تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798609337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر رهبری در خصوص حج عمره/ یارگیری وزیر بهداشت از برادران لاریجانی/ حمله مجدد یک اصلاح طلب به دولت روحانی/ساخت پروژه همیشه ناتمام کشور به شهرداری رسید/طرح ده + بیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس/ اشاره رهبر انقلاب به کدام جوان بی تجربه سعودی بود؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظر رهبری در خصوص حج عمره/ یارگیری وزیر بهداشت از برادران لاریجانی/ حمله مجدد یک اصلاح طلب به دولت روحانی/ساخت پروژه همیشه ناتمام کشور به شهرداری رسید/طرح ده + بیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس/ اشاره رهبر انقلاب به کدام جوان بی تجربه سعودی بود؟
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند ،دولت یازدهم یک واحد مسکونی خارج از مسکن مهر هم نساخته است؛سيلي زدن شاپور علیرضا به گوش كاردار سعودي دروغ است؛این خبرگزاری‌ها باید در قیامت پاسخگو باشند!،امام جمعه‌ای که از رفتن به حج انصراف داد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ - 11 April 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
دولت یازدهم یک واحد مسکونی خارج از مسکن مهر هم نساخته است دولت یازدهم سکان مسکن را تحویل گرفت اما طبق آخرین بررسی‌ها هنوز حتی یک واحد مسکونی مازاد از طرح مسکن مهر نساخته است و همچنان می‌گوید برنامه‎هایی در سر دارد. به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی با توجه به آخرین آمار اعلامی در بخش پروانه‌های صادر شده می‌توان نتیجه گرفت که ساخت‌وساز روند نزولی به خود گرفته است، اما آیا این روند در امسال هم تکرار می‌شود؟در این مورد فردین یزدانی، کارشناس مسکن بر این باور است که قطعا با کاهش ساخت سازها که در طول یکسال گذشته هم بیشتر شده است بر بازار مسکن تاثیر گذار خواهد بود، به گونه‌ای که می‌تواند موجب کمبود مسکن و مشکلاتی همچون عرضه و تقاضا شود.
نظر رهبری در خصوص عمره مفرده حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهمن سال 1385 در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در بیانات مهمی فرموردند: «اگر از من سؤال کنند کسی ثروتی تولید کند برای اینکه بیست نفر یا صد نفر انسان را که زندگیشان سرشار از محرومیت است، به نوا برساند، یا مثلاً فرض بفرمایید که پنجاه نفر را که در فلان شهر زندگی میکنند و در آرزوی یک بار زیارت قبر مطهر علی‌بن‌موسیالرضا در حسرتند و نتوانستند بروند، اینها را با ثروتش به زیارت ببرد، این بهتر است یا با همین پولی که میخواهد با آن تولید ثروت کند، ده سال پشت سر هم عمره برود، بنده به طور قطع و یقین و بدون هیچ تردید خواهم گفت اولی مقدم است. حالا هر سال عمره نرود. تولید ثروت فینفسه ممدوح است؛ اگر با نیت کمک باشد، آن وقت حسنه‌ی الهی هم هست؛ اجر الهی و اخروی هم دارد.»
سيلي زدن شاپور علیرضا به گوش كاردار سعودي دروغ استدر روزهای اخیر شایعه‌ای با این مضمون منتشر شده که « سال ۱۳۳۸ شرطه عرب تو همین فرودگاه جده میزنه توگوش ی نفر پیرمرد زایر ترک ارومیه‌ای. میاد پیش شاه شکایت، شاه بی درنگ سفیرعربستان رو میخواد، که سفیرشون ایران نبوده!! میگه سرکنسولشون بیاد، طرف میاد کاخ مرمر؛ تو سالن انتظار، شاپور علیرضا برادرشاه و پسر رضاشاه که خیلی هم قلدر بوده داشته تنیس بازی میکرده، شاه صداش میکنه، میگه برو بزن تو گوش سرکنسول عربستان؛ شاهپور میگه ولی اعلیحضرت!!! میگه حرف نباشه و...ثانیه‌ای بعد...سرکنسول عربستان با صدای غرغر و ناراحتی کاخ مرمر رو ترک میکنه و بعد از ۵ روز مراتب عذرخواهی کتبی عربستان به ایران میرسه؛ به اون میگفتن، قلدری، عزت، اقتدار.» نکته جالب در این باره این است که علیرضا پهلوی برادر محمد رضا و فرزند رضاخان در سال 1333 در سانحه هوایی کشته شده و از سوی دیگر مراحل ساخت فرودگاه جده در سال 1974 (۱۳۵۳ شمسی) آغاز گردید و در سال 1981 (۱۳۶۰ شمسی) افتتاح گردیده، ضمن این که عربستان سعودی در تهران کنسولگری نداشته است.
کشته و زخمی شدن تروریست‌های آلمانی در مرزهای شرقی یک مجله آلمانی مدعی کشته شدن یک شهروند آلمانی در شرق کشور به دلیل بی توجهی به دستور ایست پلیس ایران شد. به نوشته مجله اشپیگل، دو برادر آلمانی قصد داشتند از مرزهای شرقی وارد خاک ایران شوند اما در ایست بازرسی، پلیس ایران دستور ایست می دهد ولی این دو برادر آلمانی به این دستور پلیس بی توجهی می کنند در نتیجه پلیس گلوله شلیک می کند. به نوشته اشپیگل "یاسین" و "منیر خوکا" افراط‌گرای بوده‌اند.
حمله مجدد یک اصلاح طلب به دولت روحانی رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با انتقاد از عملکرد دولت در مسئله سیاست داخلی گفته: معتقد هستم که در وزارت کشور باید یک خانه‌تکانی حسابی انجام شود. استاندارها جابه‌جا شوند، آنهایی که ضعیف عمل کرده‌اند، مقبول و دلبسته به مخالفان دولت بوده‌اند، در پشت صحنه با مخالفان و منتقدان دولت جلسه و نشست برگزار می‌کرده‌اند و آنها را تقویت کرده‌اند را شجاعانه تعویض کنند. چه ضرورت و الزامی وجود دارد، استانداری که نمی‌تواند سیاست‌های دولت را اجرایی کند برای آن هزینه بپردازد. همچنین در مورد فرماندارها باید یک پالایش حسابی انجام شود.
طرح ده + بیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس گويا شخصيت هاي برخي طيف هاي جناح اصولگرا در نشست هايي که تا به امروز رسانه اي نشده به مدلي دست يافته اند که بتوانند اکثر طيف هاي اصولگرا را قانع کنند. به نوشته آریا اين مدل که از آن به عنوان 10+20ياد مي شود اکنون در حال بررسي و چانه زني است.اين در حالي است که برخي از چهره هاي اصولگرا که بيشتر از طيف سنتي هستند از اين طرح اظهار بي اطلاعي مي کنند اما طيف نزديک به رهپويان و ايثارگران گويا از اين طرح اطلاع دارند.
این خبرگزاری‌ها باید در قیامت پاسخگو باشند! حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، در دومین جلسه از سلسله نشست‌های هفتگی فقه رسانه‌ای گفته: در فقه رسانه‌ای به خبرنگار اقتصادی اجازه نشر خبری که موجب به هم ریختگی و آشوب بازار مسلمانان شوند، داده نشده است. وی با ذکر مثال بالا رفتن قیمت ارز در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، گفت: متاسفانه بعضی از خبرگزاری‌ها دانسته و یا نادانسته با تولید برخی اخبار موجب کلافه شدن بازار و بهم ریختگی قیمت ارز شدند و در قیامت باید پاسخگو باشند.

حضور ۲ بازیگر کشورمان در تجمع مقابل سفارت عربستان
جمع زیادی از مردم تهران پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در مقابل سفارت عربستان، نسبت به تعرض به 2 نوجوان ایرانی توسط 2 مامور پلیس عربستان سعودی اعتراض کرده و خواستار مجازات عاملان این اقدام شنیع شدند. در میان تجمع کنندگان امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند.
 


استانداری تهران: مجوز تجمع جلوی سفارت عربستان نداده ایم احمد رضا یوسفی گفت: تاکنون درخواستی نیز برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی به استانداری تهران ارائه نشده است. او با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه تجمع بدون داشتن مجوز، غیرقانونی است، گفت: برگزاری تجمع مستلزم صدور مجوزهای قانونی از سوی نهادهای مسوول و مراجع قانونی است. در روزهای اخیر اخباری از طریق شبکه های مجازی مبنی بر برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت عربستان سعودی برای روز شنبه (امروز) منتشر شده است.
بازداشت در حاشیه مراسم ختم مادر رئیس دولت اصلاحات مهندس حسین یزدی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان روز پنجشنبه بازداشت شد به گزارش ندای ایرانیان، نکویی رئیس شورای هماهنگی اصلاحات در گفت و گو با ندای ایرانیان مدعی شد: حسین یزدی فعال سیاسی اصلاح طلب استان اصفهان روز پنجشنبه بازداشت شده است. نکویی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ندای ایرانیان بازداشت این فعال سیاسی و عضو شورا را در روز پنج شنبه تایید کرد. رئیس شورای هماهنگی اصلاحات افزود: پیگیری های لازم برای آزادی این فعال سیاسی ادامه دارد. وی در خصوص علت بازداشت اظهار بی اطلاعی کرد.وی گفت: وسایل شخصی این فعال سیاسی توسط مامورین ضبط شده است.
احتمال ورود رئیس جمهور به موضوع رد صلاحیت اصلاح طلبان سید حسین هاشمی، استاندار تهران در گفت‌وگو با روزنامه آرمان از احتمال ورود رئیس‌جمهور به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس گفت. در بخشی از این گفت‌وگو آمده است: « آیا دولت در رد صلاحیت‌های احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دخالت می‌کند؟ بنده به عنوان یک کارشناس تنها می‌توانم پیش‌بینی کنم که احتمال توجه آقای رییس جمهور در این زمینه وجود خواهد داشت. ایشان حتما در این زمینه با رهبر معظم انقلاب و اعضای محترم شورای نگهبان مشورت خواهد کرد.احتمالا ملاک شورای محترم نگهبان سخنرانی مقام معظم رهبری در 29خرداد سال1388است. یعنی هرکس که بعد از سخنرانی و فصل الخطاب مقام معظم رهبری فعالیت غیرقانونی انجام داده است ممکن است تائید صلاحیت نشود اما کسانی که تا قبل از این سخنرانی در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کرده‌اند و پس از سخنرانی رهبرمعظم انقلاب فعالیت‌های خود را متوقف کرده اند نباید رد صلاحیت شوند و بلکه باید فرصت خدمت به مردم به آنها داده شود.»
امام جمعه‌ای که از رفتن به حج انصراف داد حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی‌جویباری ظهر روز گذشته در خطبه‎های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به کشور مسلمان یمن اظهار کرد: امروز جنگی را بین عربستان و یمن شاهد هستیم که هر چند تحلیل‎های زیادی انجام شده است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ خانمان‌سوز و مسلمان و شیعه‌برانداز، قبل از اینکه به ضرر مردم و کشور یمن باشد، به ضرر خود سعودی‌ها است. وی در پایان با بیان اینکه بنده در روز 24 فروردین عازم حج هستم و همه کارها انجام شده است اینجا اعلام می‌کنم به خاطر ابراز تنفر و محکومیت دولت سعودی و برای حمایت از مردم مظلوم ایران و نظام اسلامی و جامعه اسلامی این سفر را لغو می‎کنم و خواست ما از دولت این است که تا زمانی که این وضعیت اصلاح نشده عمره را لغو کند.
پزشكيان: مگر قطعنامه‌ها كاغذپاره نبود، پس حالا چرا ناراحتيد؟ مسعود پزشكيان نماينده مردم تبريز در مجلس در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: اگر براساس قانون لازم باشد هرگونه توافق به تصويب مجلس برسد خلاف آن نمي‌توان ادعايي داشت اما بيانيه لوزان نيازي به تاييد يا تصويب مجلس ندارد و آنچه دولت به صورت داوطلبانه نيز آن را پذيرفته و موقتا نيز در گذشته اجرا كرده است، نياز به اجازه و تاييد مجلس ندارد ولي اگر قرار باشد اين قانون به صورت دائمي اجراشود، يقينا بايد به تصويب مجلس برسد و چون سياست خارجي با هماهنگي مقام معظم رهبري صورت مي‌گيرد و مجلس دراين اموري توان كارشناسي ندارد. در مورد بيانيه لوزان نيز بايد اذعان داشت اين بيانيه يك دستاورد بزرگ است. تعجب دارد كه عده‌اي با بيانيه لوزان مخالفت مي‌كنند؛ يك روز اعلام می‌کردند كه قطعنامه‌ها كاغذ پاره‌اي بيش نيستند حال مي‌گويند دستاوردهای ما از بیانیه کم است! مگر اين عزيزان نگفتند قطعنامه، كاغذ پاره است حال چرا ناراحتند؟!
تدریس فعالیت‌های انقلابی «اون» درمدارس

در کتاب‌های جدید مدارس پیونگ یانگ آمده است، رهبر کره شمالی در سه سالگی رانندگی آموخته و در 9 سالگی در یک مسابقه قایقرانی پیروز شده است.داستان‌ها و ماجراهایی که کتاب جدید مدارس کره شمالی از خانواده حاکم این کشور منتشر شده است، سبک جدیدی از بازنویسی تاریخ را نشان می‌دهد.به گفته سایت بیزار، این ماجراهای جدید به این منظور به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که نسل بعدی همانگونه که دیکتاتور سابق کره شمالی کیم جونگ اون فقید را ستایش می‌کردند، پسر او را نیز مورد ستایش قرار دهند. همان طور که انتظار می‌رود خوانش جدید کره‌ای‌ها از تاریخ این کشور سرشار از جزئیات کودکی کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره شمالی است.اکنون در کتاب‌های جدید درسی کره شمالی متن‌هایی از کودکی‌هایی کیم جونگ اون به همراه تصاویری از وی منتشر شده است. این کتاب که فعالیت‌های انقلابی کیم جونگ اون نام دارد طی سال تحصیلی 2015 در مقطع راهنمایی و دبیرستان تدریس می‌شود. در بخش های دیگری از فعالیت‌های انقلابی رهبر جوان کره شمالی به توانایی آهنگسازی و نقاشی بالای او اشاره شده است.

اقدام رئیس‌جمهور در کاهش نانخوران دولتی

اخیرا رییس جمهور مصوبه‌ای از شورای عالی اداری را به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرده که بخش مهمی از سیاست‌های دولت در زمینه ساماندهی نیروی انسانی در آن مشخص شده است. شورای عالی اداری در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه خود که مورخ 2 اسفند سالجاری برگزار و مصوبات آن در تاریخ 26 اسفندماه توسط رییس جمهور کشورمان ابلاغ شد، مقرر کرده است با هدف افزایش کارآمدی نیروی انسانی بخش دولتی، ایجاد نظام اداری بهره‌ ور و بهینه‌سازی ساختار و ترکیب نیروی انسانی بخش دولتی، «دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی» عملیاتی شود.بر این اساس، دستگاه‌های اجرایی مکلفند حداکثر ظرف مدت 4 ماه، سند برنامه نیروی انسانی دستگاه را به تفکیک دو بخش ستادی و عملیاتی در افق زمانی 3 ساله، با رعایت الزامات قانونی تدوین و برای تایید به سازمان ارایه کنند.طبق مفاد دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است در تایید برنامه نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی، ضمن تطبیق برنامه دستگاه با الزامات قانونی، به گونه ‌ای عمل نماید که هر سال، کل نیروی انسانی شاغل در بخش دولتی به نحوی تعدیل شوند که در پایان برنامه سه ساله، حداقل 15درصد کاهش یابد.
ساخت پروژه همیشه ناتمام به شهرداری رسید

ساخت و تکمیل مصلی تهران با دستور مقام معظم رهبری از سپاه به شهرداری تهران سپرده شد. محمدباقر قالیباف شهردار تهران در صفحه اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت که اتمام پروژه مصلای تهران به شهرداری تهران واگذار شده است.قالیباف در اینستاگرامش نوشت:"در پی دستور و رهنمودهای مقام معظم رهبری شهرداری تهران پروژه مصلی را به اتمام خواهد رساند.مصلی تهران یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران است که قریب به ۳۰سال است که زمین مانده است. بر این اساس با رهنمود‌ها و دستورات مقام معظم رهبری و بر اساس کاری که در برنامه سال ۹۴ پیش بینی شد، در شهرداری تهران درگیر مصلی تهران نیز خواهیم شد. "

یارگیری وزیر بهداشت از برادران لاریجانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه‌ای محمدباقر لاریجانی را در ۲ سمت جدید منصوب کرد. محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با حکم سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به عنوان مدیرمسئول فصلنامه علمی پژوهشی «طب و تزکیه» منصوب شد. همچنین در حکم دیگری وزیر بهداشت محمدباقر لاریجانی را به عنوان رئیس کمیسیون انجمنهای علمی گروه پزشکی نیز منصوب کرد.
رونمایی از عامل آسیب زننده به زنان
الهام امین زاده معاون رئیس جمهور در امور حقوقی با بیان اینکه دستگاه اجرایی کشور باید بسترهای حضور زنان را فراهم کند گفت: در حقوق شهروندی بخشی مربوط به حقوق زنان وجود دارد که شامل حقوق سیاسی قضایی و اقتصادی و بهداشتی و آموزشی زنان می‌شود پس نیاز به این نداریم که دنبال قوانین بگردیم، بلکه باید با نگاه کارشناسی به توانمندی زنان بنگریم و فرصت های واقعی به زنان بدهیم. وی با تاکید بر این که در ارتباط با حقوق زنان باید از شعار زدگی و سیاست زدگی پرهیز شود خاطر نشان کرد: آنچه به حضور زنان آسیب می‌زند شعارزدگی است.

اشاره رهبر انقلاب به کدام جوان بی تجربه سعودی بود؟ مقام معظم رهبری در سخنرانی روز پنجشنبه خود ضمن انتقاد شدید از حمله نظامی عربستان سعودی به یمن گفتند: ما با سعودی‌ها در مسائل گوناگون سیاسی اختلافات متعددی داریم اما همیشه می‌گفتیم‌ که آنها در سیاست خارجی متانت و وقار نشان می‌دهند اما چند جوان بی‌تجربه امور آن کشور را در دست گرفته و دارند جنبه توحش را بر جنبه متانت و ظاهرسازی غلبه می‌دهند که این کار قطعا به ضررشان تمام خواهد شد.با نگاهی به کابینه عربستان سعودی به نظر می‌رسد یکی از مقامات مورد اشاره رهبری، وزیر دفاع جدید عربستان سعودی باشد.شاهزاده محمد بن سلمان (پسر ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی) پس از درگذشت ملک عبدالله و آغاز به کار ملک سلمان پادشاه جدید در 3 بهمن گذشته، به عنوان وزیر دفاع جدید منصوب شد و آغاز به کار کرد.او هم‌زمان با سمت وزارت دفاع، عهده‌دار مسؤولیت های دیگری از جمله ریاست دفتر پادشاه و مشاور ویژه پادشاه شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن