تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816878327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه قسمت سلاح مرگبار دوبله شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سه قسمت "سلاح مرگبار" دوبله شد
قسمت‌هاي اول، دوم و چهارم فيلم‌ سينمايي"سلاح مرگبار" به مديريت امير زند و امير قطعه‌اي و همچنين فيلم‌هاي سينمايي "بي‌باك" و "دغل‌باز" دوبله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قسمت‌هاي اول و دوم "سلاح مرگبار" به مديريت دوبلاژ امير زند و قسمت چهارم به سرپرستي امير قطعه‌اي دوبله شد. در دوبله دو قسمت اول چنگيز جليلوند، حسين عرفاني، تورج مهرزاديان، بهرام زاهدي، محمد ياراحمدي، ميرطاهر مظلومي، شهراد بانكي، سهيلا گلستاني، مريم سيگارودي، مهناز آباديان و ... حضور داشتند.

گويندگان قسمت چهارم فيلم "سلاح مرگبار" هم شروين قطعه‌اي، امير حكيمي، بيژن عليمحمدي، مهتاب تقوي، فريده كاكاوند، نگين كيانفر و ... هستند. قسمت سوم اين فيلم سال‌هاي گذشته دوبله و در شبكه‌هاي ويدئويي توزيع شده است.

"سلاح مرگبار 1" را ريچارد دانر سال 1987 بر مبناي فيلمنامه شين بلك به مدت 110 دقيقه ساخت و مل گيبسن، دني گلاور، گري بيوزي و ميچل رايان در آن بازي كردند. در خلاصه داستان فيلم آمده: مندي هانسيكر، خيابانگرد معتاد بر اثر سقوط از يك آسمانخراش مي‌ميرد. كارآگاه پليس كه به اين پرونده رسيدگي مي‌كند، مي‌فهمد او دختر فرمانده خودش در ويتنام بوده و ...

"سلاح مرگبار 2" را دانر سال 1989 به مدت 114 دقيقه ساخت. جفري بوم فيلمنامه اين اثر را بر مبناي داستاني از شين بلك و وارن مورفي از شخصيت‌هايي خلق شده بلك نوشت و گيبسن و گلاور در كنار جو پشي، جاس آكلند و دريك اوكانر در آن بازي كردند. فيلم داستان دو پليس است كه موفق نمي‌شوند يك قاچاقچي را دستگير كنند و رئيس آنها را تنبيه مي‌كند.

"سلاح مرگبار 4" هم سال 1998 به كارگرداني دانر به مدت 127 دقيقه ساخته شد و چانينگ گيبسن فيلمنامه را بر اساس داستان جاناتان لمكين، آلفرد گاف و مايلز ميلر نوشت. گيبسن، گلاور، پشي، رني روسو، كريس راك، جت لي و استيو كان بازيگران فيلم هستند و داستان آن درباره درگيري دو پليس كهنه‌كار با مافياي چيني و جلوگيري از كارهاي غيرقانوني آنهاست.

"بي‌باك" ساخته نيل جردن به مديريت دوبلاژ تورج مهرزاديان با حضور زهره شكوفنده، منوچهر واليزاده، عليرضا باشكندي، سعيد شيخ‌زاده، شراره حضرتي، افسانه آريابقا و ... دوبله شد. جردن 57 ساله فيلم‌هاي "مونا ليزا"، "ما فرشته نيستيم"، "بازي گريه‌آور" و "مصاحبه با خون آشام" را در كارنامه دارد.

نمايي از فيلم "بي‌باك"

جودي فاستر در "بي‌باك" نقش اريكا بين، يك مجري راديويي اهل نيويورك را به عهده دارد كه پس از حمله‌‌اي وحشيانه سه تبهكار به دنبال راهي براي بهبود است. او كه در اين حادثه نامزدش را از دست داده و خود نيز به شدت مجروح شده، تنها راه نجات را در انتقام مي‌بيند. در اين بين يك كارآگاه اداره پليس نيويورك حركت‌هاي اريكا را زير نظر دارد.

ترانس هوارد، مري استينبرگن و نيكي كت از ديگر بازيگران اين فيلم 122 دقيقه‌اي محصول مشترك آمريكا و استراليا هستند. فروش جهاني اين فيلم 70 ميليون دلار شد. فاستر سال 1988 براي فيلم "متهم" و 1992 براي "سكوت بره ها" اسكار بهترين بازيگر زن را گرفت. او سال گذشته فيلم "نفوذي" ساخته اسپايك لي را روي پرده سينماها داشت.

"داستان يك مزرعه آفريقايي" با نام "دغل‌باز" ساخته ديويد ليستر با حضور جلال مقامي، حميد منوچهري، زهره شكوفنده، ناهيد اميريان، نسيم رضاخاني و حسن كاخي دوبله شد. فيلم بر اساس رمان اوليو شراينر نويسنده آفريقاي جنوبي ساخته شده و داستان آن سال 1870 اتفاق مي‌افتد. ريچارد اي. گرانت، آرمين مولر اشتال و كارين فان درلاگ در فيلم بازي كرده‌اند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 662]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن