تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801281147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاهين طبع : بازيكنان خارجي صباكارايي لازم را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شاهين طبع : بازيكنان خارجي صباكارايي لازم را ندارند
ورزش. ورزش‌هاي توپي. بسكتبال
سرمربي تيم بسكتبال صباباتري گفت : بازيكنان خارجي تيم هنوز به آمادگي كامل و هماهنگي با تيم نرسيده‌اند و كارايي لازم را ندارند.

مهران شاهين طبع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: تيم خوشبختانه به لحاظ جسماني و رواني در شرايط خوبي قرار دارد اما با شرايط مطلوب و ايده آل فاصله دارد.

تيم صبا باتري علي رغم تمام تلاشها نتوانست به موقع با بازيكنان خارجي مورد نياز قرار داد امضا كند و همين مساله يكي از عوامل عدم هماهنگي و دستيابي به سطح ايده آل اين تيم محسوب مي‌شود.

گابريل مونيكي تقريبا ‪ ۲۰‬روز مانده به اغاز رقابتها به اردوي تيم صبا پيوست و تيت بازيكن دوم و پورتريكو يي تيم نيز ساعاتي پس از انجام نخستين بازي تيم در نوزدهمين دوره مسابقات جام باشگاههاي آسيا در كنار تيم قرار گرفت.

تمرينات رسمي تيم صبا باتري با توجه به تشكيل اردوي تيم ملي براي شركت در بازي‌هاي المپيك و اهميت اين رقابتها براي بسكتبال كشورمان، فقط ‪۱۲‬ روز قبل از شروع مسابقات برگزار شد.

تيم صبا باتري فردا در ادامه رقابتها مقابل تيم الرياضي لبنان به ميدان خواهد رفت ، و به گفته شاهين طبع اين ديدار سرنوشت ساز كه حضور يا عدم حضور صبا را در فينال رقابتهاي بسكتبال باشگاه‌هاي اسيا مشخص خواهد كرد .

وي گفت ديدار سخت و نفس گير خواهد بود و بازيكنان بايد تمام توان خود را براي عبور از سد اين تيم قدرتمند به كار گيرند.

وي اظهار اميدواري كرد كه تيم صبا با پيروزي اين ديدار را پشت سر گذارد و به مرحله نهايي رقابتها راه يافته و براي بار دوم جام قهرماني آسيا را كسب كنند.

ديدار تيم صبا باتري ايران و الرياضي لبنان فردا ساعت ‪ ۱۹‬به وقت تهران در كويت برگزار خواهدشد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن