تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر زیبایی بخاطر آرایش کردن فلج شد!! +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عواقب استفاده از مواد آرایشی آلوده!
مادر زیبایی بخاطر آرایش کردن فلج شد!! +تصاویر
یک مادر 27 ساله بخاطر استفاده از مواد آرایشی آلوده تا آخر عمر خود فلج شد!




به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، تنها یک دور استفاده از یک محصول آرایشی آلوده باعث یک عمر زمین‌گیری در یک زن جوان و فلج دائمی او شده است.   یک مادر 27 ساله اهل کشور استرالیا مجبور است باقی عمر خود را بر روی صندلی چرخدار سپری کند زیرا دچار نوعی عفونت شدید باکتریایی به خاطر استفاده از برس آرایشی دوست خود شده است.   گفتنی است این زن به نام Gilchrist  دچار درد در اثر عفونت استاف شده است که به ستون فقرات او حمله کرده سبب فلج شدن او شده است.  

  بررسی‌ها نشان می‌دهند این زن از برس آرایشی دوست خود استفاده کرد که دارای این باکتری بر روی صورت خود بوده و او ناخواسته این برس آلوده را به جوش‌های صورت خود کشیده و به این ترتیب عفونت وارد بدن او شده است.   پزشکان هنوز به شدت در تلاش هستند تا درمانی شامل آنتی بیوتیک‌های قوی برای مهار این عفونت در بدن این مادر پیدا کنند.   این زن که در اثر این عفونت دچار کمای شدید شده بوده مجبور به گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی برای بهبود تدریجی است.   باکتری استاف که از گونه استافیلوکوکوس اورئوس است در اغلب افراد روی پوست یا روی بینی قرار دارد و خطری برای آنها ایجاد نمی‌کند اما می‌تواند در افراد مستعد باعث چنین صدماتی شود.   برهمین اساس پزشکان هشدار می‌دهند افراد تنها از وسایل شخصی خود استفاده کنند و از استفاده اشتراکی از وسایل مختلف تا حد امکان اجتناب کنند.   پزشکان این نوید را به او داده‌اند که با انجام مرتب و پیگیری دقیق جلسات فیزیوتراپی در آینده قادرخواهد بود تا در روز یک ساعت بتواند راه برود.  

  سیمرغ 206  



۲۹/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن