تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم جديد مخملباف به جشنواره ونيز امسال مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فيلم جديد مخملباف به جشنواره ونيز امسال مي‌رسد
فيلم سينمايي "مردي كه با برف آمد" به كارگرداني مشترك محسن مخملباف و همسرش مرضيه مشكيني از طريق شركت فرانسوي وايلد بانچ براي نمايش در جشنواره فيلم ونيز آماده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسكرين ديلي اعلام كرد داستان فيلم جديد مخملباف كه اكنون در حال توليد است در 1992 روي مي‌دهد و درباره پيامدهاي سقوط اتحاد جماهير شوروي است. "مردي كه با برف آمد" به تهيه‌كنندگي وايلد بانچ براي حضور در جشنواره فيلم ونيز امسال آماده مي‌شود.

اين شركت در عين حال فيلم‌هاي جديد كن لوچ، گاسپار نوئه، لو يه، رادو ميهايلينو، وودي آلن و هايائو ميازاكي را به خريداران عرضه مي‌كند. وايلد بانچ پيش از اين اعلام كرده بود در جشنواره كن امسال چهار فيلم در بخش مسابقه، چهار فيلم در بخش خارج از مسابقه و دو فيلم در بخش نوعي نگاه دارد.

از فيلم‌هاي جديد وايلد بانچ مي‌توان به پروژه فعلا بي‌نام كن لوچ درباره هواداران فوتبال اشاره كرد كه با همكاري اريك كانتونا ستاره پيشين تيم فوتبال منچستر يونايتد تهيه مي‌شود. فيلم جديد گاسپار نوئه "وارد خلاء شو" نام دارد و به پنج دقيقه پيش از مرگ آدم‌ها و اتفاقات پس از آن مي‌پردازد.

مسئول جلوه‌هاي ويژه اين فيلم پي‌ير بوفن است كه فيلم‌هايي چون "اسپايدرمن 3" و "آرتور و ميني‌موي‌ها" را در كارنامه دارد. فيلم نوئه براي حضور در كن سال آينده آماده مي‌شود. پروژه 21 ميليون دلاري "كنسرت" به كارگرداني ميهايلينو فرانسوي درباره يك رهبر سابق اركستر است كه در عصر كمونيست‌ها به خاطر خودداري از شليك به يهودي‌ها اخراج مي‌شود.

لو يي فيلمساز جنجالي چيني با فيلم "تب بهار" در فهرست وايلد بانچ قرار دارد. فيلم 31 ميليون دلاري "نيكلاس كوچك" به كارگرداني لورن تيرار (مولي‌ير) درباره يك پسر بچه شيطان است و در آن والري لمرسيه و كاد مرار بازي مي‌كنند. "نيكلاس كوچك" تا اواخر 2009 آماده مي‌شود.

وودي آلن از طريق پروژه‌اي در حال حاضر بي‌نام به همكاري خود با وايلد بانچ ادامه مي دهد. در اين فيلم ايوان ريچل و لري ديويد نقش‌آفريني مي‌كنند. انيميشن "پونيو روي صخره كنار دريا" ساخته هايائو ميازاكي نيز ژوئيه امسال در ژاپن پخش مي شود.

خالق انيميشن برنده اسكار "شهر اشباح" با فيلم جديد خود به ژانر خانوادگي بازگشته است. ميازاكي درباره فيلم خود گفت: اين فيلم واكنش من به درد و رنج‌ها و بلاتكليفي دوران ماست.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 390]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن