تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادران شهدا قبور فرزندانشان را عطر افشاني و گلباران کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۹:۶ب.ظ)
در آستانه ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مادران شهدا قبور فرزندانشان را عطر افشاني و گلباران کردند موج - دومين همايش تکريم از مادران و همسران شهدا با حضور گسترده مادران شهدا و همسران شهدا و جانبازان استان با سخنراني دکتر لاريجاني رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي و با حضور مسئولان استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، همايش تکريم از مادران و همسران شهدا به منظور تجليل از مقام شامخ بانوان ايثارگر پيروان مکتب فاطمي با حضور گسترده مادران و همسران شهدا و همسران جانبازان در مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) قم برگزار گرديد.
مشاور استاندار قم در امور بانوان و جوانان در اين مراسم گفت: پيامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) حضرت زهرا (س) را بعنوان الگو براي زنان معرفي کرده اند الگويي که در تمامي ابعاد زندگي اسوه است نه اسوه اي دست نيافتني بلکه اسوه اي که با الگوگيري از آن مي توان به سعادت رسيد.
معصومه ظهيري افزود: مادران و خانواده معظم شهدا با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) که خود شهيده بود و همسر و مادر شهيد بود آلام خويش را تسکين داده و به اين شهادت ها افتخار مي کنند.
اين استاد جامعه الزهرا (س) ادامه داد: ما امروز به دستان مادران شهدا بوسه مي زنيم و مقام صبر و ايثار و گذشت ايشان را ارج مي نهيم زنان ولايت مداري و مجاهدي که در راستاي دفاع از اسلام و ارزشها فرزندان و همسران خويش را فداکردند و خود پايدار و استوار بر ارزشها ايستاده و مروجان فرهنگ ايثار و شهادت هستند.
در اين مراسم از دو مادر شهيدي که تنها فرزند خويش را در راه اسلام تقديم کردند، مادر شهيد نور ا.. بابائيان و مادر شهيد حسن اصغري تجليل بعمل آمد، همچنين از دو همسر شهيد، همسر شهيد نور ا...بابائيان و همسر شهيد خانم معصومه ظهيري تجليل صورت گرفت.
در پايان اين مراسم نيز مادران شهدا با شاخه هاي گل و گلاب مزار مطهر شهدا را گلباران و عطر افشاني نمودند.
اتمام پيام/














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن