تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804810240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني برنامه هاي سپاه پاسداران براي بزرگداشت فتح خرمشهر؛ گردهمايي 500 فرمانده حماسه ساز فتح خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني برنامه هاي سپاه پاسداران براي بزرگداشت فتح خرمشهر؛ گردهمايي 500 فرمانده حماسه ساز فتح خرمشهر


تهران – حيات

رييس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش هاي دفاع مقدس سپاه برنامه هاي سپاه در سالروز فتح خرمشهر را تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار دفاعي حيات، سردار عليرضا جاهد رييس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش هاي دفاع مقدس سپاه صبح امروز (يكشنبه) در نشست خبري خود با خبرنگاران ضمن تشريح فعاليت سپاه در سالروز فتح خرمشهر گفت: سازمان حفظ و آثار سپاه مجموعه اي است كه مسووليت بزرگداشت مناسب هاي دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهدا را در بين مردم و جامعه برعهده دارد.
وي تصريح كرد: اين وظيفه خطير با هدف حماسي و معنوي نگه داشتن فضاي كشور به ويژه دربين جوانان و نوجوانان مي پردازد و نقش بسيار مهمي را در آمادگي روحي مردم در دفاع از نظام و انقلاب در فضاي تهديدات فعلي انجام مي دهد.
سردار جاهد درباره انتقال پيام و روح حاكم در بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: سعي كرديم در طراحي و ترسيم اين پيام از نقطه نظرات فرماندهان جنگ، نخبگان فرهنگي جامعه استفاده شود.
وي افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، يادآور اوج افتخار ملي و نقطه ترديد و نااميدي متجاوزان بعثي و قدرت هاي استكباري از پيروزي در جنگ بود كه با اراده الهي بدست مردم شريف ايران به دفاع از كشور و انقلاب تحقق يافت.
در نشست خبري رييس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش هاي دفاع مقدس سپاه عناوين برنامه ها و فعاليت هاي سپاه در سالروز فتح خرمشهر اين گونه بيان شد:
1- با عنايت به محوريت خرمشهر در اين بزرگداشت ويژه برنامه دو قسمتي به نام "اينجا ايران است" در بعدازظهر پنج شنبه 2/3/87 و جمعه 3/3/87 در كنار رودخانه كارون با حضور تعدادي از فرماندهان عالي رتبه جنگ، مسوولان فرهنگي و سياسي نظام و تعدادي از هنرمندان درميان مردم خرمشهر به همراه مانور دريايي در كارون انجام خواهد شد، اين برنامه توسط شبكه 3 سيما به صورت مستقيم پخش مي شود.
2- برنامه ديگري صبح و بعدازظهر پنج شنبه 2/3/87 با حضور پنج هزار دانش آموز خرمشهري در جلوي مسجد جامع و در كنار رودخانه كارون با حضور عموپورنگ و تعداد ديگري از هنرمندان با عنوان "شهر در تصرف بچه ها" انجام خواهد شد. در اين برنامه به همراه برنامه هاي شاد با فراهم كردن بوم مخصوص و با حضور مربيان نقاشي، جوانان و نوجوانان اقدام به نقاشي صحنه هاي از مقاومت مردم در خرمشهر و آزادسازي آن خواهند نمود. اين برنامه نيز از طريق شبكه 1 سيما ضبط و در روز جمعه 3 خرداد پخش خواهد شد.
3- از گروه كودك و نوجوان شبكه 2 دعوت كرده ايم برنامه پرطرفدار "آن روي سكه" را با حضور جوانان دانش آموز خرمشهري و آباداني به صورت زنده در خرمشهر از يكم الي سوم خرداد ماه اجرا نمايد و جوايز آن نقدا به برندگان توسط سپاه داده شود.
4- برنامه ديگري كه توسط گروه كودك و نوجوان شبكه 2 اجرا مي شود برنامه پرطرف دار "فتيله جمعه تعطيل است" اين برنامه كه روز جمعه ويژه سوم خرداد اجرا مي شود مسابقه نقاشي از مسجد جامع خرمشهر نماد مقاومت و پيروزي مردم ايران مي باشد كه به مناسبت بيست و ششمين سالگرد فتح خرمشهر انجام مي گيرد و 26 جايزه نفيس به بهترين نقاشي ها از طرف سپاه داده خواهد شد.
5- برنامه ديگري كه امسال از طرف سازمان با مشاركت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان پيش بيني شده است مسابقه اينترنتي به نام "پيروزي سبز" مي باشد كه 26 سوال 4 گزينه اي در سايت كانون پرورش فكري از سوم خرداد گذاشته خواهد شد كه به 26 نفر از پاسخ دهندگان صحيح به سوالات به جوايز نفيس از طرف سپاه داده خواهد شد.
6- در تهران نيز كه از حساسيت خاصي برخوردار است چندين برنامه ديده شده است:
الف: گردهمايي يكروزه 500 تن از فرماندهان حماسه ساز فتح خرمشهر از رده گروهان به بالا تا لشكر در نيروي زميني سپاه با حضور حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني، دكتر علي اكبر ولايتي، سردار سرلشگر جعفري، دكتر محسن رضايي و سردار سرلشگر صفوي برگزار خواهد شد. در اين برنامه تاثيرات عميق اين حماسه ملي در داخل و خارج از كشور مورد بررسي و تحليل قرار مي گيرد، اين برنامه صبح چهارشنبه 1/3/87 در مجتمع فرهنگي الغدير نيروي زميني سپاه اجرا خواهد شد.
ب- برنامه ديگري از طرف سپاه صبح جمعه 3/3/87 در ارتفاعات شمال تهران در تپه نورالشهدا با حضور تعداد كثيري از خانواده هاي نيروهاي مسلح با ميزباني سپاه و حضور فرماندهان عالي رتبه جنگ و با مشاركت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، شهرداري تهران و چند مجموعه ديگر با اجراي زيارت عاشورا و سخنراني و خاطره گويي از ساعت 7 الي 9 صبح با صرف صبحانه برگزار خواهد شد.
ج- مشابه اين مراسم در همان روز جمعه سوم خرداد و با حضور خانواده هاي نهادهاي دولتي و سپاه در ارتفاعات شهرك شهيد محلاتي برگزار خواهد شد.
د- ويژه برنامه ديگري نيز در لانه جاسوسي سابق آمريكا با حضور خانواده هاي معظم فرماندهان شاهد سپاه و ارتش كه در عمليات بيت المقدس حضور داشتند در غروب پنج شنبه 2/3/87 برگزار خواهد شد.
7- دعوت از فرماندهان عالي رتبه سپاه و شركت آنها در برنامه هاي زنده شبكه هاي صدا و سيما به همراه مسابقه فرهنگي و اهدا جوايز نفيس به برندگان.
8- شركت تعدادي از مسوولان سپاه به همراه خانواده هايشان در برنامه هاي گروه خانواده شبكه هاي سيما با هدف تبيين نقش خانواده ها در پشتيباني از رزمندگان اسلام در عمليات بيت المقدس و دفاع هشت ساله.
9- ارسال مقاله با موضوع سوم خرداد به مطبوعات و همچنين مصاحبه توسط فرماندهان عالي رتبه سپاه با مطبوعات با هدف تحليل و تبيين عوامل پيروزي در حماسه سوم خرداد سال 61.
10- مصاحبه فرماندهان جنگ با سايت هاي خبري و خبرگزاري ها پيرامون حماسه فتح خرمشهر.
11- توليدات زيادي پيرامون سوم خرداد از طرف سپاه تهيه شده كه براي شبكه هاي داخلي، جام جم، شبكه هاي عرب زبان و انگليسي زبان با زيرنويس هاي مناسب جهت پخش در طول هفته جاري فرستاده شده كه به تعدادي از آنها اشاره مي شود.
الف- توليد مجموعه 4 قسمتي "خرمشهر در جنگ" كار مشترك سازمان با شبكه استاني خوزستان.
ب- توليد نماهنگ "شهر خرم" با زيرنويس هاي فارسي، عربي، انگليسي.
ج- توليد مجموعه 5 قسمتي "همراز لاله ها" كه به تحليل تاثيرات عوامل معنوي در حماسه فتح خرمشهر مي پردازد كه از شبكه 2 و جام جم در طول هفته پخش خواهد شد.
د- توليد 20 قسمت فتورمان "اوج افتخار" و "فتح آزادي" با زمان هاي 3 دقيقه اي با زيرنويس فارسي، عربي، انگليسي.
ه- توليد هزاران پوستر و بنر سوم خرداد و توزيع آن در سراسر كشور.
12- آخرين برنامه كه اجراي آن به پنج شنبه 9/3/87 در تالار وزارت كشور به دليل تراكم برنامه ها ختم مي شود سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهيد محمد بروجردي "مسيح كردستان" و تعدادي از فرماندهان شهيد شمال غرب كشور مي باشد كه با حضور پيشمرگان مسلمان كرد، همرزمان شهيد و فرماندهان عالي رتبه سپاه و ارتش و استانداران آذربايجان غربي و كردستان انجام خواهد شد.
وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از رسانه ها گفت: ما بيشترين انتظار را از اصحاب رسانه در صداوسيما، مطبوعات و سايت هاي خبري داريم. ان شاءالله با تلاش آنها در انعكاس به موقع و كامل اين برنامه ها به وظيفه بسيار مهم و خطير خود در انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به مخاطبين به خصوص به نسل جوان عمل خواهند كرد.
پايان پيام
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن