تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلوه های ویژه شکستن آکواریوم شبیه سازی آب -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شکستن آکواریوم شبیه سازی آب Mostafa-3D 10 مرداد 1389, 21:20سلام چند روزه دارم روی این کار میکنم با استفاده از پلاگین Rayfire یه آکواریوlم شکسته رو ساختم و انیمیشنش کردم و با Realflow آب رو شبیه سازی کردم . نرم افزار های مورد استفاده : Autodesk 3Ds Max 2011 Rayfire RealFlow Adobe After Effects فایل تصویری : یا CG_Master 11 مرداد 1389, 07:26سلام دوست عزیز دستت درد نکنه و خیلی زیبا شده یه سوال روال کار این جوری که من میگم یا چیز دیگه ایه؟! اول توی مکس آواریوم رو مدل میکنی و بعد بر اثر ضربه میشکنونیش ابن حرکت رو میبری تو ریل فلو و توش پارتیکل (آب) میزاری و اونجا هم شبیه سازی میکنی درسته؟ اگه درسته بگو ببینم آیا پلاگینی هست بین مکس و ریل هست که انیمیشن رو هم منتقل کنه به ریل فلو؟ ممنون dark_graph 11 مرداد 1389, 08:11پسر حرف نداره ایول :oops: Amin 4D 11 مرداد 1389, 08:53سلام دوست عزیز دستت درد نکنه و خیلی زیبا شده یه سوال روال کار این جوری که من میگم یا چیز دیگه ایه؟! اول توی مکس آواریوم رو مدل میکنی و بعد بر اثر ضربه میشکنونیش ابن حرکت رو میبری تو ریل فلو و توش پارتیکل (آب) میزاری و اونجا هم شبیه سازی میکنی درسته؟ اگه درسته بگو ببینم آیا پلاگینی هست بین مکس و ریل هست که انیمیشن رو هم منتقل کنه به ریل فلو؟ ممنون reactor_master جان این کار اکسپورت انیمیت از مکس به ریل فالو رو که پلاگین خود ریل فالو انجام می ده. خیلی هم خوب انجام می ده. اما در مورد کارتون مصطفی جان. به نظرم یه کم شکستن آکواریوم جالب در نیومده. می شه یه پیریویو از انیمیت کار بذارید که وایرفریم کار رو نشون ده؟ آخه اینجا مایع زیاد معلوم نیست. اما در کل کار خوبی شده. مخصوصا اگه بیشتر روش وقت صرف کنید و یه چیزایی مثل ماهی و صدف و این جور چیزا رو همک توش بذارید و اونا رو هم بذارید توی آب و اونا رو هم انیمیت کنید. موفق باشید. main 11 مرداد 1389, 12:34:rose: winsent 11 مرداد 1389, 13:48سلام. کار خوبی شده و همون طور که امین جان ه گفت تین کار با پلاگین خود ریل فالو به راحتی قابل انجام هستش. راستی فقط یک کم آب غیر طبیعی شده، چرا...؟! Mostafa-3D 11 مرداد 1389, 16:54سلام دوست عزیز دستت درد نکنه و خیلی زیبا شده یه سوال روال کار این جوری که من میگم یا چیز دیگه ایه؟! اول توی مکس آواریوم رو مدل میکنی و بعد بر اثر ضربه میشکنونیش ابن حرکت رو میبری تو ریل فلو و توش پارتیکل (آب) میزاری و اونجا هم شبیه سازی میکنی درسته؟ اگه درسته بگو ببینم آیا پلاگینی هست بین مکس و ریل هست که انیمیشن رو هم منتقل کنه به ریل فلو؟ ممنون آره اول آکواریوم رو توی مکس میشکونیمش و با استفاده از Nvidia PhysX برای قطعه های شکسته شده کلید میسازیم که البته همه این کار ها رو Rayfire انجام میده و با کمک پلاگین خود ریل فلو صحنه رو با پسوند sd خروجی میگیریم و میبریم توی ریل فلو و ... پسر حرف نداره ایول :oops: ممنون دوست عزیز reactor_master جان این کار اکسپورت انیمیت از مکس به ریل فالو رو که پلاگین خود ریل فالو انجام می ده. خیلی هم خوب انجام می ده. اما در مورد کارتون مصطفی جان. به نظرم یه کم شکستن آکواریوم جالب در نیومده. می شه یه پیریویو از انیمیت کار بذارید که وایرفریم کار رو نشون ده؟ آخه اینجا مایع زیاد معلوم نیست. اما در کل کار خوبی شده. مخصوصا اگه بیشتر روش وقت صرف کنید و یه چیزایی مثل ماهی و صدف و این جور چیزا رو همک توش بذارید و اونا رو هم بذارید توی آب و اونا رو هم انیمیت کنید. موفق باشید. ممنون بابت نکاتی که گفتید انیمیشن وایر فریم رو هم به زودی میزارم راستش روی این کار خیلی وقت صرف کردم فقط حدود 1 روز رندرش طول کشید و حدود 10 ساعت هم شبیه سازی آبش در کل با این سیستم های ما خیلی نمیشه رفت دنبال این جور شبه سازی ها :rose: ممنون سلام. کار خوبی شده و همون طور که امین جان ه گفت تین کار با پلاگین خود ریل فالو به راحتی قابل انجام هستش. راستی فقط یک کم آب غیر طبیعی شده، چرا...؟! ممون بابت نظرت آب غیر طبیعی نشده متریالش با شیشه قاطی شده باید متریالشو عوض کنم امین تری دی 11 مرداد 1389, 21:30می تونم بپرسم چطوری پلاگین phsyx واسای مکس 2011 دان کری واسای من مدام Error میده ؟ AREF 11 مرداد 1389, 23:40سلام.خسته نباشید. نقاط قوت: 1- شبیه سازی جالب 2- جلوه Caustic جالب نقد: 1- برای چنین کارهایی در درجه اول باید بدون عقب جلو کردن فیلم بدون واسطه آدم بشینه ببینه.شما بسیار کوتاه درست کردین.برای و چون هیچ دیتیلی توش معلوم نمیشه خودتون 1 بار برگردوندید. مطمئنا بخاطر زیاد بودن زمان رندره.من به تجربه بهم اثبات شده تنها انجین مناسب برای جلوه Caustic فاینال رندره.یعنی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنین سریع رندر میگیره. 2- معمولا در این جور کارها برای اینکه جذاب بشه با سرعت 120 فریم بر ثانیه رندر میگرن.یعنی چی؟ یعنی وقتی شما صحنه رو با سرعت 1 چهارم پخش کنین توش اصلا سکته و حالت خراب شدن نمیبینین.مثل ماتریکس دیگه. صحنه آهسته هست اما در عین حال 30 فریم در ثانیه. 3- برای جذاب تر شدن کار میشه از افکت ماتریکس استفاده کرد.مثلا یه لحظه تند بعد 1 چند لحظه کند که تو اون چند لحظه اسلو موشن دوربین با سرعت عادی دور جسم بچرخه. Sherlock_Holmes 12 مرداد 1389, 00:11دوست گل امکان آپلود جای دیگه هم هست؟ سایت کلا برای من ارور میده.. البته فردا باز تست میکنم اما اگر جای دیگه هم بتونی آپلود کنی که چه بهتر.. مشتاقم ببینم شکستن رو چطور کار کردی.. Mostafa-3D 12 مرداد 1389, 02:19می تونم بپرسم چطوری پلاگین phsyx واسای مکس 2011 دان کری واسای من مدام Error میده ؟ اول پلاگینش رو دانلود کن بعد از دانلود یه فایل نصبی بهت میده به نام : PhysX ** bit 3dsMax Plug-in.msi که باید اونو ببری به درایو c و به p.msi تغییر نام بدی و بعد از منوی استارت Run رو اجرا کن و توش بنویس : msiexec /a C:p.msi /qb TARGETDIR=c: vidia بعد از اینکه اینو اجرا کردی فایل نصبی اکسترک میشه توی درایو C در داخل پوشه Nvidia ، توی اونجا دو تا پوشه هست به نام های PFiles و Windows خب اول محتویات پوشه Windows رو کپی تون توی پوشه اصلی ویندزت و اون یکی پوشه یعنی PFiles برو داخشل میبینی که ورژن های تری دی مکس هایی رو که ساپورت میکنه رو نوشته حالا محتویات پوشه 3ds Max 2010 رو کپی کن توی پوشه مکس 2011 خودت و تمام :wink: سلام.خسته نباشید. نقاط قوت: 1- شبیه سازی جالب 2- جلوه Caustic جالب نقد: 1- برای چنین کارهایی در درجه اول باید بدون عقب جلو کردن فیلم بدون واسطه آدم بشینه ببینه.شما بسیار کوتاه درست کردین.برای و چون هیچ دیتیلی توش معلوم نمیشه خودتون 1 بار برگردوندید. مطمئنا بخاطر زیاد بودن زمان رندره.من به تجربه بهم اثبات شده تنها انجین مناسب برای جلوه Caustic فاینال رندره.یعنی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنین سریع رندر میگیره. 2- معمولا در این جور کارها برای اینکه جذاب بشه با سرعت 120 فریم بر ثانیه رندر میگرن.یعنی چی؟ یعنی وقتی شما صحنه رو با سرعت 1 چهارم پخش کنین توش اصلا سکته و حالت خراب شدن نمیبینین.مثل ماتریکس دیگه. صحنه آهسته هست اما در عین حال 30 فریم در ثانیه. 3- برای جذاب تر شدن کار میشه از افکت ماتریکس استفاده کرد.مثلا یه لحظه تند بعد 1 چند لحظه کند که تو اون چند لحظه اسلو موشن دوربین با سرعت عادی دور جسم بچرخه. ممنون بابت نظرت آره همونطوری که گفتی رندر و شبیه سازی توی ریل فلو واقعا طول کشید دیگه حوصلم سر رفت برای همین چند ثانیه بیشتر نشد منم برای اینکه بیشترش کنم فیلم رو برگردوندم که البته خودمم باحاش حال نکردم ولی دیگه چاره چی ممنون از اینکه کارمو با دقت دیدی مرسی :rose: دوست گل امکان آپلود جای دیگه هم هست؟ سایت کلا برای من ارور میده.. البته فردا باز تست میکنم اما اگر جای دیگه هم بتونی آپلود کنی که چه بهتر.. مشتاقم ببینم شکستن رو چطور کار کردی.. سلام چشم بفرمایید : سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن