تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول با پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد؛ رئيس مركز: كار فرهنگي از جمله وظايف اصلي ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول با پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد؛ رئيس مركز: كار فرهنگي از جمله وظايف اصلي ماست


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: سياسي

محمد كاظم رسوليان گفت: مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول با پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش سرويس سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ رئيس مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول با اعلام اين خبر گفت: اين مركز با زيربناي بيش از ‌٣ هزار متر مربع در زميني به مساحت ‌٥/١ هكتار احداث گرديده و تاكنون حدود يك ميليارد و ‌٥٠٠ ميليون تومان براي اين پروژه صرف گرديده‌است و بيش از ‌٩٠ درصد ساخت آن به اتمام رسيده است.

وي ادامه داد: اين مركزداراي پنج بخش سالن آمفي تئاتر با گنجايش ‌٢٥٠ صندلي با سيستم كامل سمعي و بصري، سالن نمايشگاه در ‌٢ طبقه به مساحت بيش از ‌٨٠٠ متر مربع، ساختمان اداري، كتابخانه تخصصي دفاع مقدس كه شامل مخزن كتابخانه و قرائت خانه با گنجايش بيش از ‌٣٠ هزار جلد كتاب و بخش موزه روباز كه شامل وسايل سنگين غنيمتي، سنگرهاي رزمندگان، ميدان مين و ماكت عملياتهاي آبي و فضاي سبز و آب نما است.

رسوليان مهمترين هدف از احداث اين مركز را انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و آينده دانست و توضيح داد: نشان دادن چهره خبيث استكبار جهاني در دوران جنگ تحميلي، نشان دادن مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و نشان دادن قدرت برتر انقلاب و رهبري حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس از ديگر اهداف اين مركز است.

رئيس مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول گفت: مهمترين كار اين مركز در حال حاضر تجهيز مي‌باشد كه لازم است تمام مسئولان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شهيد پرور شهرستان كمك كنند تا به بهترين نحو بتوان خاطرات و اسناد مورد نياز را جمع‌آوري كرد كه در اين رابطه كارهاي زيادي از جمله جلساتي با افراد مورد نظر در سطوح استان و تهران، پخش اطلاعيه راديويي و پخش پوستر صورت گرفته است.

وي كار فرهنگي را از جمله وظايف اصلي اين مركز دانست و افزود: در حال حاضر جنگ استكبار جهاني با انقلاب اسلامي و ايران با شتابي بيشتر از دوران هشت سال دفاع مقدس در جنگ مي‌باشد كه جواب آن فقط با كار فرهنگي ممكن است و صدور انقلاب كه يكي از اهداف باشد حضرت امام (ره) بود جزء با كار فرهنگي ممكن نيست.

رسوليان در خصوص راه‌اندازي مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول گفت: مقرر شده تا پايان سال ‌٨٧ اين مركز به بهره‌برداري برسد. البته بخش اداري و سالن آمفي تئاتر و كتابخانه اين مركز را اوايل سال ‌٨٦ افتتاح گرديده و مورد بهره‌برداري قرار گرفته و تنها سالن نمايشگاه و موزه روباز اين مركز بايد كامل شود كه اميدواريم به كمك تمام مسئولان استان تا پايان سال ‌٨٧ اين كار انجام شود.

رئيس مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول در پايان يادآور شد: اين مركز يك پروژه ملي مي‌باشد كه كار اصلي آن زنده نگه داشتن فرهنگ و تاريخ دوران مبارزه با طاغوت و استكبار جهاني در دوران دفاع مقدس مي‌باشد. لذا لازم است تمام مسئولان در راه اندازي اين پروژه همكاري كافي را داشته باشند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن