تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815824484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماجرای سنگ و چوب (انیمیشن) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ماجرای سنگ و چوب (انیمیشن) CG_Master 20 شهريور 1388, 20:41سلام خدمت تمامی دوستان یه یه هفته ای بود که نیومدم تو سایت... داشتم روی این پروژه کار میکردم... این یه کار انیمه در حدوده 2 دقیقه هست... تمام کارها از قبیل : مدل سازی - انیمیشن- نور - رندر - متریال - تدوین رو خودم انجام دادم توی این کار از پلاگین های After burn ,Vray ,Ray fire استفاده شده انیمت کاراکتر ها هم با بایپد انجام شده برای آتیش هم از PF و After Burn استفاده شده برای برخورد هم از rayfire با solver PhysX استفاده شده رندر هر فریم به طور میانگین بین 30 الی 60 ثانیه بوده از مکس 2009 استفاده شده و در افتر افکت تدوین شده برای صدا هم دارم یه کارایی مبکنم... داستان هم از این قراره: ------------ دو تا شخصیت هم شکل ولی از جنس های متفاوت که یکی از سنگ و دیگری از چوب هست , ساخته شدند سنگ به دلیل سفتی و استحکامی که داشت سعی داشت تا چوب رو نابود کنه برای همین هم به دنبال اون میدوه و سعی داره با آتیش که از جنس چوب هست اون رو نابود کنه ولی هرچی میدوه به چوب نیمرسه چون چوب ازش سبکتر و سریعتر بوده وقتی که می بینه نمیتونه حریفه سرعت چوب بشه خیلی ناراحت میشه و بیخیال آتیش زدن چوب میشه و آتیش رو میندازه تو همین حین چوب از فرصت استفاده میکنه و میره بالای یه صخره بلند و یه سنگ بزرگ بر میداره که با اون سنگ رو نابود کنه سنگ یه احساس بدی بهش دست میده و یه اطراف نگاه میکنه که شاید خطری اون رو تهدید کنه برای همین اول به چپ و بعد به راست و آخر هم بالا رو نگاه میکنه و سرش رو پایین میاره... یه لحظه یه چیزی رو رو هوا میبینه که داره میاد به سمتش و در نهایت..... ------------ توی این کار از یه محیط باز و خام استفاده کردم تا در یه محیط کاملا بیطرف این داستان جلو بره... یه سری وایر هم میزارم ----------- ----------- لینک دانلود با کیفیت عالی : با حجم 14 مگ لینک دانلود با کیفیت ضعیف : با حجم 1.4 مگ ---------- ---------- منتظر نظرات قشنگتون هستم.... موفق باشین....:rose: Mahdi_Rashed 20 شهريور 1388, 22:18خیلی خوب بود ولی هر کاری یک سری مشکلات هم داره . مثلاً قدرتی که سنگ برای پرتاپ چوب آتیش استفاده کرد خیلی کمتر از سرعت پرتابش بود . وقتی هم که آقای سنگ خورد میشن خیلی آروم ذره هاش میریزه روی زمین . اول انیمیشن هم یک که کسل کننده بود . یعنی اینکه هی رفت و آمد 2 تا کارکتر تکرار میشن . وای خیی قشنگ بود . انشاالله که بهتر بشه . موفق باشی :دی hooman_designx 21 شهريور 1388, 01:35انیمیشن خیلی خوبی داشت حرکات و دوییدن ها واقعا جالب و طبیعی بود.... اما یه چیزی اصلا نمیتونستم با متریال ها کنار بیام ... جونه من عوضشون کن ..... Mb 3d 21 شهريور 1388, 09:51جالب بود .... Farrokh 21 شهريور 1388, 19:02هادی جان خیلی دوسش داشتم خیلی با مزه بود ترکیدن سنگه خیلی رئال بود یعنی به نظرم اگه کارتونی تر باشه بهتره ولی حرکاتشون خیلی جالب بود برام یکی از بچه ها هم هست که انیماتور حرفه ایه بهش آدرس کارتو می دم بیاد نظر بده اون بهتر می تونه راهنماییت کنه تو انیمیشن خوشحالم که روز به روز پیشرفتتو می بینم ادامه بده حتما به جا های خوبی می رسی موفق باشی animations 21 شهريور 1388, 23:52خسته نباشی... کار خوب و تمیزی شده. نمی دونم اگه مشکلاتی به نظرم می رسه، بگم یا نه... اگه خوشت نیومد بگو که پاکشون کنم... :wink: - اول اینکه کاش صدا می ذاشتی. انیمیشن با صدا خیلی تاثیر بیشتری داره تا بدون صدا. حتی اگه فقط در حد صدای پا باشه و خرد شدن سنگ، بهتر بود می ذاشتی... - حرکتها نسبتا خوبند. ولی سبک بودن چوب رو نتونستی برسونی. شاید بهتر بود چوب با آرامش و سبکبالی بدوه، ولی سنگ موقع دویدن سنگین تر و خسته تر به نظر برسه. - میمیک و حرکت چهره ها و پلک زدنها تعریفی نداشت... - راجع به مدل کاراکترها و متریالها و نور گیر نمی دم... ولی وقتی دوربین رو چرخوندی، تیزی سایه اون صخره خیلی توی ذوق می زد. بار اول و دوم معلوم نمی شه که اون تاریکی مال سایه ست!! آدم فقط یه سه گوش تیره می بینه... - بعدش، وقتی سنگه، آدمکه رو خرد می کنه، چرا خودش تیکه تیکه نمی شه؟ متریالهای اونا عین همه. آدم انتظار داره وقتی به هم بخورند، دوتاشون به یک شکل واکنش نشون بدن... - دیگه... با توجه به توضیحاتت، نتونستی اینو برسونی که اصلا برای چی سنگ چوب رو دنبال می کنه. شاید بد نبود اگه یه پلان اولش می ذاشتی که سنگ از دیدن چوب عصبانی بشه و دنبالش بیافته... - اینم معلوم نشد که چطوری یه هو صخره پیدا شد و چوب از بالای اون سر در آورد. مثلا می شد چوب موقع فرار، توجهش به صخره جلب بشه. و یا اینکه صرفا چیزی رو ببینه که ارتفاعش زیاده... (این یکی دیگه گیر بنی اسراعیلی بود!) ممنون به خاطر اینکه کار ت رو گذاشتی برامون که ببینیم. بذار قسمت های جالبش رو هم بگم. :d - عقب عقب دویدن اون کاراکتر چوب خیلی خوب بود. - خسته بودن سنگ رو هم خوب تونستی برسونی. - سنگ هم خوب خرد شد. البته کارتونی نبود. ولی خوب بود. امیدوارم هر روز کارهای بیشتری ازت ببینیم. موفق باشی دوست عزیز :rose: masoud_warcraft 22 شهريور 1388, 07:53خيلي خوب بود.اول اينكه من ديد هنري حرفه اي ندارم و بيشتر بعنوان يك بيننده معمولي روي پست من نگاه كن. از داستانش واقعا خوشم اومد. از حركت دوربينت خوشم اومد. از بعضي از حركات خوشم اومد. اما يك نكته من قبل از اينكه انيميشن رو ببينم داستان رو خوندم ولي فكر مي كنم كه اگه كسي داستان رو نمي خوند متوجه نمي شد كه اونا از سنگ و چوب اند.ولي بعضي جاها مفهوم رو قشنگ رسونده بودي. بنظر من اگه صدا مي خواي بزاري بدون ديالوگ باشه چون با ديالوگ زياد جالب نمي شه. Navidmilan 22 شهريور 1388, 08:33سلام مسلما كار خالي از ايراد نيست ولي چيزي كه نظرمو جلب كرد و خواستم بگم اينه كه : اين خيلي خوبه كه آدم نترسه و شده با دو تا كاراكتر ساده مثل اين دوستمون رو به انيميشن كاراكتر و ساخت انيميشن بياره. اميدوارم از اين به بعد هم نيروت روي همين قضيه صرف كني و در كنار توجه به تكنيك به اصول خارج از بحث سه بعدي هم توجه كني. آروزي موفقيت CG_Master 22 شهريور 1388, 15:36سلام قبل از اینکه به ایراداتون جواب بدم بدونین که... قصد من اصلا درست کردن انیمشن ایجوری نبود... راستش من قبل این کار یه کار رئال آدم رو تموم کرده بودم و خواستم که کاراکتر فانتزی کارتونی هم بزنم کاراکتر فانتزی رو هم درست کردم کاراکتر که تموم شده با خودم گفتم حالا که کاراکتر رو ساختی بیا لب و دهن و چشم رو هم حرکت بده که اومدیم میمیک رو هم تشکیل دادیم بعد از این هم گقتم حالا که میمیک رو در آوردم بیام اسکلت بندیو بایپد رو هم بهش اضاف کنم .... و همین جوری به ذهنم رسید که یه کار انیمیت بزنم... و مسلما با این تفاسیر داستان هم تیکه تیکه به ذهنم رسید ولی با این همه .... خیلی خوب بود ولی هر کاری یک سری مشکلات هم داره . مثلاً قدرتی که سنگ برای پرتاپ چوب آتیش استفاده کرد خیلی کمتر از سرعت پرتابش بود . وقتی هم که آقای سنگ خورد میشن خیلی آروم ذره هاش میریزه روی زمین . اول انیمیشن هم یک که کسل کننده بود . یعنی اینکه هی رفت و آمد 2 تا کارکتر تکرار میشن . وای خیی قشنگ بود . انشاالله که بهتر بشه . موفق باشی :دی ممنون که نظر دادی مهدی جان والا من اصلاً متوجه نمیشم و قتی میگی " سرعتش کمتر از سرعت پرتابش بود" در مورد ذره ها هم خواستم یه مقدار رئال تر به نظر برسه ولی از این که اول کار کمی کسل کنندست که چی بگم والا ... انیمیشن خیلی خوبی داشت حرکات و دوییدن ها واقعا جالب و طبیعی بود.... اما یه چیزی اصلا نمیتونستم با متریال ها کنار بیام ... جونه من عوضشون کن ..... ممنون که نظر دادی هومن جان گقنم که ... خواستم محیط توی یه جای باز و بینهایت و خالی از هر گونه شئ باشه اگه هم متریال کاراکتر ها منظورته که ... متریال چوب خوب شده... متریال سنگ هم اونقدر بد نشده که نتونی باهاش کنار بیای.. حالا این دفعه بزرگی کن کنار بیا جونه داداش:) هادی جان خیلی دوسش داشتم خیلی با مزه بود ترکیدن سنگه خیلی رئال بود یعنی به نظرم اگه کارتونی تر باشه بهتره ولی حرکاتشون خیلی جالب بود برام یکی از بچه ها هم هست که انیماتور حرفه ایه بهش آدرس کارتو می دم بیاد نظر بده اون بهتر می تونه راهنماییت کنه تو انیمیشن خوشحالم که روز به روز پیشرفتتو می بینم ادامه بده حتما به جا های خوبی می رسی موفق باشی چشات با مزه دید :green: راستی میگی باید ترکیدن سنگ کارتونی بشه یعنی چی؟ یعنی به توی قسمت ترکیدن سنگ به جای سنگ از کارتون استفاده کنم...؟:lol:(شوخی کردم) ممنون خسته نباشی... کار خوب و تمیزی شده. نمی دونم اگه مشکلاتی به نظرم می رسه، بگم یا نه... اگه خوشت نیومد بگو که پاکشون کنم... :wink: - اول اینکه کاش صدا می ذاشتی. انیمیشن با صدا خیلی تاثیر بیشتری داره تا بدون صدا. حتی اگه فقط در حد صدای پا باشه و خرد شدن سنگ، بهتر بود می ذاشتی... - حرکتها نسبتا خوبند. ولی سبک بودن چوب رو نتونستی برسونی. شاید بهتر بود چوب با آرامش و سبکبالی بدوه، ولی سنگ موقع دویدن سنگین تر و خسته تر به نظر برسه. - میمیک و حرکت چهره ها و پلک زدنها تعریفی نداشت... - راجع به مدل کاراکترها و متریالها و نور گیر نمی دم... ولی وقتی دوربین رو چرخوندی، تیزی سایه اون صخره خیلی توی ذوق می زد. بار اول و دوم معلوم نمی شه که اون تاریکی مال سایه ست!! آدم فقط یه سه گوش تیره می بینه... - بعدش، وقتی سنگه، آدمکه رو خرد می کنه، چرا خودش تیکه تیکه نمی شه؟ متریالهای اونا عین همه. آدم انتظار داره وقتی به هم بخورند، دوتاشون به یک شکل واکنش نشون بدن... - دیگه... با توجه به توضیحاتت، نتونستی اینو برسونی که اصلا برای چی سنگ چوب رو دنبال می کنه. شاید بد نبود اگه یه پلان اولش می ذاشتی که سنگ از دیدن چوب عصبانی بشه و دنبالش بیافته... - اینم معلوم نشد که چطوری یه هو صخره پیدا شد و چوب از بالای اون سر در آورد. مثلا می شد چوب موقع فرار، توجهش به صخره جلب بشه. و یا اینکه صرفا چیزی رو ببینه که ارتفاعش زیاده... (این یکی دیگه گیر بنی اسراعیلی بود!) ممنون به خاطر اینکه کار ت رو گذاشتی برامون که ببینیم. بذار قسمت های جالبش رو هم بگم. :d - عقب عقب دویدن اون کاراکتر چوب خیلی خوب بود. - خسته بودن سنگ رو هم خوب تونستی برسونی. - سنگ هم خوب خرد شد. البته کارتونی نبود. ولی خوب بود. امیدوارم هر روز کارهای بیشتری ازت ببینیم. موفق باشی دوست عزیز :rose: ممنون که نظر دادی .... جان با صدا موافقم... گقتم دارم روش کار میکنم... سبک بودن چوب رو که تونستم برسونم... شاید نتونسته باشم سنگینیه سنگ رو برسونم... در مورد میمیک صورت که بد جوری باهات موافقم... در مورد تیزی صخره هم باید بگم که جزء کانسپ کار هستش...!!! در مورد برخورد دوتا سنگ به هم هم باهات موافقم (راستش اول باری که simulate کردم همینی بود که میخواستی ولی بعدش جنس سنگی که Dynamic بود رو به Heavy metall تغییر دادم که سنگ خورد نشه... اشتباه کردم باید همون از جنس Rock میذاشتم تا هر دو با هم خورد و خمیر بشن ....) در مورد ایراد بعدی هم باید بگم که باید این مورد رو رو حساب این بزاری که همون اول گفتم (همون که اصلا قرار نبود انیمه کار کنم... ولی باهات موافقم...) خوبه خودت گفتی که بنی اسراعیلی بود و گرنه.... شوخی کردم در این مورد هم راست میگی ... راستش اول این صخره رو روبه رو یعنی جلو یعنی مقابل ( :wink:) گذاشته بودم .. ولی گذاشتم عقب چون اگه جلو میذاستم دیگه حرکت دوربین رو به این قشنگی نداشتیم... (پس زود حرفتو پس بگیر :lol:) آخییش ... راحت شدم ... :دی ممنون... راستی اسمت رو هم بگو... خيلي خوب بود.اول اينكه من ديد هنري حرفه اي ندارم و بيشتر بعنوان يك بيننده معمولي روي پست من نگاه كن. از داستانش واقعا خوشم اومد. از حركت دوربينت خوشم اومد. از بعضي از حركات خوشم اومد. اما يك نكته من قبل از اينكه انيميشن رو ببينم داستان رو خوندم ولي فكر مي كنم كه اگه كسي داستان رو نمي خوند متوجه نمي شد كه اونا از سنگ و چوب اند.ولي بعضي جاها مفهوم رو قشنگ رسونده بودي. بنظر من اگه صدا مي خواي بزاري بدون ديالوگ باشه چون با ديالوگ زياد جالب نمي شه. ممنونم مسعود جان که نظر دادی همین که نظر دادی کلی ارزش داره.... با نظراتت هم موافقم... ممنون سلام مسلما كار خالي از ايراد نيست ولي چيزي كه نظرمو جلب كرد و خواستم بگم اينه كه : اين خيلي خوبه كه آدم نترسه و شده با دو تا كاراكتر ساده مثل اين دوستمون رو به انيميشن كاراكتر و ساخت انيميشن بياره. اميدوارم از اين به بعد هم نيروت روي همين قضيه صرف كني و در كنار توجه به تكنيك به اصول خارج از بحث سه بعدي هم توجه كني. آروزي موفقيت ممنون نوید جان که اومدی نظر دادی... حتما توی کارای بعدی قوانین کارگردانی رو هم پیاده میکنم.... آخه خدایش یه نفره سخته...:cry: ولی ممنون../. -------------------------------------- :rose::rose::rose::rose: -------------------------------------- mkf.cgi 22 شهريور 1388, 21:39سلام. تبريك ميگم. كار قشنگي زدي. رندر و نور و محيط رو ميزارم كنار.. انميشن: بايد بگم كارت محشره و فك كنم چيزي باسه ايراد گرفتن نميمونه به جز دو جا اونم موقعي كه كاراكتر چوب عقبي ميريه تو لوپ كردن حركت يه وقفه افتاده. و در اون موقعي كه كاراكتر سنگي تعجب ميكنه حركت سر كاراكتر خيلي ساده شده و بدون وقفه انجام ميشه.. در ضمن صحنه افتادن سنگ با صحنه برخورد نميخونه. اگه شات رو از پايي تر بگيري كه كمي از افتادن سنگ رو هم نشون بده بهتر ميشه. برخورد سنگ با كاركاتر هم با اينكه خوبه اما دقيق نيست سرعت سقوط سنگ سرعت شكستن بيشتري رو لازم داره. -- در كل كارت خيلي خوب شده و اگه حوصله كني و رو محيط و مدل كاراكتر ها كار كني خيلي بهتر ميشه. موفق و پيروز باشي.:rose: explosion 22 شهريور 1388, 22:53سلام . تبریک . کار قشنگی . متحرک سازیت خوب بود . به نظر من دوستان باید این انیمیشن رو به دید یک انیمیشن فانتزی نگاه کنن . به نظر من مهم انیمیت کردن زیبا و داستان نسبتا جالبی که داره . در ضمن من با نوید هم موافقم . همین کاری که این دوستمون کرده اکثرا تنبلیشون میشه انجام بدن . موفق باشی دوست عزیز . انشالله انیمیشن بلند ببینیم ازت .:) CG_Master 23 شهريور 1388, 04:52سلام. تبريك ميگم. كار قشنگي زدي. رندر و نور و محيط رو ميزارم كنار.. انميشن: بايد بگم كارت محشره و فك كنم چيزي باسه ايراد گرفتن نميمونه به جز دو جا اونم موقعي كه كاراكتر چوب عقبي ميريه تو لوپ كردن حركت يه وقفه افتاده. و در اون موقعي كه كاراكتر سنگي تعجب ميكنه حركت سر كاراكتر خيلي ساده شده و بدون وقفه انجام ميشه.. در ضمن صحنه افتادن سنگ با صحنه برخورد نميخونه. اگه شات رو از پايي تر بگيري كه كمي از افتادن سنگ رو هم نشون بده بهتر ميشه. برخورد سنگ با كاركاتر هم با اينكه خوبه اما دقيق نيست سرعت سقوط سنگ سرعت شكستن بيشتري رو لازم داره. -- در كل كارت خيلي خوب شده و اگه حوصله كني و رو محيط و مدل كاراكتر ها كار كني خيلي بهتر ميشه. موفق و پيروز باشي.:rose: سلام ممنون که نظر دادی دقیقا درسته البته زیاد مشخص نیس که لوپ یه مقدار مشکل داره ولی وقتی رندر رو تموم کردم متوجه شدم .... بازم ممنون سلام . تبریک . کار قشنگی . متحرک سازیت خوب بود . به نظر من دوستان باید این انیمیشن رو به دید یک انیمیشن فانتزی نگاه کنن . به نظر من مهم انیمیت کردن زیبا و داستان نسبتا جالبی که داره . در ضمن من با نوید هم موافقم . همین کاری که این دوستمون کرده اکثرا تنبلیشون میشه انجام بدن . موفق باشی دوست عزیز . انشالله انیمیشن بلند ببینیم ازت .:) ممنونم که شما هم اومدی ونظر دادی باهات موافقم... کاش همه فکر شما رو داشتن و انیمه فانتزی رو با رئال تمیز میدادن ولی یه کوچولو هم حق دارن:rose: در مورد تنبلی هم باید بگم که منم خیلی تنبلیم میشد ... اما این حرفا حالیم نبود .. آخه وقتی تو رزومه هام رو نگاه میکردم میدیدم اکثر کارام Still image هستن... ممنون hamed 1star 24 شهريور 1388, 15:05سلام هادی خوبی ؟ خیلی باهال شده بسر . حرکت دوربین خوب بود حرکت کاراکتر ها هم در عین سادگی جالب بود . در کل خسته نباشید میگم کار جذابی بود . موفق باشی . hellboy3d 25 شهريور 1388, 08:08سلام کار خیلی خوبی بود از نظر انیمیت یه زره تو ری اکشن مشکل داشت و همین طور حرکت دوربین ان ریل بود فرمش عوض بشه بهتره در کل ایده خوبی بود موفق باشی explosion 25 شهريور 1388, 08:21سلام مجدد . من یادم رفت بگم . حرکت دوربین خیلی خوب بود . هالیوودی بود . نمی دونم چرا من رو یاد SinCity انداخت ! راستی مثل اینکه مد شده همه چشماشون رو بزارن برای Avator ! :green: موفق باشید . CG_Master 25 شهريور 1388, 08:51سلام کار خیلی خوبی بود از نظر انیمیت یه زره تو ری اکشن مشکل داشت و همین طور حرکت دوربین ان ریل بود فرمش عوض بشه بهتره در کل ایده خوبی بود موفق باشی ممنونم ... دیگه بستمش ... حال ندارم دوباره رندر بگیرم... خداییش دلم واسه سیستمم میسوزه یه بار گوشم رو بردم نزدیک Cpu دیدم داره گریه میکنه.... میگه : هادی جون intel خیلی درد دارم..:lol: سلام مجدد . من یادم رفت بگم . حرکت دوربین خیلی خوب بود . هالیوودی بود . نمی دونم چرا من رو یاد SinCity انداخت ! راستی مثل اینکه مد شده همه چشماشون رو بزارن برای Avator ! :green: موفق باشید . بازم ممنون خوب فک کنم اگه فیلم رو سیاه و سفید میکردم خود SinCity میشد...(فقط جسیکا رو کم داشتیم...):wink: خوب اگه چشای شما هم قشنگه بزار...:rose: hellboy3d 28 شهريور 1388, 12:47سلام منم نگفتم دوباره رندر کن معمولا ادم اشتباهاتش رو تو کار بعدیش جبران می کنه البته از نظر بنده ایراد داشت.وقتی می رفت سمت کارکتر سنگ اگه چرخش رو از سرجاش اغاز میکرد بهتر بود راستی مثل اینکه مد شده همه چشماشون رو بزارن برای .... هادی جون معضرت:sad: (از دوسال پیش تاحالا اواتار من همین بوده حالا اگه واسه شما مده می تونی بزاری کسی انگشت تو چشت نمیکنه) در کل اشکالات گفت میشه کارهای باقیه بهتر بشه نه اینکه کسی کارش بده یا خوبه موفق باشی دادشی Amin 4D 29 شهريور 1388, 07:24داداش کارت عالی بود. حتی اگه کارت از نظر تکنینکی هم در سطح پایینی بود بازم ساخت یه انمیشن در حدود دو دقیقه در گالری مجیدآنلاین برای اولین بار بود فکرکنم. ولی کارت هم از نظر تکنیکی خوب بود و هم از نظر داستان ولی باید یه کم به جزئیات بیشتر توجه کنی. مثلا اون اولا دوربینت اصلا حرکت نمی کرد و یه کم کارت مصنوعی جلوه می کرد. البته بهنظر من شاید از عمد این کارو کرده باشی. ولی برای اولین انمیشنت خیلی خیلی عالی بود. مخصوصا خرد شدن کاراکتر سنگت. ولی فکر کنم بهتر بود خود اون سنگه رو هم میشکوندیش تا واقعی تر جلوه کنه. بازم تبریک، موفق باشی.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 861]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن