تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 طرح صنعتي در سراسر كشور تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 30 طرح صنعتي در سراسر كشور تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد
تا پايان سال جاري 30 طرح صنعتي از سوي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در سراسر كشور به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، اين سازمان همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در راستاي سياستهاي وزارت صنايع قرار است 30 طرح صنعتي را در سال جاري مورد بهره برداري قرار دهد.

اين طرحها كه قرار است در نقاط مختلف كشور و به ويژه مناطق محروم افتتاح شود، شامل 16 طرح بزرگ صنعتي در زمينه توليد لوله هايGRP، صنايع پائين دستي پتروشيمي، صنايع دريايي، نفت و گاز پتروشيمي، قطعات خودرو، قطعات پرس و محصولات صنعتي ساختماني است.

افتتاح اين طرحها علاوه بر كاهش وابستگي كشور به انواع محصولات خارجي موجبات اشتغالزايي 5 هزارو 438 نفر به ويژه در مناطق محروم كشور را فراهم خواهد كرد.

سازمان گسترش براي نخستين بار موفق به اجرا و تكميل 14 طرح سرمايه گذاي در حوزه هاي مختلف صنايع پيشرفته در منطقه خاورميانه شده است كه از جمله اين صنايع، فنآوري اطلاعات و ارتباطات، الكترونيك و ميترو الكترونيك، علوم و فنآوري زيستي و مواد پيشرفته است كه با هدف گسترش صنايع پيشرفته كشور و در راستاي تامين اهداف چشم انداز 20 ساله، مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت.

قرار است در اولين مرحله تا پايان ارديبهشت ماه 5 طرح صنعتي و اشتغالزا در استانهاي خوزستان، خراسان رضوي و هرمزگان مورد بهره برداري قرار گيرد.

طرح توسعه ماشين سازي پارس در استان خوزستان با هدف توليد تجهيزات صنايع گاز، نفت و پتروشيمي، طرح سيستم به آب اندازي و از آبگيري شناورها تا ظرفيت 2000 تن در استان خوزستان با هدف ارائه خدمات ساخت و تعمير، طرح توليد شاتون سواري به روش آهنگري پودر با مشاركت بخش خصوصي در استان خراسان رضوي و با فنآوري مدرن جهت توليد يك ميليون و 200 هزارعدد شاتون در سال، طرح توليد ظروف اوپال با مشاركت بخش خصوصي در خراسان رضوي و غيره از جمله اين طرح ها است.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن