تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌هاي شهرداري براي سالگرد رحلت امام خميني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: برنامه‌هاي شهرداري براي سالگرد رحلت امام خميني


مديريت- همشهري آنلاين:
اقدامات شهرداري تهران به مناسبت نوزدهمين سالگرد رحلت امام خميني(ره) تشريح شد.

با توجه به فرا رسيدن مراسم بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در 25 فروردين جلسه‌اي با حضور نمايندگان مناطق 22 گانه و روابط عمومي سازمان بازيافت شركت شهر سالم معاونت امور اجتماعي و فرهنگي و... تشكيل و در خصوص ديدگاه‌ها مشكلات و پيشنهادات هماهنگي‌هاي و تبادل نظر لازم به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران، ابراهيم مداحي مديركل خدمات شهري شهرداري تهران گفت: براي هر چه بهتر برگزار شدن اين مراسم شهرداري تهران بر اساس وظيفه هر ساله خود اقداماتي را جهت زائرين مراسم 14 و1 5 خرداد تدارك ديده كه با مشاركت همه بخشها سعي شده محيطي مناسب و آرام براي زائرين ايجاد شود.

سازمان آتش نشاني
مديركل خدمات شهري شهرداري تهران در مورد اقدامات سازمان آتش نشاني گفت: سازمان آتش نشاني متعهد شده است تا تاريخ 25 ارديبهشت از كليه قسمت‌ها و مواري كه احتمال ايجاد خطر يا سقوط دارد را اعلام تا نسبت به حفاظ كشي و رفع خطر اقدام لازم صورت پذيرد. همچنين ايستگاه آتش نشاني موجود در صحن را تقويت و تجهيز كنند.

وي با بيان اينكه در محوطه صحن و اطراف آن 62 اكيپ شامل خودروهاي تانكر دار موتور سيكلت خودرو‌هاي ويژه با تجهيزات كامل مستقر و همچنين تعداد نيرو لازم در روز سيزدهم، چهاردهم و پانزدهم ارائه خدمات خواهند كرد، گفت: در اين ايام مامورين آتش‌نشاني بوسيله موتور سوران يا گشت‌هاي پياده مراقبت و تذكر لازم را در خصوص رعايت موارد ايمني به زائران خواهند داشت.

مداحي ادامه داد: نماينده‌اي ثابت از اين سازمان به جهت ارتباط مستمر و موثر به ستاد مركزي معرفي خواهند همچنين قبل از برگزاري مراسم نسبت به بازديد ايستگاه مترو حرم با تعداد 3 اكيپ آتش نشاني مانور لازم انجام خواهد گرفت كه تاريخ آن متعاقبا اعلام مي‌شود.

اجرائيات
مداحي با اشاره به فعاليت‌هاي اداره اجرائيات در ستاد بزرگداشت خاطر نشان كرد: اداره اجرائيات از شب قبل از چهاردهم در محل‌هاي حساس و نقاط از پيش شناسايي شده مستقر و از ورود و يا استقرار سد معبر كنندگان در خارج از محوطه صحن جلوگيري كرده و با هماهنگي عوامل راهنمايي و رانندگان نسبت به توقيف و جريمه خودروهايي كه قصد انتقال اجناس سد معبر را دارند اقدام مي‌كنند.

وي افزود: نمايندگان اين سازمان با حضور در كنار پرسنل سد معبر هر منطقه (براي هر تيم گشتي 8 نفره حداقل 2 نفر ) نسبت به تذكر و جمع آوري سد معبر در داخل صحن و پهنه‌هاي تحويل گرفته از جانب مناطق اقدام خواهند كرد.

بازيافت
مديركل خدمات شهري شهرداري تهران در مورد فعاليت‌هاي سازمان بازيافت نيز گفت: سياه پوش نمودن و ايجاد فضاهاي مناسب ارتحال در ساختمان‌هاي سازمان تهيه بيست و پنج هزار كيسه به ابعاد 120 ليتر و پانزده هزار به ابعاد 240 ليتر تا تاريخ 4 خرداد از جمله فعاليت‌هاي اين سازمان است.

به گفته وي برپايي و استقرار ايستگاه پذيرايي و فرهنگي به منظور توزيع اقلام خوراكي و همچنين گسترش فرهنگ بازيافت، تهيه بروشور‌هاي تبليغي و نصب پلاكارد در بعضي از نقاط محدوده حرم به منظور راهنمايي زائرين براي تخليه زباله‌هاي خود به درون سطل‌ها و مخازني كه به همين منظور تدارك شده است از ديگر وظايف اين سازمان است.

سازمان پارك‌ها
مداحي با بيان اينكه سازمان پارك‌ها طبق روال همه ساله نقش نظارتي و پيشتيباني از مناطق را بر عهده داشته و با توجه به پهنه‌بندي‌هاي صورت گرفته نسبت به بسيج مناطق و اعلام نيروها مديريت و نظارت خواهد كرد گفت: تامين گل جهت گلباران صحن در صورت تصويب نهايي از جمله وظايف سازمان پارك‌ها است.

زيباسازي
مديركل خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه با اشاره به وظايف سازمان زيباسازي خاطر نشان كرد: تهيه و ارسال طرح‌هاي مربوط به كليه شركت‌هاي تبليغاتي طرف قرارداد جهت اكران دربيلبوردهاي بزرگ در سطح شهر از سهم شهرداري، تهيه و ارسال طرح‌هاي مربوطه به مناطق 22 گانه شهرداري جهت اكران در فضاهاي تبليغاتي سطح منطقه، اكران طرح‌هاي مربوطه برروي عرض پلهاي عابر پياده در سطح شهر، اكران طرح‌هاي مربوطه بر روي سازه‌هاي پرتابل ميادين و نقاط پر تردد، تهيه و پخش تيزرهاي مربوطه در كليه تلويزيون‌هاي بزرگ شهري واقع در ميادين هفت تير ونك قدس ضلع شمال و جنوب پارك وي، تهيه و توزيع 2 هزار تخته بنر 1در 3 عمودي بين مناطق 22 گانه جهت نصب در فضاهاي تبليغاتي بزرگراها، نصب طرح‌هاي مربوطه بر روي بنر در فضاهاي داخل محوطه حرم از وظايف سازمان زيباسازي در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام (ره)است.

ساماندهي
به گفته مداحي با توجه شركت ساماندهي بر اساس تجربيات سال‌هاي قبل به علت نا‌مناسبت بودن فضاي چادري غرفه‌ها و محدوديت‌هايي كه از جهت ساختاري و برپايي و همچنين امكان تردد و تقسيم غرفه‌ها وجود دارد پيشنهاد داده است كه براي امسال پيش‌بيني تعيين محدوده عرضه كالا براي استقرار سد معبر در نظر گرفته بشود و با استقرار چادرهاي مديريتي در هر قسمت امكان مديريت و نظارت بر آن محدوده خاص وجود داشته باشد.

وي افزود: بديهي است جلوگيري از بساط گستري و دستفروشي در محل‌هاي غيرموقعيت‌هاي تعيين شده در هر پهنه بعهده منطقه مربوطه خواهد بود.

موتوري
مديركل خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه تعداد 150 نيرو كارگري و تجهيزات كامل از تاريخ 7 خرداد در محدوده صحن طبق پهنه‌بندي انجام شده توسط نماينده سازمان موتوري به مناطق تحويل داده مي‌شود و در پايان كار نسبت به جمع‌آوري نيرو‌هاي خود اقدام مي‌كنند، گفت: براي روزهاي 13 و 14 و احتمالا 15 خرداد تعداد 1500 نيرو براي هر روز در نظر گرفته شده است.

ميادين ميوه و تره بار
مداحي در پايان به وظايف سازمان ميادين ميوه و تره بار اشاره كرد و گفت: سازمان ميوه و تره بار نسبت به برپايي جايگاه پذيرايي خود در تاريخ 9 خرداد آغاز و در تاريخ 12 خرداد به پايان مي‌رسانند. همچنين كانكس‌ها در 8 قسمت در 8 پهنه نسبت به استقرار طبق روال همه ساله استقرار مي‌يابد ورودي و خروجي زائرين با داربست تنظيم تا از ازدحام جمعيت جلوي جايگاه جلوگيري شود.

تاريخ درج: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 13:54 تاريخ تاييد: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 15:42 تاريخ به روز رساني: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 15:45
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 469]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن