تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812943775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان: فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ جهان معاصر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان: فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ جهان معاصر است


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: سياسي

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان، تصريح كرد: فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ جهان معاصر است كه تحقق آن با هيچ يك از معيارهاي نظامي قابل محاسبه نيست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سردارحبيب سعيد‌فر در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد كه پيش از ظهر امروز، 21 ارديبهشت‌ماه،‌ در استانداري خوزستان برگزار شد، عنوان كرد: گراميداشت اين روز، پاسداشت يك فرهنگ است كه جوانان عاشورايي كشورمان با ايمان و توكل بر خداوند و با رهبري حضرت امام‌خميني (ره)، اين پيروزي را براي ملت ما به يادگار گذاشتند.

وي افزود: با توجه به نامگذاري امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر سال نوآوري و شكوفايي، انتظار مي‌رود سازمان‌ها در برنامه‌هايشان به نو‌آوري و ابتكار بپردازند و مسئولان استاني نيز قوت و قدرت بيشتري نسبت به سال گذشته در برنامه‌هاي خود داشته باشند.

در ادامه اين جلسه علي‌اصغر وحيدي، معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان، بيان كرد: اگر روند حوادث پس از انقلاب را بررسي كنيم مشاهده مي‌شود مهمترين آن‌ها حماسه دوران دفاع مقدس است كه نقطه عطف آن دوران حماسه، فتح بزرگ خرمشهر مي‌باشد.

وي افزود: اين حماسه يك حماسه ملي است و تمام مردم ايران در آن مشاركت داشته‌اند، بنابراين بايد با تلاش وافر نسبت به بزرگداشت اين واقعه مهم پرداخت.

در پايان جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد‌ مقرر شد، نورافشاني در خرمشهر،‌ برگزاري شب شعر و خاطره، اجراي عمومي نمايشي با عنوان خاك روي خاك، برگزاري دعاي كميل و دعاي ندبه، پخش مستند‌هاي رزم و رمز، خرمشهر شهر مطهر و خرمشهر شهر دوران از سيماي خوزستان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اجرا شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن