واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ذرات در مایا "کمک" davoodice 21 مرداد 1388, 20:44سلام یکی می خواستم بدونم تعداد ذراتو تو نمای دید جطوری کنترول کنم و دیگه اینه چه طوری میشه ذراتو پس از برخورد با جسمی تکثیر کرد و کلا امکانات PFsource در max در مایا هم وجود داره ؟ ممنون لطفا به صورت شفاف راهنماییم کنید Miladbat 21 مرداد 1388, 23:01خوب rate که معلومه life هم معلومه پس مقداری که می خوای particle داری یا می خوای مثل مکس Count بدی . مثل مکس باید یه event جدید ایجاد کنید یه collide ایجاد کنید بعد با particle collision event editor یه event جدید ایجاد کنید بعد از تو منوی window > relatationship <dynamic relation... particle اول رو به collide نسبت بده . davoodice 22 مرداد 1388, 06:16خوب rate که معلومه life هم معلومه پس مقداری که می خوای particle داری یا می خوای مثل مکس count بدی . مثل مکس باید یه event جدید ایجاد کنید یه collide ایجاد کنید بعد با particle collision event editor یه event جدید ایجاد کنید بعد از تو منوی window > relatationship <dynamic relation... Particle اول رو به collide نسبت بده . ممنون آقا ولی من هیچی نفهمیدم مخصوصا از خط اول و توجه کنید که من می خوام تعداد ذرات رو در نمای دید کنترل کننم نه رندر یعنی ذرات تو ویوپورت کمتر از رندر باشند 1835ali 22 مرداد 1388, 16:16اگه می خوای در زمان کار توی ویو پورت از مقدار پارتیکالت کم کنی particle رو انتخاب کن بعد کلید ctrl + a رو بزن و در قسمت particle shape / level of detail رو کم کن بعد از اینکه کارت تموم شد موقع رندر بزارش روی عدد 1 davoodice 22 مرداد 1388, 18:07اگه می خوای در زمان کار توی ویو پورت از مقدار پارتیکالت کم کنی particle رو انتخاب کن بعد کلید ctrl + a رو بزن و در قسمت particle shape / level of detail رو کم کن بعد از اینکه کارت تموم شد موقع رندر بزارش روی عدد 1 این کار مثل کم کردن rate هست اما من می خوام ذرات فقط تو ویوپورت کم بشن نه رندر Miladbat 22 مرداد 1388, 19:05سوالت اول چیز دیگه بود !!!! 1835ali 23 مرداد 1388, 07:51این کار مثل کم کردن rate هست اما من می خوام ذرات فقط تو ویوپورت کم بشن نه رندر کم کردن rate سرعت انتشار و کم می کنه ولی level of detail از میزان کل پارتیکال کم می کنه در مورد سوالت هم تا اونجایی که من می دونم نمیشه و معمولا برای اینکه سرعت توی کار با پارتیکال ها بالا بره از همین گزینه استفاده می کنن و در آخر موقع رندر زیادش می کنن davoodice 23 مرداد 1388, 08:12کم کردن rate سرعت انتشار و کم می کنه ولی level of detail از میزان کل پارتیکال کم می کنه در مورد سوالت هم تا اونجایی که من می دونم نمیشه و معمولا برای اینکه سرعت توی کار با پارتیکال ها بالا بره از همین گزینه استفاده می کنن و در آخر موقع رندر زیادش می کنن دوست عزیز اطلاعاتت راجع به rate غلطه rate تعداد ذرات منتشر شده در واحد تعداد در ثانیه هست یعنی تعداد ذراتو کم می کنه ممنون از راهنماییت
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 467]