تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسكتبال در راه المپيك/ابهام در سفر تيم ملي به ليتواني / چند دعوت نامه جديد براي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بسكتبال در راه المپيك/ابهام در سفر تيم ملي به ليتواني / چند دعوت نامه جديد براي ايران
برپايي اردوي تداركاتي تيم ملي بسكتبال در كشور ليتواني تحت الشعاع پاسخ فدارسيون بسكتبال به دعوت نامه هاي جديد دريافتي قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسيون بسكتبال ايران كشور ليتواني را به عنوان ششمين محل برگزاري اردوي تداركاتي ملي پوشان المپيكي اين رشته در نظر گرفته تا تيم ملي پس از سفر به ايتاليا، صربستان، استراليا، كرواسي و اسلوني درليتواني تمرينات خود را ادامه دهد اما اينك كه چند دعوت نامه جديد براي بسكتبال ايران ارسال شده، سفر به اين كشور در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.

حسن نوربخش سرپرست تيم ملي بسكتبال ايران - اعزامي به پيكارهاي المپيك 2008 پكن- در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با وجود اينكه پيش از اين آمادگي خود را براي سفر به ليتواني به مسئولان بسكتبال اين كشور اعلام كرده ايم، امكان دارد انجام اين سفر را از برنامه هاي آماده سازي تيم ملي حذف كنيم چرا كه چند دعوت نامه جديد به دستمان رسيده است.

وي كه از اعلام تعداد و نام كشورهاي دعوت كننده امتناع كرد، افزود: شرايط دعوت نامه هاي جديد بسيار مطلوب است از طرفي انصراف ما از سفر به ليتواني آنهم پس از اعلام آمادگي رسمي به لحاظ اخلاقي صحيح نيست. با اين حال همه جوانب را بررسي كرده ، سپس بهترين تصميم را درمورد محل برگزاري اردوي ششم اتخاذ مي كنيم.

سرپرست تيم ملي بسكتبال تصريح كرد: درهر صورت تيم ملي پس از برپايي ششمين اردوي برون مرزي يك هفته در ايران تمرينات خود را پيگيري مي كند سپس براي شركت در رقابت هاي "دايمون بال" عازم چين مي شود.

نوربخش با بيان اينكه هنوز در مورد دعوت نامه كشور اندونزي به نتيجه اي نرسيده ايم اظهارداشت: اگر حضور ما در اين كشور قطعي شود پس از چين عازم اندونزي شده و پس از 5 روز تمرين از آنجا به دهكده المپيك مي رويم. در غير اين صورت از همان كشور چين عازم محل برگزاري رقابت هاي المپيك 2008 چين خواهيم شد."
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن