تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاسيس‌فراكسيون حمايت از مخترعان،بسترمطلوبي براي حمايت ازنخبگان جوان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تاسيس‌فراكسيون حمايت از مخترعان،بسترمطلوبي براي حمايت ازنخبگان جوان است
داخلي. علمي. اختراع
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت : تاسيس فراكسيون حمايت از مخترعان، بستر مطلوبي براي حمايت از نخبگان جوان است.

"لاله افتخاري" روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ايرنا شهرري اظهارداشت:
فراكسيون حمايت از مخترعان و نخبگان ايراني با حضور ‪ ۱۵۷‬نماينده در مجلس شوراي اسلامي در راستاي ترغيب افكار جوانان با استعداد به سوي خلق طرح‌هاي نوين و كاربردي تشكيل شد.

وي ادامه داد: اعضاي اين فراكسيون درتلاشند بابررسي كمبودها و فراهم كردن امكانات موردنياز اين افراد براي ايجاد يك نوآوري و ثبت آن،ازآنان براي به نمايش گذاشتن قدرت و دانش ايراني درعرصه‌هاي بين‌المللي حمايت كنند.

نماينده منتخب مردم تهران در مجلس هشتم شوراي اسلامي افزود: نمايندگان درصددند با ارايه راه‌كارها،مصوبات و طرح‌ها،برنامه‌هاي علمي در سال‌هاي گذشته كه به ثمر نرسيده، را تداوم بخشند.

وي گفت:اين فراكسيون براي پاسخگويي به نيازهاي مبتكران جوان راه‌اندازي شده تا راه رشد و پيشرفت را براي افرادي خلاق و خوش‌فكر هموار و از توانايي‌هايشان به نحو احسن براي بهبود وضعيت كشور دربخش‌هاي مختلف استفاده شود.

تيم مبتكران جمهوري اسلامي ايران با كسب ‪ ۱۶‬مدال طلا، چهار نقره و ‪۲۲‬ برنز در مسابقات بين‌المللي مالزي پس از تيم ميزبان مقام دوم را كسب كردند و تيم‌كره جنوبي سوم شد.

مخترعان ايراني در اين نمايشگاه با اختراعات نوين و كاربردي در زمينه‌ي هوافضا، كشاورزي، بهداشت و درمان، سازه و ساختمان، برق و الكترونيك، بازيافت، انرژي‌هاي محيطي ارتباطات و مراقبت‌هاي ويژه پزشكي شركت كردند.ك‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن