تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812193727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غیره 3D Modeling for Game Challenge -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: 3D Modeling for Game Challenge :Mohsen: 21 مهر 1389, 12:08سلام خدمت بروبچه های گل مجید آنلاین:rose: چند وقتی بود که تو گالری کار نمیزاشتم حالا فرصت شد تا آخرین کارم رو واستون بزارم این کار واسه مسابقه طراحی محیط بازی بود، که سایت cgart.ir و شرکت فن افزار شریف برگزار کرده بودن کار من به عنوان یکی از کارهای برتر شناخته شد ---- توضیحاتی رو لازمه که در مورد کار بدم این کار برای محیط بازی طراحی شده، یعنی یه کار کاملا lowpoly به حساب میاد و عملیات رندری با vray یا موتور های رندر دیگه روی اون انجام نشده تعداد پلیگان ها حدود 41000 هست، یا به عبارتی 82048 triangles صحنه به صورت ریل تایم در داخل انجین udk (نسخه رایگان unreal یکی از معروفترین انجین های بازی سازی در دنیا) رندر شده و نوپردازی هم با این انجین بوده حدود یک ماه ساخت محیط زمان برده و تمامی مدل ها و تکسچرها توسط بنده ساخته شده ---- در پایان هم از دوست خوبم مهدی راشد به خاطر راهنماییهاش در udk تشکر ویژه میکنم همچنین یه تشکر هم از بچه هایی که در فروم کارو پیگیری میکردن ---- لینک اثر در سایت cgart.ir () لینک wip اثر در فروم garshasp () ---- فراموش کردم بگم، این اثر از روی رفرنسی که از بازی uncharted 2 برداشت شده، ساخته شده این هم عکس رفرنس () ---- خوب دیگه منتظر نظرات خوب و سازنده شما دوستان عزیز هستم :wink: موفق باشید CG_Master 21 مهر 1389, 12:32سلام محسن جان کارت خیلی خوب شده در حد تاپ گالری... والا هر کار میکنم ایراد بگیرم چیزی پیدا نمیکنم :دی آفرین به تو محسن که اینقدر زیبا کار کردی یا علی shirani 21 مهر 1389, 12:34خیلی زیبا تکسچر که دیگه حرف نداشت نور پردازی محیط هم من دوست داشتم :rose: 3D Art 21 مهر 1389, 12:54درود محسن جان عالی شده خیلی خوشحالم که UDK کار توی ایران زیاد شده چون من خودم دستی به UDK دارم انتقاد هم میکنم دوست نازنین : چون محیط ریل تایم هست تعداد triangle های اضافی رو باید کم کنید ودر عوض کارت گرافیک رو برای AA آزاد بذارید نرمالهاتون یکم زیاد هست کمش اگر توی متریال مشکلی داشتید بگید من بهتون میگم چطور کم و زیاد کنید نرمال ها رو توی UDK حتما برای دیوار های آجری از variation استفاده کن ولی بیشترین مشکلش همین AA هست موفق باشید mostafa 008 21 مهر 1389, 12:55اقا واقعا خودت ساختی محشره ..... خیلی تکسچرس رو خوب دادی /از 20 نمره بهت میدم 21 .:BEHNAM:. 21 مهر 1389, 13:39سلام ایول اقا محسن زدی تو کار بازی سازیا ااااااا........... خیلی خوب شده . تبریک می گم. Amin 4D 21 مهر 1389, 14:08ایول، اقا خیلی حال کردیم. اول من پیشنهاد می دم برای تاپ گالری، آخه از این نمونه کارهای توی تاپ گالری کم داریم. در مورد کارم که من هر چی به خودم فشار آوردم یه ایرادی چیزی بگیرم نتونستم، فقط من یه کم از متریال اون بشکه هه خوشم نیومد زیاد، یه جوری شده به نظرم. اما در کل عالی کار کردی. حتما یه فیلم هم در حین حرکت توی این محیط برامون بذار که خیلی جالب تر می شه. راستی یه رندر دیگه بذار که دوربین توی یه موقعیت دیگه باشه و از ارتفاع بالاتر باشه و بشه زمین و کف رو از بالا دید تا بشه بهتر در موردش نظر داد. راستی یه کم مه هم به صحنه اشافه کنی جالب تر می شه. موفق باشی. hamed 1star 21 مهر 1389, 18:14سلام محسن جان واقعا کار زیبایی شده تبریک میگم و ارزوی موفقیت دارم واست Mandana 21 مهر 1389, 18:29خعلی ملوس شده محسن هه.تکستچراشو نورشو دوس داشتم.کللللیییی ایول داری بلادل :> موفق بباشی همیشه:rose: mohammadyzr 21 مهر 1389, 18:50سلام آقا محسن تبریک میگم واقعا رندر ریل تایم بسیار زیبایی شده ، امیدوارم بازم شاهد موفقیتهای شما باشیم. :rose: Borhan72 21 مهر 1389, 18:53خيلی عاليه محسن جان... آفرين... اگه امكانش بود فايل اجراييش رو هم بذار كه بيشتر حالشو ببريم... در حد تاپ گالريه... به قول خود اميرحسين عرفانی، شبيه ترين كار به محيط اصلی بازی شده... :wink: DIMO 21 مهر 1389, 23:26سلام جالب شده،کلی با تکسچرینگ حال کردم...تبریک میگم بهت ایشالا که موفقتر از این باشی.. :) :Mohsen: 22 مهر 1389, 10:45از همتون بابت نظراتتون ممنونم:rose: درود محسن جان عالی شده خیلی خوشحالم که UDK کار توی ایران زیاد شده چون من خودم دستی به UDK دارم انتقاد هم میکنم دوست نازنین : چون محیط ریل تایم هست تعداد triangle های اضافی رو باید کم کنید ودر عوض کارت گرافیک رو برای AA آزاد بذارید نرمالهاتون یکم زیاد هست کمش اگر توی متریال مشکلی داشتید بگید من بهتون میگم چطور کم و زیاد کنید نرمال ها رو توی UDK حتما برای دیوار های آجری از variation استفاده کن ولی بیشترین مشکلش همین AA هست موفق باشید من تو udk اصلا حرفه ای نیستم! یعنی یه جورایی مبتدیم، چون اولین باریه که ازش استفاده کردم اگه نیاز به کمکت داشتم حتما روت حساب میکنم:wink: ایول، اقا خیلی حال کردیم. اول من پیشنهاد می دم برای تاپ گالری، آخه از این نمونه کارهای توی تاپ گالری کم داریم. در مورد کارم که من هر چی به خودم فشار آوردم یه ایرادی چیزی بگیرم نتونستم، فقط من یه کم از متریال اون بشکه هه خوشم نیومد زیاد، یه جوری شده به نظرم. اما در کل عالی کار کردی. حتما یه فیلم هم در حین حرکت توی این محیط برامون بذار که خیلی جالب تر می شه. راستی یه رندر دیگه بذار که دوربین توی یه موقعیت دیگه باشه و از ارتفاع بالاتر باشه و بشه زمین و کف رو از بالا دید تا بشه بهتر در موردش نظر داد. راستی یه کم مه هم به صحنه اشافه کنی جالب تر می شه. موفق باشی. ممنون بابت نظرت راستشو بخوای این چیزی که تو صحنه میبینی، فقط همین ساخته شده یعنی چیز دیگه ای در پشت دوربین وجود نداره ولی اگه فرصت بشه سعی میکنم که یه حرکت از دوربین هم به صحنه اضافه کنم. البته قول نمیدم!:green: خيلی عاليه محسن جان... آفرين... اگه امكانش بود فايل اجراييش رو هم بذار كه بيشتر حالشو ببريم... در حد تاپ گالريه... به قول خود اميرحسين عرفانی، شبيه ترين كار به محيط اصلی بازی شده... :wink: بابا دمت گرم شما هم اختتامیه بودی؟ سلام جالب شده،کلی با تکسچرینگ حال کردم...تبریک میگم بهت ایشالا که موفقتر از این باشی.. :) امید جان ممنون خوشحال شدم بعد از مدتی پستتو دیدم Borhan72 22 مهر 1389, 13:00بابا دمت گرم شما هم اختتامیه بودی؟ :green: آره داداش منم بودم... رديف دوم نشسته بودم... :green: living_for_cg 22 مهر 1389, 21:03سلام. تبریک میگم کار قشنگی شده. تکسچر عالی کار شده. شاید دیوارها رو کثیفتر میکردی بهتر هم میشد. موفق باشی. Farrokh 23 مهر 1389, 09:56سلام محسن جان تبریک برای کار بسیار زیبات هرچند که آشنایی چندانی با این انجین ندارم ولی یک ایراد خیلی پر رنگ به نظرم می رسه یه نویز مات روی کل تصویرت به چشم می خوره یعنی به نظر می رسه کارت یه جورایی با یه افکتی مثل آبرنگ توی فوتوشاپ ادیت شده ولی در کل تکسچرینگ شایان توجهی رو ارائه دادی البته بگم که به نظر من تکسچر دیوار و سقف می تونست به مراتب بهتر باشه الان خیلی یکنواخت و ساده افتاده نور و مدلینگ هم که خیلی عالیه (با توجه به سبک و انجین کارت) موفقیتت رو هم در مسابقه تبریک می گم و کارت رو ارسال می کنم به تاپ گالری پیروز باشی :Mohsen: 23 مهر 1389, 16:23سلام محسن جان تبریک برای کار بسیار زیبات هرچند که آشنایی چندانی با این انجین ندارم ولی یک ایراد خیلی پر رنگ به نظرم می رسه یه نویز مات روی کل تصویرت به چشم می خوره یعنی به نظر می رسه کارت یه جورایی با یه افکتی مثل آبرنگ توی فوتوشاپ ادیت شده ولی در کل تکسچرینگ شایان توجهی رو ارائه دادی البته بگم که به نظر من تکسچر دیوار و سقف می تونست به مراتب بهتر باشه الان خیلی یکنواخت و ساده افتاده نور و مدلینگ هم که خیلی عالیه (با توجه به سبک و انجین کارت) موفقیتت رو هم در مسابقه تبریک می گم و کارت رو ارسال می کنم به تاپ گالری پیروز باشی سلام فرخ جان ممنون از پستت این ایرادی که بهش اشاره کردی نشان از نکته سنجی خوبی هست که همیشه داشتی البته از دید هر کس میتونه حسن یا عیب کار باشه ولی این کارو مخصوصا تو udk انجام دادم، چون اجازه دستکاری تا این حد(به جز چند تا پارامتر محدود) به شرکت کنندگان مسابقه تو فوتوشاپ داده نشده بود با دستکاری مقادیر depth of field و bloom در انجین این نتیجه حاصل شد که برام راضی کننده بود در مورد تکسچر دیوار و سقف هم باید بگم که کاملا درست میگی، اگه برای مسابقه وقت کم نمیاوردم قابل حل بود، چون یه جورایی با توجه به وقت مسابقه جز آخرین نفراتی بودم که کارو شروع کردم مثلا روز آخر مسابقه تازه داشتم یه سری مدلهای کامل شده داخل مکسو وارد آنریل میکردم!:green: بابت تاپ گالری هم تشکر موفق باشی Hi MAJID 23 مهر 1389, 16:35معرکه آقا محسن . خیلی خوب کار کردی . از همه مهمتر تعداد پلیگانهاست که با همچین محیط پیچیده ای اینقدر کم در اومده . از نظر تکسچر دهی هم که جای حرف نذاشتی واقعا خیلی حال کردنم از این همه توانایی:rose: Mahdi_Rashed 23 مهر 1389, 16:36ایول خیلی عالی شده . منم که کاری نکردم تا رفیق نیمره راه هم شدم . انشالاه همیشه موفق باشی داش ممد 23 مهر 1389, 18:27سلام خوبی  کارت زیبا ولی  نمی دونم چرا با رندر هات حال نمی کنم یه جوری طبیعی نیست HSN_MAYA 23 مهر 1389, 19:51احسن به تو. تبریک بابت تاپ گالری. ارزشش رو داشت. خیلی عالیه. امیدوارم کارای بهتری ازت ببینیم. ولی سایه ها به نظرم یه جوری شده. البته این نظر منه. ولی کلی کیف کردم. موفق باشی:rose: .:. soroosh .:. 03 آبان 1389, 19:20سلام محسن جان . میبخشید یه مدتی نت ندارم ، برای همین دیر به دیر به انجمن سر میزنم . با انجین بازی ها آشنایی ندارم اما اثر خیلی زیبایی شده و مشخصه که با حوصله روش کار کردی . جزئیات و تکسریچنگ خیلی خوبی داره و همچنین نورپردازی و کلا بازی با نور زیبایی داره . کادر بندی هم همینطور . موفق باشی. Parsa.h 06 آبان 1389, 18:31واقعا کار زیبا و جالبی شده.. لیاقت تاپ گالری رو داره. موفق باشید... 3DTotal 06 آبان 1389, 19:27سلام آقا محسن تبریک می گم .کار خیلی خوبی شده . منتظر کارهای بعدی ات هستم . موفق باشید . my1zarb 08 آبان 1389, 19:57سلام ، کار زیبایی هست :Mohsen: 15 آبان 1389, 19:17سلام رفقای گل خیلی خیلی ببخشید که دیر پاسخ دادم همش تقصیر مانداناست :green:خیلی شیطون شده جدیدا چون این تاپیک اصلا واسم به روز رسانی نشده بود! بابت نقدهاتون هم کمال تشکر دارم سلام محسن جان . میبخشید یه مدتی نت ندارم ، برای همین دیر به دیر به انجمن سر میزنم . با انجین بازی ها آشنایی ندارم اما اثر خیلی زیبایی شده و مشخصه که با حوصله روش کار کردی . جزئیات و تکسریچنگ خیلی خوبی داره و همچنین نورپردازی و کلا بازی با نور زیبایی داره . کادر بندی هم همینطور . موفق باشینظر لطفته سروش جان به نظر خیلی دقیق بهش نگاه کردی باعث خوشحالیمه که در کنار حرفه ای هایی چون تو هستم:rose: b 2009 21 آبان 1389, 20:23سلام خدمت بروبچه های گل مجید آنلاین:rose: چند وقتی بود که تو گالری کار نمیزاشتم حالا فرصت شد تا آخرین کارم رو واستون بزارم این کار واسه مسابقه طراحی محیط بازی بود، که سایت cgart.ir و شرکت فن افزار شریف برگزار کرده بودن کار من به عنوان یکی از کارهای برتر شناخته شد ---- توضیحاتی رو لازمه که در مورد کار بدم این کار برای محیط بازی طراحی شده، یعنی یه کار کاملا lowpoly به حساب میاد و عملیات رندری با vray یا موتور های رندر دیگه روی اون انجام نشده تعداد پلیگان ها حدود 41000 هست، یا به عبارتی 82048 triangles صحنه به صورت ریل تایم در داخل انجین udk (نسخه رایگان unreal یکی از معروفترین انجین های بازی سازی در دنیا) رندر شده و نوپردازی هم با این انجین بوده حدود یک ماه ساخت محیط زمان برده و تمامی مدل ها و تکسچرها توسط بنده ساخته شده ---- در پایان هم از دوست خوبم مهدی راشد به خاطر راهنماییهاش در udk تشکر ویژه میکنم همچنین یه تشکر هم از بچه هایی که در فروم کارو پیگیری میکردن ---- لینک اثر در سایت cgart.ir () لینک wip اثر در فروم garshasp () ---- فراموش کردم بگم، این اثر از روی رفرنسی که از بازی uncharted 2 برداشت شده، ساخته شده این هم عکس رفرنس () ---- خوب دیگه منتظر نظرات خوب و سازنده شما دوستان عزیز هستم :wink: موفق باشید آقا دمت گرم واقعا محشره کارت عالی هست این رندر وایر فریم رو چطور گرفتی :Mohsen: 23 آبان 1389, 22:20وایر فریم رو خود udk داره bestman2385 16 بهمن 1389, 15:03آقا محسن کارت خوبه , اگر علاقمند به همکاری با حقوق خوب و عالی بودی ما در خدمتیم ممنون میشم ایمیل بزنی [email protected] با تشکر Reza(B)ghavam 20 بهمن 1389, 01:23آقا محسن: گل کاشتی در حد تاپ گالری.... موفق باشی:rose: .:taymaz:. 20 بهمن 1389, 02:09جزئیات عالیه مخصوصا اون بشکه ها:rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن