تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814272421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دين و انديشه/پاپ براي قربانيان زلزله چين دعا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه دين و انديشه/پاپ براي قربانيان زلزله چين دعا كرد
خبرگزاري مهر - گروه دين و انديشه: روزانه اخبار بسياري منتشر مي‌شوند كه قابليت پرداخت كامل ندارند اما از آنجا كه وظيفه يك رسانه اطلاع‌رساني است، گروه دين و انديشه خبرگزاري مهر اين حق را براي مخاطبان قائل است كه در جريان اين اطلاعات قرار گيرند. از اين رو برخي از آنها در قالب خبر كوتاه منعكس مي‌شوند.

درخواست براي تساوي شهادت زنان و مردان در مصر

معاون رئيس شوراي ملي مصر به منظور رعايت حقوق بشر و اهتمام به حقوق زنان مساوات ميان زن و مرد را خواستار شده است و گفت: بايد شهادت زنان و مردان مساوي باشد و در دادگاههاي مصر مورد استفاده قرار گيرد. با توجه به اينكه مساوات ميان زن و مرد در همه امور و مسائل ضروري است، تساوي شهادت نيز حق و عدالت به شمار مي رود.

انتقاد خبرنگاران مصري از ساخت سريال جنجالي

سريالي در مصر با حمايت آمريكا ساخته شد كه مسئله به خشونت ميان قبطيها و مسلمانان اين كشور مي پردازد. اين سريال از سوي روزنامه نگاران و خبرنگاران مصري به علت بروز مسئله حساس در جامعه مصر همچون خشونت گروهي ميان مسلمانان و مسيحيان مورد انتقاد قرار گرفت.

تحسين احسان اوغلو از تلاش كويت براي تأسيس صندوق غذاي اسلامي

پروفسور اكمل الدين احسان اوغلو دبيركل سازمان كنفرانس اسلامي تلاش شيخ صباح احمد الصباح امير كويت را جهت تأسيس صندوق غذاي اسلامي ستود و اعلام كرد: اين صندوق با عنوان "زندگي مناسب در كشورهاي اسلامي" با هدف حمايت از سبد غذاهاي اصلي براي نيازمندان مورد تأكيد قرار گرفته است. امير كويت در چهارمين همايش بين المللي "اقتصاد اسلامي" تأسيس اين صندوق را در زمان بحران افزايش قيمت غذا در جهان جهت تسريع مواد غذايي اساسي و مورد نياز ضروري خواند.

دعاي پاپ براي قربانيان زلزله چين

پاپ بنديكت شانزدهم در پي وقوع زلزله در استان "سي چوان" خواستار كمك براي اين افراد شد كه به شدت از تبعات اين زلزله آسيب ديده اند. پاپ گفت: از شما دعوت مي كنم در نيايشها براي افرادي كه جان خود را از دست داده اند دعا كنيد. من به افرادي كه در وضعيت بحراني به سر مي برند احساس نزديكي مي كنم و از خداوند مي خواهم رنج آنها را كاهش دهد.

كمك مشترك مسلمانان و كاتوليكهاي فلوريدا به ميانمار

ائتلافي از رهبران ديني كاتوليك و مسلمان از جامعه فلوريداي جنوبي خواستند تا در كمكهاي امدادي و جمع كردن مبلغي براي كمك به قربانيان طوفان در ميانمار سهيم شوند. مقامات اين را نخستين اقدام انسان دوستانه ميان محدوده سراسقفي محلي و جامعه مسلمان مي دانند كه پس از تشكيل همكاري هاي بين ديني از دوسال قبل انجام مي شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن