تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816014110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور فرهنگسازي آموزش در بخش حمل و نقل جاده‌اي بايد نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به منظور فرهنگسازي آموزش در بخش حمل و نقل جاده‌اي بايد نهادينه شود
ارتباطات. حمل و نقل = ترابري. حمل و نقل زميني
معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با تاكيد بر لزوم نهادينه شدن آموزش در بخش حمل و نقل جاده‌اي كشور، گفت: تا زماني كه بحث آموزش در حمل و نقل جاده‌اي كاربردي نشود، نمي‌توان شاهد تحولات بزرگ در عرصه فرهنگسازي در اين زمينه بود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، عليرضا سليماني گفت: آموزش از جمله مباحثي است كه متاسفانه دستگاههاي اجرايي كشور كمتر به آن بها داده اند.

وي با اشاره به برگزاري نخستين جشنواره فرهنگي و آموزشي راهبران در بخش حمل و نقل جاده‌اي اظهار داشت: يكي از ابزارهايي كه مي‌تواند به دست اندركاران حمل و نقل جاده‌اي در امر آموزش كمك كند، رسانه گروهي به ويژه رسانه‌هاي تصويري است. نمي‌توان مجموعه رسانه‌هاي كشور را در اين بحث حذف كرد و تنها به آموزشهاي آكادميك پرداخت.

سليماني با بيان اينكه صنعت سينما و فيلم‌سازي و به طور كلي ابزار رسانه بايد در خدمت آموزش بخش حمل و نقل جاده‌اي باشد، گفت: اكنون كشور از لحاظ به كارگيري ابزار رسانه در خدمت آموزش حمل و نقل جاده‌اي دچار كمبود است و هر چه سريعتر بايد اين نارسايي را برطرف كرد.

وي تصريح كرد: براي پرداختن مجموعه رسانه‌هاي كشور به ويژه ابزار فيلم در مقوله حمل و نقل جاده‌اي با رويكرد افزايش ايمني، بايد بستر مناسب در كشور فراهم شود كه برگزاري نخستين جشنواره فرهنگي آموزشي راهبران نخستين گام براي دستيابي به اين مهم است.

معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با اشاره به ژانرهاي مختلف سينمايي گفت: بخش حمل و نقل جاده‌اي با زندگي مردم مستقيما در تعامل است به گونه‌اي كه اگر حمل و نقل را از زندگي مردم حذف كنيم در واقع زندگي آنها تعطيل شده است .

سليماني گفت با توجه به اهميت مساله حمل و نقل جاده‌اي از يك سال قبل موضوع برگزاري جشنواره فيلم با محوريت حمل و نقل جاده‌اي مطرح شد تا با حضور دست اندركاران و كارگردانان سينمايي بتوان در اين جشنواره ژانر حمل و نقل جاده‌اي را در كشور پايه‌گذاري كرد.

وي استفاده از ابزار رسانه‌هاي تصويري براي اهداف آموزشي، بسترسازي براي حضور فعال سينماگران در راستاي ارتقا فرهنگ ايمني و ايجاد يك حركت ملي در كشور كه توجه سينماگران را به مقوله حمل و نقل جادهي جلب كند، به عنوان اهداف نخستين جشنواره فرهنگي آموزشي راهبران برشمرد.

دبير جشنواره فرهنگي آموزشي راهبران گفت: تاكنون ‪ ۲۶۰‬فيلم نامه به دبيرخانه ارسال شده كه از اين تعداد ‪ ۱۸۴‬فيلم نامه به تاييد رسيد و مورد حمايت سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه در نهايت ‪ ۱۴۰‬اثر به بخش مسابقه اين جشنواره راه مي يابد افزود: ‪ ۵۸‬فيلم كوتاه داستاني، ‪ ۲۳‬فيلم مستند، ‪ ۵۵‬تيزر و انيميشن و ‪ ۵‬نماهنگ در بخش مسابقه جشنواره مورد ارزيابي داوران قرار گرفته است.

سليماني در پايان اظهار داشت: در مجموع اين ‪ ۱۴۰‬اثر تقريبا ‪ ۲۳‬ساعت محصول رسانه‌اي شده كه در قالب فيلم كوتاه و مستند در سال ‪ ۸۷‬در راستاي آموزش و فرهنگ‌سازي عمومي در بخش حمل و نقل جاده‌اي استفاده خواهد شد.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن