تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801856539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از درازترین زبان تا ممنوع شدن عکس سلفی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از درازترین زبان تا ممنوع شدن عکس سلفی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۳۰ فروردین ۱۳۹۴.دوچرخه سواری اردوغان/عجیب ترین روش گینسی شدن/ کشف مومیایی ۹۰۰ ساله/ عکس سلفی در جشنواره کن ممنوع شد/پله‌ برقی کارگر اصفهانی را تکه تکه کرد/ قایقی شبیه ویلای‎ساحلی و ... دوچرخه سواری اردوغان

دوچرخه سواری اردوغان

رئیس جمهوری ترکیه امروز مسافتی را دوچرخه سواری کرد و مدال افتخار گرفت! چالش‌های مختلفی که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و حزب وی در داخل این کشور با آن‌ها روبرو هستند باعث کاهش محبوبیت آن‌ها شده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت حزب رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه کاهش یافته و به کمتر از چهل درصد رسیده است. این کاهش ناشی از چالش‌های داخلی و سیاست خصمانه‌ وی در قبال سوریه است. برهمین اساس اردوغان سعی دارد هرازگاهی با کارهایی غیرسیاسی محبوبیت از دست رفته خود را بدست آورد. رئیس جمهور ترکیه دیروز شنبه (29 فروردین) در مراسم معرفی پنجاه‌ویکمین مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ریاست جمهوری ترکیه حضور یافت مسافتی را سوار بر دوچرخه رکاب زد. «محمت موزن اوغلو» و «چاغاتای کیلیچ» وزرای بهداشت و درمان و جوانان و ورزش، اردوغان را همراهی کردند. در پایان مراسم به رئیس جمهور ترکیه مدال افتخار داده شد.
بیشتر...

عجیب ترین روش گینسی شدن

عجیب ترین روش گینسی شدن

نام یک پدر و دختر به علت داشتن زبان‌های بسیار پهن در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
پهنای زبان «براین شلینکر» 47 ساله، 8.6 سانتی متر است و این پهن ترین «زبان»  ثبت شده در جهان است. دخترش هم در این مورد دست کمی از او ندارد و عرض زبانش 7.3 سانتی متر است. در ویدئوی منتشر شده از آن دو، زبان های این پدر و دختر و نیز واکنش کسانی که آن را مشاهده کرده اند، نشان داده شده است. این پدر می گوید که به طور ناگهانی متوجه شده است که زبانش پهن ترین زبان در دنیا است. او می گوید: من و دخترم درکتابخانه، موضوعات ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس را مشاهده می کردیم و ناگهان متوجه شدم که در استرالیا، فردی پهنای زبانش 7.9 سانتی متر است که پهن ترین زبان در دنیا به حساب می آید و بعد از آن به یاد آوردم که من هم زبانی پهن دارم و موقع رسیدن به خانه، عرض زبانم را اندازه گرفتم و متوجه شدم  که زبان من از زبان این استرالیایی پهن تر است، در نتیجه تصمیم گرفتم که برای اثبات این موضوع، مساله را به نماینده کتاب گینس اطلاع دهم.
بیشتر...

 کشف مومیایی 900 ساله در کنار خیابان

 کشف مومیایی 900 ساله در کنار خیابان

یک مومیایی ۹۰۰ ساله در جعبه ای در کنار خیابانی در پرو توسط یک کارگر شهرداری پیدا شد. این مومیایی در شهر «تروخیوو» در شمال غربی پرو توسط یک کارگر شهرداری که مشغول تمیز کردن خیابان بود کشف شد و به احتمال فراوان به شهر تاریخی «چان چان» تعلق دارد.
 کشف مومیایی 900 ساله در کنار خیابان
این شهر تاریخی خشتی که به دوران پیش از اینکاها تعلق دارد، در حومه شهر ساحلی «تروجیللو» واقع شده و در سال 1986 در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت رسید.  چان چان که توسط کاشف معروف، کنکستادورو فرانسسکو پیزارو کشف شد، حدود 28 مایل مربع مساحت دارد، طی سالهای اخیر بواسطه تعداد زیاد گردشگران، بارانهای موسمی، رطوبت شدید و عدم حفاظت کافی دچار صدمات زیادی شده و در فهرست میراث جهانی در خطر سازمان یونسکو قرار گرفت، اما پس از اجرای پروژه که در قالب آن حدود 70 کارگر به طور شبانه‌ روزی مشغول به کار بودند، مرمت و از این فهرست خارج شد. هرچند پرو کشوری غنی از نظر داشتن محوطه های تاریخی است، اما بخش اعظم آنها بدون حفاظت به حال خود رها و به منبع درآمد قاچاقچیان آثار تاریخی تبدیل شده‌ اند. در این شرایط کارشناسان برآورد می کنند که در این کشور هزاران نفر به کاوش غیرقانونی در محوطه‌ های تاریخی و قاچاق آثار کشف ‌شده مشغول بوده و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌ شود.
بیشتر...

 عکس سلفی در جشنواره کن ممنوع شد

 عکس سلفی در جشنواره کن ممنوع شد

برگزارکنندگان شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن، گرفتن عکس سلفی، در مراسم فرش قرمز این دوره از رقابت‌ها را ممنوع کردند.«تیری فریمکس»، رئیس جشنواره کن، نیز در این باره گفت: ما دوست نداریم که این مسئله را ممنوع کنیم ولی خوب، گرفتن عکس سلفی به شدت باعث ایجاد مشکل در زمان‌بندی برگزاری جشنواره می‌شود. اگر مردم بخواهند هر دومتر به دومتر بایستند و از خودشان عکس بگیرند، وقت زیادی از مراسم فرش قرمز گرفته می‌شود و همه چیز در این مراسم به کندی پیش خواهد رفت. فریمکس همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند. بنا بر این گزارش، البته در مراسم فرش قرمز کن، پلیس سلفی وجود نخواهد داشت، یعنی ستاره‌ها برای این موضوع تحت کنترل نخواهند بود. اوایل سال میلادی جاری ممنوعیت مشابه در چند موزه، جشنواره موسیقی و برخی اماکن عمومی نیز اعمال شد.
بیشتر...

پله‌ برقی کارگر اصفهانی را تکه تکه کرد

پله‌ برقی کارگر اصفهانی را تکه تکه کرد

نیروهای امدادی حاضر در حادثه پل هوایی مکانیزه خیابان احمدآباد، از غیرممکن بودن، احیاء کارگر مصدوم در حادثه این پل سخن می گویند.
ظهر روز پنجشنبه اتفاقی ناخوشایند در یکی از پل های مکانیزه شهر اصفهان سبب شد تا عنوان خبری تلخ بروی خروجی بسیاری از خبرگزاری ها قرار گیرد. مرگ دلخراش کارگر یا متصدی پل هوایی مکانیزه واقع در خیابان احمدآباد اصفهان، بر اثر شدت جراحات وارده بر فرد و تلاش ماموران اورژانس و آتش نشانی و در نهایت جان باختن فرد بسیاری از مردم را از شنیدن این خبر متاثر کرد.در همین رابطه غفور راستین مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان در مورد جزئیات دقیق این حادثه اظهار داشت: در تاریخ 27 فروردین راس ساعت یازده و ۴۰ دقیقه صبح از اتاق فرمان مرکز فوریت های پزشکی امداد خواهی جهت این حادثه صورت گرفت. وی در ادامه افزود: بلافاصله یکی از کدهای فوریت های پزشکی راس ساعت یازده و ۴۷ دقیقه در محل حادثه که یکی از پل های هوایی عابر پیاده مکانیزه در ابتدای خیابان بزرگمهر، نزدیک به میدان احمدآباد، حاضر می شود. مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این کارگر فردی حدود ۳۵ ساله بود که ظاهرا تعمیرکار این سیستم بوده است به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی، بین دستگاه و پله برقی به دام افتاد و بدن وی به دو نیم تقسیم شده بود به طوریکه بالاتنه در زیر پله ها و در عدم دسترسی و پایین تنه بیرون از دستگاه بود. وی تصریح داشت: بنابر اظهار تمامی کدهای پزشکی حاضر در محل حادثه به دلیل جراحت بیش از حد، فرد غیرقابل احیا و درمان بوده است. راستین بیان داشت: در این حادثه تلاش تمامی امدادگران از جمله اورژانس و آتش نشانی برای نجات این فرد صورت گرفت. در همین رابطه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز اظهار داشت: روز پنجشنبه طی یک حادثه بسیار دلخراش، تعمیرکار پل عابر پیاده در نزدیکی فلکه احمد آباد به داخل دستگاه کشش پله کشیده شد و جان خود را از دست داد.وی ادامه داد: در ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه صبح در تماس نگهبان پل مکانیزه عابرپیاده عنوان شد که تعمیرکار به داخل دستگاه کشیده شده که نیروها بلافاصله به محل حادثه اعزام و با وجود ترافیک فوق العاده شدید در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند اما مصدوم در لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.
بیشتر...

قایقی شبیه ویلای‎ساحلی

قایقی شبیه ویلای‎ساحلی


قایقی شبیه ویلای‎ساحلی

به تازگی طرح قایق پیشرفته ای ارایه شده که به جهت امکانات ساختاری دست کمی از یک ویلای ساحلی مدرن ندارد. این قایق فوق مدرن که X-Easy نام دارد توسط گروه طراحان Pastrovich Studio در موناکو طراحی و ارایه شده است. قایق ۵۵ متر طول داشته و ترکیب سه فاکتور تفریح، آسایش و فناوری در آن حرف اول و آخر را می زند. موتوری که برای این قایق لوکس در نظر گرفته شده از نوع دیزلی – الکتریکی است با این حال قابلیت آن را دارد که صرفا بر روی حالت تمام دیزلی نیز به کار خود ادامه دهد، بدون آنکه خللی در عملکرد و کیفیت آن ایجاد شود. تجهیزات مختلف این قایق بزرگ به گونه ای طراحی و ساخته شده که به کمترین افراد برای نگهداری و به کارگیری نیاز داشته باشند به طوریکه تنها به ۹ نفر خدمه نیاز است. از نکات جالب توجه این فناوری جدید، نوع اسباب و وسایل به کار گرفته در آن است به طوریکه قابلیت تبدیل شدن و تغییر وضعیت آن هم در بالاترین سطح را دارند تا بدین ترتیب از حداقل فضای داخلی آن بیشترین استفاده ها صورت گیرد. کابین اصلی این کشتی که عرشه نیز جزیی از آن است طراحی ویژه ای دارد که بر اساس آن با اندک تغییرات مکانیکی و برقی به خانه ای ساحلی تبدیل می شود. از دیگر نکات جالب توجه این قایق تجملاتی بهره گیری از مواد طبیعی نظیر چوب ساج، بامبو و سنگ در بخشهای مختلف آن است تا حس حضور در فضایی کاملا طبیعی را به سرنشینان قایق منتقل کند. در این سیستم دریایی، امکانات تفریحی نظیر جت اسکی، قایق های کوچک بادشدنی و استخر کوچک نیز دیده می شود.
بیشتر...

شهرک سینمایی داعش

شهرک سینمایی داعش

شهرک سینمایی داعش

شهرک سینمایی داعش

گروهک تروریستی داعش، قصد دارد شهرک سینمایی را با هدف تولید محصولات رسانه‌ای شامل عکس، پوستر، سی دی برای نشر تفکرات تکفیری افتتاح کند. گروهک تروریستی داعش قصد دارد شهرکی سینمایی با نام «رسانه جهادیسم» در شهر حمص سوریه افتتاح کند. سایت خبری «بوابه فیتو» مصر در این‌باره گزارش داد، این گروهک تروریستی، در حال تجهیز مکانی برای ساخت و تدوین تولیدات رسانه‌ای شامل عکس، پوستر، سی دی و ... جهت نشر تفکرات تکفیری خود می‌باشد. گفتنی است داعش قصد دارد با تجهیز این شهرک سینمایی به جدیدترین و پیشرفته‌ترین ابزار، از عملیات‌های ذبح و شکنجه خود تصویر‌برداری کند. (این موضوع هیچ ربطی به شهرک سینمایی و سینما ندارد و تنها یک باجه برای ارائه پلاکاردها و نشریات داعش است.)
بیشتر...

 


یک شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن