واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کاهش Segmetهای اجسام pmy3d 17 خرداد 1389, 11:52سلام عرض میکنم خدمت اساتید محترم سایت مجید آنلاین ما در حال ساخت یه بازی هستیم و من تصمیم گرفتم که کاراکتر بازی رو تو پوزر (Poser) درست کنم بعد از وارد کردن کاراکتر تو مایا فهمیدم که تو پوزر تعداد سگمنت های کاراکتر رو خیلی زیاد گذاشته و باعث میشه بازی سنگین بشه میخواستم بدونم آیا راهی هست که بشه Segmetها رو کاهش داد؟ تو هر نرافزاری که شد عیبی نداره من میتونم واردش کنم تو اون نرم افزار ولی لطفاً یه راهی جلوی پام بزارید چون خیلی سخته که بخوام خودم این کاراکتر رو درست کنم و باعث کند شدن کارمون میشه:green: HSN_MAYA 17 خرداد 1389, 12:31سلام. والا چنین چیزی فکر نکنم بشه. مگه اینکه مدل رو ببری تو مکس 2011 دوباره از روی همون مدل توپولوژی رو درست کنی با سگمنت های کمتر. یا میتونی همین کار رو تو زیبراش انجام بدی. موفق باشی.:rose: pclord 17 خرداد 1389, 13:47سلام یه برنامه هست مخصوص این کار، اسمش TopGun هست. TopoGun 1.06 Final (x86 & x64) TopoGun is a stand-alone resurfacing, and maps baking application. The resurfacing functions in TopoGun will help you modify and/or recreate the edgeflow of your digital 3D models. The maps baking functions, will help you bake various types of texture maps from your high resolution 3D models and then allow you to apply them to your newly created optimized meshes. These texture maps contain information that will help you recover the appearance and features of the original high resolution mesh. Links: Links: این هم سایت سازنده برنامه، احتمالا آموزش داشته باشه. pclord 17 خرداد 1389, 13:53لینک ه ارو مستقیم کردم، میتونی از این لینک ها دانلود کنی: x32 x64 1835ali 17 خرداد 1389, 15:50رتوپولوژی زی براش هم میشه که تقریباً 1/4 می کنه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]