تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 هفته توقيف براي متخلفين عبور از چراغ قرمز


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: 1 هفته توقيف براي متخلفين عبور از چراغ قرمز
سرهنگ هاشمي اظهار داشت : عبور از چراغ قرمز يكي از تخلفات دهگانه حادثه ساز است كه امنيت راننده و ديگران را به خطر مي اندازد و نوعي قانون شكني است .
رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ تاكيد كرد : خودرو رانندگان متخلف كه از چراغ قرمز عبور مي كنند تا يك هفته توقيف مي شود.

به گزارش واحد مركزي خبر، سرهنگ هاشمي با بيان اينكه عبور از چراغ قرمز از تخلف هاي برخي رانندگان در شهر تهران است افزود : پارسال ماموران راهنمايي و رانندگي 56 هزارو 644 فقره تخلف عبور از چراغ قرمز را اعمال قانون كردند كه از سال 85 حدود 12 و هفت دهم درصد بيشتر بود .

وي با اشاره به اينكه سال گذشته 2 هزارو 687 فقره تصادف بر اثر تخلف عبور از چراغ قرمز رخ داد گفت : تصادفات عبور از چراغ قرمز شامل 2 مورد فوتي 547 فقره جرحي و 2138 مورد هم خسارتي بوده است .
هاشمي گفت : اين تخلف يك و نيم درصد تصادفات در سال گذشته بود.

سرهنگ هاشمي اظهار داشت : عبور از چراغ قرمز يكي از تخلفات دهگانه حادثه ساز است كه امنيت راننده و ديگران را به خطر مي اندازد و نوعي قانون شكني است .

رئيس راهنمايي ورانندگي تهران بزرگ درباره رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي برخي از رانندگان افزود : اگر رعايت قوانين و مقررات دير نهادينه مي شود به علت ضعف آن است و بايد تقويت شود.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 765]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن