تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«مسيح معاصر»؛ ويژه‌برنامه شهرداري منطقه 13 به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خميني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «مسيح معاصر»؛ ويژه‌برنامه شهرداري منطقه 13 به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خميني
گروه اجتماعي: «مسيح معاصر» عنوان يكي از ويژه‌برنامه‌هاي شهرداري منطقه 13 تهران به‌مناسبت نوزدهمين سالگرد رحلت امام راحل است كه 12 خردادماه جاري به اجرا درمي‌آيد.
«مهدي فتحي» معاون فرهنگي و اجتماعي منطقه 13 شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، با بيان اين مطلب گفت: در آستانه نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و تقارن آن با ايام فاطميه، معاونت فرهنگي و اجتماعي منطقه 13 تهران در نظر دارد تا بيش از برگزاري مراسم عزاداري، به سيره عملي و تبيين انديشه امام به‌منظور كاربردي كردن آن در جامعه امروز و آشنا كردن نسل جديد توجه كند.

وي در ادامه از برپايي ويژه‌برنامه «مسيح معاصر» در اين منطقه به همين مناسبت خبر داد و افزود: اين مراسم با هدف تجديد بيعت با آرمان‌هاي رهبر كبير انقلاب، روز يكشنبه 12 خردادماه جاري از ساعت 17تا 19 در فلكه دوم نيروي هوايي منطقه 13 برگزار مي‌شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي منطقه 13 شهرداري تهران همچنين درباره اين مراسم خودجوش مردمي تصريح كرد: سخنراني، مداحي و تواشيح،‌ برگزاري مسابقات ميداني و ... از جمله برنامه‌هاي اين مراسم است.

فتحي با اشاره به برخي از برنامه‌هاي مردمي و محلي اين منطقه گفت: روز دوشنبه 13 خردادماه جاري پس از برگزاري نماز مغرب و عشا در 13 مسجد اين منطقه ويژه‌برنامه‌اي به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل و ايام فاطميه به‌طور همزمان برگزار خواهد شد.

وي برگزاري نمايشگاه عكس با همكاري ستاد بزرگداشت رحلت امام خميني(ره) در چهار ناحيه منطقه 13، توزيع بسته‌هاي فرهنگي در سالروز رحلت امام خميني(ره) همزمان با 14 خردادماه جاري در ميان زوار و برپايي ايستگاه بزرگ فرهنگي در نزديكي حرم مطهر در روزهاي 14 و 15 خردادماه را از ديگر برنامه‌هاي اين ايام دانست.

فتحي در پايان اظهار كرد: معاونت فرهنگي و اجتماعي منطقه 13 تهران در نوزدهمين سالگرد امام خميني(ره) دو كتاب با عناوين «او يك امام بود» ويژه گروه سني كودك و نوجوان و «امام ايثار» ويژه گروه بزرگسال را تأليف كرده است.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن