تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگفتگو با مهر عنوان شد:استفاده مترو از منابع حساب ذخيره ارزي بلند پروازي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: درگفتگو با مهر عنوان شد:استفاده مترو از منابع حساب ذخيره ارزي بلند پروازي نيست
مديرعامل شركت مترو تهران گفت: استفاده مترو از حساب ذخيره ارزي بلند پروازي نيست و با توجه به مصوبات شوراي شهر ، شوراي عالي ترافيك كشور ، شوراي اقتصاد و ... تنها استفاده از منابع اين صندوق جايگزين اعتبارات فاينانس مصوب دولت مي شود.

محسن هاشمي در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان كرد: استفاده از اعتبارات حساب ذخيره ارزي جهت پروژه هاي مترو بلند پروازانه نبوده و كاري معمولي است كه دولت نيز حتما همكاري لازم را در اين خصوص انجام خواهد داد.

وي با گلايه از انعكاس نامناسب اعتبارات مصوب مترو يادآور شد : متأسفانه وقتي اعتباري توسط شوراي شهر، مجلس و يا دولت براي مترو تصويب مي شود، برخي گمان مي‌كنند كه تصويت اين اعتبار به معني آنست كه اين بودجه ها به مترو پرداخت شده است ، در حاليكه مترو همواره براي اخذ بودجه هاي مصوب خود با مشكل مواجه بوده و حتي بخشي از اعتبارات نيز به مترو پرداخت نشده است.

محسن هاشمي همچنين با اشاره به مصوبه شوراي شهر در خصوص مجوز مترو جهت استفاده ازمنابع حساب ذخيره ارزي افزود: شركت مترو قبلا اين اجازه را از دولت داشته كه از منابع خارجي (فاينانس) جهت توسعه خطوط مترو استفاده كند كه با توجه به اينكه كشور هاي خارجي از اختصاص اين منابع خودداري كرده اند، قصد داريم تا همين مبالغ را از منابع حساب ذخيره ارزي برداشت كنيم.

مديرعامل شركت قطار شهري تهران (مترو ) همچنين تصريح كرد: جهت استفاده از منابع حساب ذخيره ارزي براي احداث خطوط 3،6و 7 متروي تهران مصوبه شوراي شهر ،شوراي عالي ترافيك و شوراي اقتصاد را داريم و حتي قرارداد هاي ما به تصويب معاونت برنامه ريزي دولت نيز رسيده است .

وي تأكيد كرد: با توجه به مصوبات ياد شده و نظر موافق دولت جهت استفاده مترو از منابع ارزي خارجي قائدتا نبايد مخالفتي را هم از جانب دولت شاهد باشيم چراكه قبلا موافقت دولت اخذ شده و در حال حاضر نيز منتظر موافقت مقامات دولتي جهت استفاده از منابع حساب ذخيره ارزي هستيم.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن