تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود توسعه طلبي اسرائيل؛بلر مدعي ارائه طرحي براي پيشبرد روند سازش شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با وجود توسعه طلبي اسرائيل؛بلر مدعي ارائه طرحي براي پيشبرد روند سازش شد
به نوشته يك روزنامه انگليسي، نماينده كميته چهارجانبه در امور خاورميانه طرحي را براي خروج رژيم صهيونيستي از كرانه باختري ارائه كرده كه اين طرح مي تواند مبنايي براي شكل گيري كشور مستقل فلسطين و پيشبرد روند سازش باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه تايمز، اين طرح شامل برقراري امنيت براي فلسطينيها و ايجاد منطقه آزاد تجاري در شمال كرانه باختري در اطراف شهر جنين است. در اين طرح نيروهاي فلسطيني كنترل امنيت كرانه باختري را بدست مي گيرند و رفت و آمد در آن تسهيل شده و امر سرمايه گذاري در بخشهاي زير بنايي نيز آسانتر از قبل مي شود.

اين طرح همچنين شامل برچيده شدن چهار محل بازرسي ( ايست بازرسي ) استراتژيك صهيونيستها در كرانه باختري نيز مي شود.

توني بلر در توضيح اين طرح خود گفت: اين يك آزمون بسيار مهم بر اي نشان اين مطلب كه چگونه مي توان مناطق اشغال شده را ترك كرد خواهد بود.

اين طرح در حالي منتشر شده كه رهبران برخي از كشورهاي جهان به منظور شركت در مراسم شصتمين سال تاسيس رژيم صهيونيستي ( روز نكيت ) عازم سرزمينهاي اشغالي شده اند.

به گفته كارشناسان، اين طرح مي تواند به عنوان مشوقي براي تحريك سرمايه گذارني باشد كه در كنفرانس ماه جاري بيت الحم شركت مي كنند. اين كنفرانس به منظور بررسي شرايط سرمايه گذاري در كرانه باختري برگزار مي شود.

گفته مي شود بلر از سوي كميته چهارجانبه ( سازمان ملل، اتحاديه اروپا، روسيه و آمريكا ) تحت فشار است تا اقتصاد راكد تشكيلات خود گردان را متحول كند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن