تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

6 دهه جنايت، 60 سال مقاومت/اسرائيل نماينده استعمارگران ديروز و امروز/كشور فلسطين به نقشه جهان باز مي‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 6 دهه جنايت، 60 سال مقاومت/اسرائيل نماينده استعمارگران ديروز و امروز/كشور فلسطين به نقشه جهان باز مي‌گردد
سفارت جمهوري اسلامي ايران در مكزيك در بيانيه اي به مناسبت شصتمين سالگرد فاجعه اشغال فلسطين و تاسيس رژيم صهيونيستي تاكيد كرد: هرچند رژيم اسرائيل با حمايتها و نقشه هاي استعماري و شيطنت آميز قدرتهاي بزرگ، بر ملتها ودولتهاي مسلمان منطقه تحميل شد،اما كشور فلسطين مجددا در نقشه هاي جهان ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين بيانيه آمده است : رژيم اسرائيل 60 سال پيش با حمايت ها و نقشه هاي استعماري و شيطنت آميز قدرتهاي بزرگ و صاحب نفوذ وقت درمنطقه مهم خاورميانه مورد طمع دائمي آنها ، بر ملت ها ودولت هاي مسلمان منطقه تحميل شد، اين رژيم توسط صهيونيستها و حمايت استعمارگران با زور سرنيزه، ملت مسلمان و مظلوم فلسطين را از خانه و كاشانه خود آواره كرد.

سفارت ايران در مكزيك در اين بيانيه آورده است : رژيم اسرائيل با هدف پنهاني سلطه از رودخانه نيل در شمال آفريقا تا رود خانه فرات در شرق عراق كه به صورت نمادين با دو خط آبي رنگ در پرچم آن تجلي پيدا كرده؛ با وجود مقاومتها وحق طلبي ملتها و دولتهاي مسلمان خاورميانه به آواره كردن ملت فلسطين در سراسر دنيا اكتفا نكرد و به بهانه هاي واهي جنگهاي مختلفي را بر كشورهاي همسايه دور و نزديك تحميل نمود و سالهاست كه سرزمين آنها را اشغال كرده است.

سفارت ايران در بيانيه خود تصريح كرد: رژيم اسرائيل تلاش كرده است به عنوان نماينده قدرتهاي استعمارگر ديروز و امروز در ابعاد سياسي، نظامي، امنيتي، تجاري و اقتصادي عمل كند، اين رژيم با دست زدن به انواع لطايف الحيل، سعي دارد سلطه جابرانه خويش را در منطقه تداوم بخشد.

در اين بيانيه با تاكيد بر اينكه اقدامات سركوبگرانه رژيم اسرائيل در 60 سال گذشته براي همه ملتها و دولتهاي آزاديخواه و طرفدار عدالت جهان به ويژه منطقه خاورميانه وآمريكاي لاتين آشكار است در اين راستا به اقداماتي چون انجام عمليات تروريستي دولتي ثابت شده از سوي مجامع بين المللي، نسل كشي، نژاد پرستي،هولوكاست بر ضد مردم فلسطين، آواره كردن ملت مظلوم فلسطين در سراسر دنيا و ايجاد مانع براي بازگشت آنها به سرزمينهاي آبا و اجدادي، تحميل چندين جنگ و ادامه اشغال سرزمينهاي كشورهاي همسايه، نقض مكرر حقوق بشر، ناديده گرفتن قواعد و قوانين بين المللي، انبار كردن سلاحهاي هسته اي و ادامه بي اعتنايي به خواسته هاي آژانس بين المللي انرژي اتمي براي نظارت بر فعاليتهاي هسته اي اين رژيم، بمب گذاري، بمباران، تخريب روستاها و شهرهاي محل سكونت مردم فلسطين، ادامه تهديد عليه كشورهاي همسايه و منطقه ناديده گرفتن ادامه مخالفتهاي ملتهاي مسلمان منطقه و دولتهاي آنها همچنين سازمانهاي غيردولتي منطقه اي و بين المللي طرفدار حقوق بشر، دخالت آشكار در ربودن ديپلماتهاي ايراني در لبنان در 20 سال پيش اشاره شده است .

سفارت ايران درمكزيك تصريح كرده است : ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطين دفاع كرده و ضمن محكوم كردن مجدد اقدامات غير انساني بي شمار اين رژيم عليه فلسطين و ساير كشورهاي خاورميانه، از ملتهاي آزاده جهان انتظار دارد، با احساس مسئوليت در سطوح منطقه اي ومجامع بين المللي از حقوق از دست رفته ملت فلسطين دفاع نمايد.

در پايان اين بيانيه آمده است : بدون شك ظلم پايدار نمي ماند و در آينده اي نه چندان دور مجددا نام فلسطين در نقشه هاي جهان در تمام مناطق اشغالي ظاهر خواهد شد.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن