تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو در گفتگو با مهر:مطمئنم پرسپوليس قهرمان ليگ برتر مي شود / وضعيت قطبي مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سعيدلو در گفتگو با مهر:مطمئنم پرسپوليس قهرمان ليگ برتر مي شود / وضعيت قطبي مشخص نيست
رئيس هئيت مديره باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد، تيم فوتبال اين باشگاه فردا با پيروزي برابر سپاهان عنوان قهرماني هفتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر را از آن خود خواهد كرد.

علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور و رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار مهر به ديدار روز شنبه با سپاهان اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: بنده به طور قطع اعلام مي كنم كه برنده اين بازي پرسپوليس است.

سعيدلو ادامه داد: بازي روز چهارشنبه پرسپوليس مقابل صباباتري نشان داد كه اين تيم با قدرت تمام آماده است تا قهرمان ليگ برتر شود چرا كه درحال حاضر بازيكنان اين تيم از انگيزه هاي بالايي برخوردارند.

وي درخصوص حضور افشين قطبي در فصل آينده به عنوان سرمربي تيم پرسپوليس گفت: در حال حاضر براي ما مهم قهرماني است. ما بعد از قهرماني تيم پرسپوليس در اين زمينه به بحث و گفتگو خواهيم پرداخت.

سعيد لو همچنين در مورد كسر 6 امتياز از اين تيم گفت: در حال حاضر اميدواريم اين 6 امتياز به تيم برگردد. نماينده حقوقي باشگاه در حال مذاكره براي برگرداندن اين 6 امتياز از دادگاه عالي ورزش است و اميدواريم كه هر چه زودتر اين 6 امتياز به امتيازات تيم اضافه شود.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان بازهم تاكيد كرد با توجه به عملكرد اين تيم در ديدار برابر صباباتري، قهرمان ليگ هفتم پرسپوليس خواهد بود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن