تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت جشنواره بيست و دوم فيلمهاي كودكان و نوجوانان به همدان واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديريت جشنواره بيست و دوم فيلمهاي كودكان و نوجوانان به همدان واگذار شد
همدان - خبرگزاري مهر: مدير اجرايي بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان از واگذاري تمامي امور برگزاري اين جشنواره به اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، جعفر زمرديان پيش از ظهر امروز در نشست اعضاي كميته هاي دبيرخانه جشنواره بيست و دوم افزود: استاندار همدان با توجه به برگزاري موفقيت آميز بيست و يكمين جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان و استفاده از پتانسيل و استعدادهاي استان همدان در زمينه ميزباني همايش ها و جشنواره ها در سطح بين المللي دستور تشكيل دبيرخانه همايش هاي بين المللي و مناسبت هاي فرهنگي مذهبي استان را صادر كرد كه در اين راستا برنامه ريزي جهت تهيه و تدوين تقويم مناسبتها در دستور كار قرار گرفته است.

مشاور معاون سياسي امنيتي استاندار همدان بيان داشت: پس از تهيه و تدوين تقويم مناسبتهاي فرهنگي مذهبي، برگزاري جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان، جشنواره بين المللي آخرين منجي، همايش بين المللي بوعلي سينا و كنگره سرداران و هشت هزار شهيد استان همدان و ديگر برنامه هاي فرهنگي و مذهبي اجرايي شده است.

وي تصريح كرد: بر اين اساس مديريت اجرا و برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان به طور كامل به مديران و كارشناسان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان واگذار شده است.

اين مسئول يادآور شد: در جشنواره امسال 22 كميته اجرايي متشكل از كارشناسان و مديران اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان در قالب چهار حوزه مديريت، تشريفات، اداري مالي و روابط عمومي فعاليت خواهند داشت.

زمرديان عنوان كرد: هفته آينده دستور العمل اجرايي فعاليتهاي اعضاي ستاد استاني جشنواره متشكل از ادارات دست اندر كار در قالب كميته هاي چندگانه استاني به مديريت استانداري، فرمانداري، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و انجمن سينماي جوانان همدان اعلام و به صورت مستمر جلسات مذكور زير نظر مديران دستگاه هاي مسئول تشكيل مي شود.

بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان ونوجوانان يكم تا پنجم تيرماه 87 به ميزباني همدان برگزار خواهد شد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن