تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805685347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مي‌خواهم بهترين بازيكن امارات باشم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مي‌خواهم بهترين بازيكن امارات باشم


فوتبال- سعيد اكبري:
بسيار عجيب بود.تيمي كه در كورس قهرماني حضور داشت و با درخشش دو بازيكن ايراني حرف‌هاي زيادي داشت.

ولي براي الشعب نيم فصل دوم خيلي متفاوت بود. تفاوتش را بايد به پاي شكست‌ها نوشت. ديدارهايي كه پي هم آمدند و با شكست تيم ندار، شهر شارجه همراه بود. تيمي كه در نيم فصل اول خوش درخشيد و حتي با يك اختلاف امتياز نسبت به صدرنشين به تعطيلات رفت. ولي حالا چطور؟ سران اين باشگاه از عملكرد تيم بسيار ناراضي هستند. اينقدر كه در گفت‌و‌گوهاي خود اعلام كرده‌اند كه بازيكنان الشعب در خدمت تيم نيستند. در واقع نيم فصل دوم با خود موجي از تغييرات را در تيم الشعب به همراه داشت. سه بازيكن كليدي اين تيم آسيب ديدند. علي سامره دو بازي محروم شد و مهرزاد هم در يك ديدار، روي سكو حضور داشت.

مشكلات از هر طرف اين تيم را تحت فشار قرارداد تا در نهايت به جايي برسند كه امروز در آنجا حضور دارند؛ پله هفتم ليگ. شايد مهرزاد معدنچي ستاره اين فصل تيم الشعب بهتر از هر كس ديگري بتواند در اين باره حرف بزند. او كه اين فصل در موفقيت الشعب كه حالا فراموش شده، نقش بسيار پررنگي داشته. «تمام مسايلي كه گفتيد در ناكامي تيم نقش داشت. دوست ندارم اين باخت‌ها را توجيه كنم...» شايد در اين بين حرف‌هاي مسئولان باشگاه بيش از هر چيز، افكار بازيكنان را به هم ريخته كه البته شايد همين باعث شود كه بازي‌هاي بعدي نتايج بهتري به همراه داشته باشد. مهرزاد مي‌گويد: «گفته‌اند كه بازيكنان براي تيم بازي نمي‌كنند. من اين را درست نمي‌دانم. ولي به اين اعتراف مي‌كنم كه بازيكنان ما دوست دارند كه هر چه زودتر فصل تمام شود و بروند دو ماه استراحت كنند.»

اما آيا بايد مربي را در اين ناكامي‌ها مقصر دانست؟ مهرزاد اما كادر فني را تبرئه مي‌كند، با اين موضع كه همه در باخت‌ها نقش داشته‌اند. «همه مقصر هستيم...» اما كساني كه با فوتبال امارات آشنا هستند و در جريان نتايجي كه تيم به دست آورده، بوده‌اند به خوبي مي‌دانند كه الشعب هميشه در همين برهه از فصل دچار چنين وضعيتي است. اين تيم سال قبل هم خيلي خوب ليگ را شروع كرد اما در نيم فصل دوم بريد و به راحتي كورس را پراند. موضوعي كه علي سامره هم ابتداي فصل آن را به مهرزاد گوشزد كرد اما معدنچي اين را جدي نمي‌گرفت... «علي اين را به من گفت. گفت كه تيم در نيم فصل دوم افت مي‌كند. ولي من باور نمي‌كردم. اما الان مي‌بينم كه او راست مي‌گويد.

تيم الشعب هميشه اينطور بوده. الان من دارم با چشم خودم مي‌بينم كه تيم دچار اين وضعيت شده...» تنها كاري كه از دست مهرزاد و همبازيانش برمي‌آيد اين است كه به بازي‌هاي باقيمانده در ليگ اميدوار باشند. اميدي كه براي همه وجود دارد. «چاره‌‌اي جز اين نداريم. من هم براي خوب بازي كردن كلي انگيزه دارم..»

در حالي كه گرد بي‌انگيزگي در تيم الشعب پاشيده شده، يك نفر هست كه مي‌خواهد بازي‌هاي باقيمانده دوري الامارات را با تمام وجود، تمام كند. او مهرزاد معدنچي است كه امروز با 15 گل زده به همراه فيصل خليل برترين گلزن دوري‌الامارات است. شايد اگر مهرزاد در تيم الاهلي بازي مي‌كرد ديگر هيچ نيازي نبود كه خودش را خسته كند و با بازيكن مصرف‌كننده‌اي چون خليل رقابت كند.

بازيكني كه تمام توپ‌ها در خط حمله تيم الاهلي به او ختم مي‌شود و تنها بايد به‌خود زحمت دهد و آن را به درون دروازه بفرستد. آقاي گل نشدن مهرزاد، خيلي بيشتر از آقاي گل شدن فيصل خليل مي‌ارزد. ارزشش را بايد به تلاش معدنچي ربط داد. بازيكني كه خيلي وقت‌ها با جنگندگي ويژه‌اش سه امتياز را از چنگ حريف در آورده يا مانع از اين شده كه تيم الشعب بازي خود را ببازد.«به همين خاطر است كه در بين بازيكنان برتر فصل هستم اما خيلي دوست دارم كه در نهايت اين عنوان هم مال من باشد. خوشحالم كه در بيشتر بازي‌هايي كه من گل زدم تيم امتياز گرفته.» ولي مهرزاد هنوز از يك بابت ناراحت است و از اين بابت كه در اين هفته‌ها هيچ توپي نرسيده كه مهرزاد را در موقعيت گلزني قرار دهد. «باور كنيد در سه بازي قبلي حتي يك توپ درست و حسابي هم به من نرسيده. در حالي كه خليل كه در 3 بازي اخير 4 تا گل زده، كلي موقعيت داشته.» حتي اگر مهرزاد هم آقاي گل نشود، كسي به او خرده نمي‌گيرد.

كسي نمي‌گويد كه يك هافبك چپ بايد حتما آقاي گل مي‌شد. يا كسي نمي‌گويد كه در تيم ضعيفي مثل الشعب او بايد يك تنه هم دفاع كند و هم گل بزند. ولي مهرزاد پيش خودش اين را دوست ندارد. «من مي‌خواهم آقاي گل شوم. شايد قبل از اين خيلي به فكرش نبودم. ولي الان تيم ديگر هيچ انگيزه‌اي براي ادامه كار در ليگ ندارد. حداقل من بايد به چيزي كه به خاطرش زحمت كشيده‌ام، برسم.» معدنچي براي رسيدن به دو عنواني كه اين روزها برايش مي‌جنگد اما نمي‌تواند تنهايي كاري كند. تيم 11 نفر دارد و بايد اين 11 نفر دست به دست هم، كار را جلو ببرند. معدنچي هم اين را به خوبي مي‌داند. «اگر قرار است من به اين دو مهم برسم بايد همه كمك كنند. اميدوارم واقعا اينطور باشد. البته در بازي‌هاي قبلي كه هيچ موقعيتي براي من ساخته نشده.» مهرزاد البته اين فصل 6 پاس گل هم داد تا نشان دهد كه چه بازيكن تاثيرگذاري است.

اين سؤال اما هنوز وجود دارد كه مهرزاد معدنچي در نهايت براي فصل جديد به چه تيمي مي‌رود. او تمايلي ندارد كه در تيم الشعب ادامه دهد. درست مثل جواد كاظميان كه يك فصل كنار اين تيم بود و بعد راهي الشباب شد. مهرزاد اما هنوز براي آينده تصميم نگرفته است. «چند پيشنهاد خوب است ولي من در اين باره هنوز هيچ تصميمي نگرفته‌ام. با توجه به شرايطي كه تيم دارد ترجيح مي‌دهم كه فعلا در اين باره هيچ مذاكر‌اتي انجام ندهم و در پايان فصل در اين باره تصميم بگيرم.» او هنوز تصميم نگرفته كه در امارات بماند يا راهي اروپا شود...«رفتن به اروپا سخت است. ولي باور كنيد هنوز هيچ‌چيز مشخص نيست.»

تاريخ درج: 24 ارديبهشت 1387 ساعت 11:40 تاريخ تاييد: 24 ارديبهشت 1387 ساعت 13:58 تاريخ به روز رساني: 24 ارديبهشت 1387 ساعت 13:24
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن