تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش جهاني فيلم‌ها/ آيرون من هنوز فيلم قدرتمند دنياست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش جهاني فيلم‌ها/"آيرون من" هنوز فيلم قدرتمند دنياست
فيلم سينمايي "آيرون من" با بازي رابرت داوني جونير به نقش ابرقهرمان قصه‌هاي مصور مارول در بيش از 5000 سينما 6/25 ميليون دلار فروخت و براي سومين هفته پياپي رده نخست جدول را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد موفقيت "آيرون من" بار ديگر علاقه تماشاگران دنيا به فيلم‌هاي حادثه‌اي پرهزينه را ثابت كرد. فيلم داوني جونير تا اينجاي كار 206 ميليون دلار در آمريكا و 222 ميليون دلار در سطح بين المللي فروش داشته است.

"آيرون من" اين هفته در بريتانيا 7/3 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 25 ميليون دلار رساند. فروش اين فيلم در استراليا و كره جنوبي نيز به ترتيب 2/2 و دو ميليون دلار بود.

فيلم دنباله‌اي "وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين" به كارگرداني اندرو آدامسن در هفته اول اكران در 2000 سينما در 12 كشور 7/20 ميليون دلار فروش داشت و به رتبه دوم جدول رفت. اين فيلم بيشترين فروش را با 5/7 ميليون دلار در مكزيك داشت و در روسيه نيز 6/5 ميليون دلار به دست آورد.

"وقايع‌نگاري نارنيا: شير، جادوگر و كمد" فيلم قبلي مجموعه "نارنيا" سال 2005 در سطح بين‌المللي به فروشي در حد 453 ميليون دلار دست يافت. كمدي رومانتيك "آنچه در وگاس اتفاق افتاد" با بازي كامرون دياز و اشتن كوچر در دومين هفته نمايش در 4200 سينما 20 ميليون دلار فروخت كه تنها 20 درصد كمتر از هفته پيش بود. مجموع فروش اين فيلم در بازار خارج از آمريكا 1/55 ميليون دلار شده است.

فيلم "اسپيد ريسر" به كارگرداني لري و اندي واچووسكي در هفته دوم اكران 44 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 4700 سينما تنها هفت ميليون دلار فروخت. مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم 4/24 ميليون دلار شده كه تقريبا برابر با فروش آن در آمريكا است. اين در حالي است كه رقمي در حدود 120 ميليون دلار صرف ساخت "اسپيد ريسر" شده است.

كمدي رمانتيك "نديمه" به كارگرداني پل وايلند در 2085 سينما در 25 كشور 7/5 ميليون دلار فروخت و فروش تريلر "21" با بازي كوين اسپيسي و لارنس فيشبرن در 1415 سينما 8/3 ميليون دلار بود. مجموع فروش بين‌المللي اين فيلم 46 ميليون دلار شده است.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن