تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداريها با كاستي مفاد قانوني مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداريها با كاستي مفاد قانوني مواجه هستند
كرج - خبرگزاري مهر: نايب رئيس شوراي شهر كرج گفت: يكي از اصلي ترين مشكل شوراها و شهرداريهاي كشور كمي و كاستي مفاد قانوني است.

عزيز صدرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: قانون شهرداريهاي كشور بيش از 50 سال قبل با توجه به نيازها و موقعيت شهرنشيني آن زمان تدوين و تصويب شده است كه جوابگوي بسياري از مسائل و مشكلات شهرهاي چند ميليوني امروز نيست.

وي افزود: نبود قانون شفاف و روشن در بسياري از بخشهاي شهرداري خود باعث بروز فسادهاي اقتصادي و اداري در اين ارگان هاي غيردولتي شده است كه بايد با به روز كردن و شفاف سازي قانون شهرداريها به مبارزه با اين مشكل پرداخت.

اين عضو شوراي شهر كرج خاطرنشان كرد: كميسيون ماده 100 شهرداريها كه به تخلفات ساختماني و تعيين جريمه ها مي پردازد يكي از مفاد قانون شهرداري ها است كه به دليل جوابگو نبودن قانون به نياز امروز زمينه فسادهاي اداري را ايجاد كرده به نحوي كه زمينه براي سو استفاده برخي افراد سودجو فراهم شده است و بسياري از شهروندان دچار سردرگمي شده اند.

صدرنژاد يادآور شد: دولت نهم قصد دارد كه حجم قوانين را كم كرده و آنان را كاربردي كند و اگر اين امر تحقق يابد بسياري از مشكلات فعلي شوراها و شهرداريهاي كشور و ساير نهادها كه با قانون ارتباط مستقيم دارند برطرف خواهد شد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن