تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در امور بسيج و ايثارگران: مخالفان سياسي و جناحي دانشگاه آزاد، اغراض خود را غيرمنصفانه در مجامع دانشگاهي مطرح مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در امور بسيج و ايثارگران: مخالفان سياسي و جناحي دانشگاه آزاد، اغراض خود را غيرمنصفانه در مجامع دانشگاهي مطرح مي كنند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:مشاور رئيس دانشگاه آزاد در امور بسيج و ايثارگران، رشد كمي و كيفي دانشگاه آزاد در ربع قرن تلاش و بالندگي را نمونه موفق خصوصي سازي و اجراي اصل 44 قانون اساسي دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" مهندس حسن زماني در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني آموزشي واحد اهواز كه با حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني و دكتر جاسبي و جمعي از استادان، دانشجويان، نخبگان و بسيجيان واحد اهواز برگزار شد، ضمن تبريك سالروز تاسيس فتح خرمشهر روز مقاومت ايثار و پيروزي، افزود: اين رشد، دانشگاه را به بزرگ ترين دانشگاه حضوري جهان تبديل كرده است و رياست اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام پس از سه سال متوالي، اعتبار ايراني و جهاني دانشگاه را بالا برده است.
زماني، نقش دانشگاه آزاد در دفاع مقدس، بسيج و ايثارگران را نقشي كارآمد و موثر دانست و افزود: اجراي ماده 201 قانون سپاه و اعمال سهميه ويژه بسيج فعال، يادمان شهداي گمنام در دانشگاه ها، ارائه خدمات مادي و معنوي به اقشار ايثارگر، ابلاغ دو واحد اختياري، مرتبط با دفاع مقدس و تلاش در جهت تدوين دايره المعارف دفاع مقدس از جمله اين عملكردها مي باشد.
وي، بسيج را شجره طيبه انقلاب و يادگار امام امت دانست و گفت: با توجه به رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري، همه موظف هستند نسبت به توسعه و تقويت اين شجره طيبه انقلاب به صورت ريشه اي و اعتقادي و همه جانبه عمل نمايند. ما بايد زمينه و بستر اجراي استراتژي ارتش 20 ميليوني را در دانشگاه آزاد اسلامي فراهم كنيم.
مسوول بسيج دانشگاه آزاد، در خصوص منتقدان به دانشگاه آزاد اسلامي، گفت: منتقدان دانشگاه آزاد اسلامي به چهار بخش تقسيم مي شوند، بعضي از آنان از روي صداقت و دلسوزي خواهان حراست از پسوند اسلامي دانشگاه، تعميق ارزش ها، افزايش رضايتمندي كاركنان و دانشجويان و بهبود كيفيت ها مي باشند كه ما دست شان را مي بوسيم و براي انتقاد سازنده شان اهميت قائل مي شويم.
وي ادامه داد: دسته دوم از روي بي اطلاعي و عدم اطلاع رساني شفاف اين دانشگاه، ابهام و شبهاتي دارند كه بايد تلاش كنيم با اطلاع رساني صحيح و منطقي و شفاف اين ابهامات را مرتفع سازيم.
زماني خاطرنشان كرد: بخش سوم انتقادات، مرتبط به فرهنگ حاكم بر تفكر بخشي از مديران مي باشد كه همه چيز را از منظر دولتي ديده و امور غير دولتي و غيرانتفاعي را با ديده ترديد مي نگرند.
وي اذعان داشت: دسته چهارم مخالفين سياسي و جناحي هستند كه هر سازمان و دستگاهي به صورت طبيعي دارد و بخشي از اين طيف اغراض سياسي خود را به صورت غيرمنصفانه و غيرمنطقي در مجامع دانشگاهي مطرح مي كنند.
زماني ادامه داد: از اين عده قليل مي خواهم كه ادبيات و روش خود را به اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري و گفتمان ايشان در دانشگاه ها اصلاح كنند.
مسوول بسيج دانشگاه آزاد، تصريح كرد: از جمله اين رهنمودها عبارت است از اينكه با مخاطبان خود برخورد برادرانه داشته باشيد، در هر موقعيت و جايگاهي كه هستيد حساب دشمن جداست و آن را بايد مسوولين مشخص كنند، تشخيص نمي تواند تعيين كند.
وي افزود: در بخشي ديگر از اين رهنمودها آمده است، در محيط علمي خانواده و تحقيق و پژوهش بايد مجادله به نحو صحيح و با بيان حكمت آموز، زبان نرم و رفتار و اخلاق خوش همراه باشد، گاهي بعضي از صف آرايي ها نظير لشكر ايران و عراق است، غافل از اين كه هر دو انقلابي، مسلمان، معتقد به امام و عاشق جمهوري اسلامي هستند و اگر اختلاف سليقه داريد اين همه دشمني و خصومت كردن ندارد، ما كه مطلق نيستيم ممكن است اشتباه كنيم، همه ما اينگونه ايم كه كوشش كنيد اگر كسي تندروي مي كند با صحبت به تعامل فكر و تجارب، كانالي به ذهن او بزنيد چه بسا سوءاستفاده برطرف شود، حركت بايد منطقي، مثبت، عادلانه و برخواسته از دانايي باشد.
زماني تصريح كرد: با حركت هاي جنجالي در محيط دانشگاه، اصلاً موافق نيستم و موفق هم نمي دانم، لذا در سال نوآوري و شكوفايي نبايد اجازه بدهيم اين گفتمان ارزشمند مظلوم واقع شود، خصوصاً اين كه دشمنان خارجي ما درصدد به چالش كشيدن دانشگاه ها هستند و به خطراندازي امنيت ملي ما را در سردارند و كشف شبكه تروريستي اخير توسط سربازان گمنام امام زمان از اين دسته مي باشد.
وي به عنوان يك خوزستاني و رزمنده دفاع مقدس گفت: با توجه به اينكه درآمد استان خوزستان بيش از 80 درصد درآمد كل كشور مي باشد، ميانگين و شاخص رشد توسعه استان قابل قبول نيست خصوصاً در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالي اين شاخص برجسته تر است و من ترديد دارم كه بعضي از مسوولان كشوري و لشگري تصوير كاملي از پتانسيل اين استان داشته باشند.
زماني به مسوولان استان از جمله آيت الله جزايري نماينده ولي فقيه و دكتر حجازي استاندار، پيشنهاد داد تا با تشكيل اتاق فكري از نخبگان خوزستاني از حق و حقوق خوزستان دفاع شود.
وي در پايان از نقش آيت الله هاشمي رفسنجاني در قبل از انقلاب به عنوان نماينده تام الاختيار امام راحل كه با تنظيم شريان نفت اين ماده حياتي، رژيم منحوس پهلوي را وادار به تسليم كرد و در زمان دفاع مقدس به عنوان نماينده امام راحل در امر جنگ از نزديك نسبت به هدايت، نظارت و كنترل جنگ، اقدام مي كرد تقدير و تشكر كرد و افزود: ايشان در سنگر نماز جمعه با تحليل هاي منطقي متناسب با فرهنگ جنگ، توطئه هاي گوناگون رواني دشمن را خنثي كرده است.
وي، اظهار اميدواري كرد: ايشان همچنان نقش مؤثر خود را در سازندگي و توسعه اين استان ايفا كنند./120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 506]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن