از 19 تا 21 فروردین جاری با حضور تیم های خارجی در تهران برگزار شد با کسب عنوان سوم موفق به دریافت کاپ و لوح تقدیر نیز گردید.

این مسوول گفت: این ربات به صورت هوشمند و بدون برخورد با موانع پیش روی و با توجه به نقشه دستوری و بهره گیری از اسکنر نصب شده بر روی آن می تواند محل دقیق مین های غیرقابل مشاهده را شناسایی و اعلام کند.

محمدی افزود: تلاش می شود این ربات مین یاب تولید شده از حالت مسابقه ای خارج و با نصب تجهیزات لازم در مناطق مین گذاری شده مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این موفقیت نشان از توانمندی کارکنان متخصص فعال و خلاق می باشد که همواره برای طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز ارتش جمهوری اسلامی تلاش وافر دارند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن