تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری انیجا دماوند تهران ساعت 17... -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: انیجا دماوند تهران ساعت 17... *farshid* 04 دي 1389, 22:02این کار برای یه پروژه ی شهر سازیه تو منطقه ی دماوند تهران شامل نظام کاشت درخت و لکه گذاری واحد های مسکونی و محدوده ی تفریحی ( زمین گلف و ..) فعلا نظام کاشت رو بر اساس خطوط توپوگرافی رسوندم بقیه ی کار هم تا 2 هفته انجام میشه از 3ds max 2011 64bit vray sp5 vray scatter استفاده کردم پست پروداکشن رو هم با photoimpact انجام دادم افکت مه هم با المان vray z depth ایجاد شده نظر یادتون نره Amin 4D 04 دي 1389, 23:15wooooooooooooooow. خیلی عالیه. واقعا جالبه کاراتون. ترجیحا یه وایر هم از کارتون بذارید اگ مقدوره. در مورد زمان رندر و سیستم رندرتون هم بگید لطفا. موفق باشید. Farrokh 05 دي 1389, 10:15چقدر باحاله یه همچین پروژه ای رو ما هم داشتیم درختای خیلی سنگینی استفاده کرده بودم چون که کلوز آپ هم ازش می خواستیم مساحت کار ما 70 هکتار بود از وی ری اسکتر استفاده نکردم براش دستی رندوم کردم :green: می شه در مورد تعداد پلی های درختا یه اطلاعاتی بدی و یا یه رندر کلوز آپ از درختت بذاری ؟ ممنون *farshid* 05 دي 1389, 10:23wooooooooooooooow. خیلی عالیه. واقعا جالبه کاراتون. ترجیحا یه وایر هم از کارتون بذارید اگ مقدوره. در مورد زمان رندر و سیستم رندرتون هم بگید لطفا. موفق باشید. مرسی عزیز دلم وایر رو شرمنده وقت نمیکنم بذارم سیستم یه لپتاپه dell studio 1558 cpu core i 7 1.6-2.8gh 6meg ram 6gig ddr3 1333mhz خوشحالم که خوشت اومده :rose: *farshid* 05 دي 1389, 10:29چقدر باحاله یه همچین پروژه ای رو ما هم داشتیم درختای خیلی سنگینی استفاده کرده بودم چون که کلوز آپ هم ازش می خواستیم مساحت کار ما 70 هکتار بود از وی ری اسکتر استفاده نکردم براش دستی رندوم کردم :green: می شه در مورد تعداد پلی های درختا یه اطلاعاتی بدی و یا یه رندر کلوز آپ از درختت بذاری ؟ ممنون مرسی فرخ جان درختا زیاد دیتیله نیستن ولی برای این فاصله ای که رندر گرفتم خوب جواب دادن در مورد تعداد پلی ها هم ... چون ویری اسکتر استفاده کردم مشکل پلی نداشتم ولی میتونم عدد دقیقشو بگم... *farshid* 05 دي 1389, 10:36تعداد پلی های صحنه خیلی کمه ولی تعداد پلی هایی که رندر گرفته شده 18.007.210.000 هستش. یعنی 18میلیارد پلی رندر شدن Farrokh 05 دي 1389, 10:44درختا رو چجوری ساختی ؟ Onix ? Farrokh 05 دي 1389, 10:48درسته که تعداد پلی محدود کننده نیست ولی زمان رندر رو بالا می بره در مورد زمان رندر هم اگه می شه اطلاعات بده توپوگرافی رو چجوری ساختی ؟ مشکلی توش نداشتی؟ ضمنا این کارت اصلا حجم معماری ای توش دیده نمی شه شاید بهتر بود با vue کار می کردی سبک کارتو هم شبیه سازی معماری نمی ذاشتی با معنی تر می بود بهر حال موفق باشی *farshid* 05 دي 1389, 11:28درسته که تعداد پلی محدود کننده نیست ولی زمان رندر رو بالا می بره در مورد زمان رندر هم اگه می شه اطلاعات بده توپوگرافی رو چجوری ساختی ؟ مشکلی توش نداشتی؟ ضمنا این کارت اصلا حجم معماری ای توش دیده نمی شه شاید بهتر بود با vue کار می کردی سبک کارتو هم شبیه سازی معماری نمی ذاشتی با معنی تر می بود بهر حال موفق باشی درسته فرخ جان زمان رندر حدودا 2 ساعت بود توپوگرافی با خطوط تراز ایجاد شده _ با مودیفایر تررین حجم های معماری بعدا بهش اضافه میشه اتفاقا با vue هم کار کردم تا حدودی ... ابزار های پینتش محشرن یه مشکلی با vue داشتم وقتی با مکس لینک میشد نمیشد رندر vray خوب ازش گرفت منظورت اینه که از نسخه stand alone vue استفاده کنم؟ .:PAR3A:. 05 دي 1389, 14:11سلام... فوق العادس... ممنون میشم یه مقدار توضیحات ابتدایی راجع به نحوه ساخت درختا اونم این زمان رندر کم بدین... ممنون :rose: *farshid* 05 دي 1389, 15:21سلام... فوق العادس... ممنون میشم یه مقدار توضیحات ابتدایی راجع به نحوه ساخت درختا اونم این زمان رندر کم بدین... ممنون :rose: سلام پارسا جان درخت ها رو من نساختم اینا در واقع یک درخت هستن که با مقیاس های مختلف و زوایای دوران یافته کنار هم چیده شدن حالا چه جوری چیدمشون؟ با vray scatter یه پلاگین فوقالعاده برای ساختن درختکاری انبوه و چمن و ... منوی این پلاگین شامل چند تا زیرمنو میشه که مهمترینشون ... 1. الگوی پخش (شامل انتخاب سطح پخش و پروکسی پخش شونده + تعداد پروکسی ها + درندمایز کردن پخش) 2. اشل 3. چرخش برای هر یک از گزینه های بالا میتونی یک تکسچر به عنوان ماسک تعیین کنی مثلا برای الگوی پخش یک تکسچر سیاه رنگ با لکه های سفید و خاکستری ایجاد کنی لکه سیاه یعنی احتمال وجود درخت تو اون زون 0% و لکه سفید یعنی احتمال 100%ی وجود پروکسی در اون ناحیه ( خاکستری هم 50%) *farshid* 05 دي 1389, 15:31یه ساعت تایپیدم همش پرید درختا رو میتونی با onix tree storm یا هر چیزی بسازی یا از مدل های آماده استفاده کنی برای پخششون هم از ویری اسکتر استفاده کنی نرم افزار فوقالعاده ایه امکانات مناسبی داره میتونی سرچ کنی توتوریالشو Mj 05 دي 1389, 20:32چه جالب شده مثل یه محیط طبیعی خسته نباشی *farshid* 05 دي 1389, 21:32مرسی لطف داری من رندر نگرفتم سیستم گرفته :green: shobair133 06 دي 1389, 01:24سلام عزیز جان :) خیلی زیباست :rose: فقط به نظر من هم شبیه سازی معماری نمیزدی بهتر بود . اینکه اگه با vue extrime 8 کار میکردی برای همچین رندری ، زمان رندر و مدلینگت تقریبا یک شیشم میشد .... ولی خیلی باحال شده عزیز ، حالا کجای دماوند هست ؟! میخوان زمین گلف بزنن ؟! *farshid* 06 دي 1389, 08:07با vue زیاد کار نکردم لایبرری درختای وو هم خیلی ناقص بود باید دانلود میکردم ... از اونجایی که این کار تو رده ی طراحی منظره شبیه سازیه معماری مناسب به نظرم اومد... مرسی ereshkigal 06 دي 1389, 08:59کار شما دقیقاً از عنصر wow برخورداره... شخصاً این کارو تحسین می کنم. نورپردازی هم خیلی زیبا و طبیعیه. *farshid* 06 دي 1389, 13:36مرسی حجم معماری هم قراره اضافه شده... شامل یه هتل و خونه های ویلایی + زمین گلف + دریاچه مصنوعی و ... majid.shiraz 08 دي 1389, 16:10خیلی خیلی خوب شده آیا تجربه همچین کاری رو هم قبلا داشتی ؟ در حد وسیع، مثل همین کار؟ *farshid* 09 دي 1389, 20:28مرسی یه کار هم انجام داده بودم قبل ولی اون زموونا vray scatter اختراع نشده بود :) عنوان کار : بازسازی تصوری رب رشیدی تبریز میتونی تو مباحث اولم ببینیشون سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن