محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826767391
اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون Bahar_H 24 مرداد 1388, 01:57سلام بر دوستان امیدوارم دوستان با سابقه در این فروم مرا عفو کنند که نیامده یک تاپیک باز می کنم ولی خب نبود بخشی مجزا برای مقوله ای جذاب چون اقتباس باعث این امر شد ، پوزشم را پیشاپیش پذیرا باشید :) خب برای شروع بهتر است توضیحی مختصر برای اقتباس داشته باشیم به طور کلی وقتی فیلم و یا سریالی تلویزیونی از روی یک اثر ادبی که می تواند شامل رمان ، نمایشنامه و یا داستان کوتاه باشد و یا حتی برداشتی از یک اثر هنری به طور مثال یک تابلوی نقاشی ، می توان گفت که اقتباس صورت گرفته در این مبحث بیشتر اقتباس ادبی مورد نظر است حال اگر دوستان مایل باشند می شود به موارد اقتباس های هنری نیز پرداخت اقتباس در سینما به سه گونه هست یکی اقتباس آزاد ، دیگری اقتبای وفادار و در نهایت اقتباس لفظ به لفظ در اقتباس آزاد که من خیلی قبولش ندارم (البته این یک نظر شخصیه) ایده یا حتی یک موقعیت و شاید حتی یک شخصیت رو از یک منبع ادبی وام می گیرن و به این صورت به جرگه ی اقتباس می پیوندند و خب ظاهرا خیلی هم مستقل هستن اقتباس وفادار همانند اسمش سعی می کنه که به روح و شمای کلی اثر وفادار باشه و آن را در قالب سینما و یا یک اثر تلویزیونی به تصویر مبدل کنه ، اکثر منتقدین این گونه از اقتباس را برترین گونه می دانند اقتباس لفظ به لفظ بیشتر برای تبدیل اثری مثل نمایشنامه به فیلم استفاده می شود ، در نمایشنامه کنش و دیالوگ مهمند و خب برای تبدیل این دو عامل به تصویر گاهی باید لفظ به لفظ کپی برداری کرد تا اثر شاخص شود خب این یک شروع بود امیدوارم دوستان کمک کنند تا اقتباس مورد توجه همگان قرار بگیره ، من خودم شخصا علاقه دارم به طور مثال یک اثر ادبی رو مد نظر قرار بدیم و درباره ی اقتباس های گوناگونی که از آن اثر شده بحث کنیم و نظر بدیم و همچنین درباره ی نویسنده اثر هم مواردی رو ذکر کنیم آثار شاخص که اقتباس های جالبی ازشون شده بسیارند من چند مورد نام می برم و دوستان هم اگر دوست داشتن این لیست اسامی رو کامل کنن و بعد یکی رو برای شروع پیشنهاد کنن تا ببینیم کدوم اثر بیشتر مورد توجه هست تا در شروع مبحث ما قرار بگیره دوستان نظر یادتون نره ، کدوم اثر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هملت غرور و تعصب بلندیهای بادگیر جنگ و صلح جین ایر دیوید کاپرفیلد الیور توئیست سه تفنگدار کنت مونت کریستو میدل مارچ داستان های آگاتا کریستی شبح اپرا ارتباط های خطرناک آرزوهای بزرگ برادران کارامازوف آناکارنینا ارباب حلقه ها مجموع داستان هری پاتر و ............................ شما هم اگر داستانی مد نظرتونه که اقتباسی جالب داشته نام ببرید و البته پیشنهاد فراموش نشه فراوان تشکر :rose: Bahar_H 26 مرداد 1388, 01:50خب ظاهرا دوستان علاقه ای به ادامه ی بحث ندارن که نظر نمیدن :cry: باشه من خودم موضوع رو انتخاب و آغاز می کنم تا ببینیم چه می شود ..... با ((بلندیهای بادگیر)) نوشته ی امیلی برونته آغاز می کنم ابتدا خلاصه ای از داستان بلندیهای بادگیر فردی به نام لاک وود در ابتدای داستان عمارتی را از هیت کلیف نامی اجاره می کنه ، عمارت شخصی هیت کلیف که در همسایگی ملک اجاره داده شده است بلندیهای بادگیر نام دارد ، لاک وود شب اول را در در همین عمارت می گذراند و خواب عجیبی می بیند که در این خواب روح زنی از پشت پنجره تقاضا می کند که او بگذارد وارد اتاق شود ، این زن کاترین لینتون است ، لاک وود از خدمتکار خانه که نلی دین نام دارد می خواهد که داستان زندگی کاترین را برای او شرح دهد داستان از اینجا از زبان نلی نقل می شود و او به 30 سال پیش برمی گردد ، زمانی که صاحب آن زمان عمارت بلندیهای بادگیر ، آقای ارنشو ، پسرکی ژولیده به نام هیت کلیف را با خود به خانه می آورد تا از او نگهداری کند ، در همین احوال کاترین دختر خانواده دوستی صمیمانه ای با هیت کلیف پیدا می کند ولی هیندلی برادر بزرگ کاترین از هیت کلیف دل خوشی ندارد 3 سال می گذرد و آقای ارنشو می میرد و هیندلی که در آن زمان با زنی به نام فرانسیس ازدواج کرده مالک بلندیهای بادگیر می شود ، هیت کلیف اوضاع خوبی ندارد و بر اثر ظلم هیندلی چون برده در عمارت کار می کند و شادابی گذشته را ندارد کاترین با اعضای عمارت همسایه شان که لینتون نامیده می شوند دوست می شود و رفتار پسرانه ای که داشت تلطیف می شود و رابطه ی صمیمانه ای با ادگار لینتون پسر خانواده پیدا می کند ، همین امر باعث می شود که هیت کلیف دچار حسادت گردیده و از ادگار متنفر شود یک سال می گذرد و زن هیندلی که به تازگی پسری به دنیا آورده می میرد ، نام پسر هیرتون است ، هیندلی دائم الخمر می شود دو سال می گذرد و کاترین در اوج ناامیدی هیت کلیف ، تصمیم می گیرد با ادگار ازدواج کند ، نلی به او هشدار می دهد که این قضیه هیت کلیف را نابود خواهد کرد ولی کاترین می گوید که هیت کلیف در حد و اندازه های او نیست ، هیت کلیف این کلمات را می شنود و بلندی های بادگیر را در همان لحظه ترک می کند غافل از اینکه کاترین در ادامه ی صحبتش می گوید که هیت کلیف جزئی از وجود اوست همانند صخره هایی که به زمین تعلق دارند کاترین با غصه ی رفتن هیت کلیف با ادگار ازدواج می کند و در اوایل احساس می کند که خوشبخت است چندی بعد هیت کلیف با وضع مالی خوب که معلوم نیست چگونه به دست آمده باز می گردد و قصد انتقام دارد از کسانی که فکر می کند زندگیش را نابود کرده اند و مانع رسیدنش به کاترین شده اند او هیندلی را که سرخورده و منزویست مجبور می کند که او را وارث بلندیهای بادگیر کند و سپس برای انتقام کشی به همراه ایزابلا خواهر ادگار که عاشقش شده به قصد ازدواج می گریزد ، نقشه اش اینست که با ازدواج با ایزابلا بعد از فوت ادگار صاحب اموال خانواده ی لینتون شود بعد از بازگشت دوباره ی هیت کلیف به همراه ایزابلا ، کاترین بیمار شده و بعد از به دنیا آوردن دختری که نامش را به یاد مادرش کاترین می گذارند می میرد ، با مرگ کاترین خشونت هیت کلیف گسترده تر می شود و ایزابلا فرار کرده و در لندن پسرش را به دنیا می آورد ، نام او را لینتون می گذارد هیندلی می میرد و هیت کلیف مالک بلندیهای بادگیر می شود ، او قسم می خورد در حق هیرتون همان رفتاری را در پیش بگیرد که هیندلی در حقش روا میداشت 12 سال می گذرد و ایزابلا به سراغ ادگار می آید و از او می خواهد از لینتون نگهداری کند ولی هیت کلیف متوجه می شود و پسرش را که اکثرا بیمار است به بلندیهای بادگیر می آورد چند سال می گذرد و هیت کلیف می خواهد که کاترین جوان با لینتون ازدواج کند ولی کاترین و ادگار مخالف هستند . او کاترین را می دزدد و مجبورش می کند با لینتون ازدواج کند مدت کوتاهی می گذرد و ادگار لینتون بر اثر غصه ی دخترش و بیماری می میرد و در همین اوضاع لینتون هم بر اثر بیماری قدیمیش فوت می کند هیت کلیف مالک اموال و زمین های خانواده ی لینتون می شود در اینجاست که داستان به زمان حال بازمی گردد و لاک وود می آید که عمارت لینتون ها را اجاره کند و آن خواب را می بیند در این مدت رابطه ی کاترین با پسر دائیش هیرتون که پسری رنج کشیده ، خشن و بی سواد است صمیمانه می شود درست همانند کاترین و هیت کلیف ، تاریخ تکرار می شود وقتی هیت کلیف متوجه ی این علاقه می شود دست از انتقام گیری می کشد و آسوده به آغوش مرگ می رود جسد هیت کلیف را در کنار محبوب ابدی اش کاترین بزرگ دفن می کنند . خب اینهم از خلاصه امیدوارم که خوب شده باشه ، در آینده درباره ی امیلی برونته و فیلم ها و سریال های ساخته شده از این اثر خواهم نوشت پس تا بعد Bahar_H 27 مرداد 1388, 01:20(Wuthering Heights () (1920 (Wuthering Heights () (1939 (Wuthering Heights () (1948) (TV ( Sunday Night Theatre: Wuthering Heights () (1953) (TV) (Abismos de pasión () (1954) ( Heights () (1962) (TV) ("Wuthering Heights" () (1967) (Wuthering Heights () (1970) ("Wuthering Heights" () (1978) (mini) (Hurlevent () (1985) (Arashi ga oka () (1988) (Wuthering Heights () (1992 ( Heights () (1998) (TV) (Wuthering Heights () (2003) (TV) Bahar_H 28 مرداد 1388, 00:38سی ام جولای 1818 امیلی جین برونته Emily Jane Bronte در تورنتون انگلستان به دنیا آمد ، او پنجمین فرزند خانواده بود ، مادرش ماریا برانول و پدرش پاتریک برونته بودند . در سال 1820 خانواده اش به هیوورث واقع در یورکشایر نقل مکان کردند ، یک سال بعد در سال 1821 مادر امیلی فوت کرد و خاله اش الیزابت برانول مراقبت از او و بقیه ی بچه ها را به عهده گرفت . در دوران کودکی امیلی شعر می نوشت و فقط تعدادی از این اشعار باقی مانده ، او به همراه خواهرانش شارلوت و آن و همچنین برادرش برای خود به خیال پردازی می پرداختند و شخصیت هایی خلق می کردند که بعد ها در کتاب هایشان به کار گرفته شدند . در 1824 امیلی به همراه شارلوت و دو خواهر دیگر به نام های الیزابت و ماریا به مدرسه ای در کوان بریج رفتند ، مدرسه محیط مناسبی نداشت و سبب بیماری و مرگ الیزابت و ماریا شد ، امیلی و شارلوت بعد از فوت دو خواهر بزرگترشان به خانه بازگشتند . از آن به بعد امیلی بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کرد و اکثرا به مطالعه پرداخته و کتاب مقدس و کتاب هایی از نویسندگان بزرگی چون هومر ، ویرژیل ، شکسپیر ، میلتون و بایرون را می خواند . او بعضی مواقع هم ساز مورد علاقه اش پیانو را می نواخت . سال 1835 شارلوت به روهد رفت و در آنجا به تدریس مشغول شد ، امیلی برای مدتی نزد او رفت ولی دچار افسردگی شد و مجددا به خانه بازگشت . در فاصله سال های 1837-1842 در آکادمی بانوان دوشیزه پاچت در هالیفاکس مشغول به تدریس شد ، پس از مدتی به همراه شارلوت به بروکسل پایتخت بلژیک رفت . پس از مدتی خبر فوت خاله الیزابت آنها را به انگلستان کشاند . شارلوت مدتی بعد به بروکسل برگشت . در سال 1846 امیلی گزیده ای از اشعارش را تحت نام مستعار الیس بل به همراه اشعاری از شارلوت و آن در مجموعه ای منتشر کرد . در سال 1847 امیلی تنها رمانش را به نام بلندیهای بادگیر منتشر کرد ، در اینجا هم از از اسم مستعارش الیس بل استفاده کرد . در سال 1848 مجددا مجموعه اشعار سه خواهر چاپ شد و با استقبال فراوانی مواجه شد . در همین سال برادر امیلی ، برانول بر اثر مصرف بسیار الکل درگذشت ، وقتی مراسم تشییع جنازه ی او برگزار می شد امیلی سرمای سختی خورد و در 19 دسامبر در سن 31 سالگی در بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت ، جنازه اش در کلیسای سن میشل واقع در یورکشایر به خاک سپرده شد . Bahar_H 30 مرداد 1388, 01:02 Bahar_H 31 مرداد 1388, 01:12امیلی برونته حتی هنگامی که در مراسم خاکسپاری برانول سرما خورد حاضر به قبول پزشک نشد گویی دست از جان شسته بود امیلی خواسته هایش را در اشعارش و همچنین در رمان بلندیهای بادگیر دنبال کرده ، اینکه بشه در ذهن خوشی و سعادت ساخت حتی اگه با مرگ همنشین باشه و حتی اگه اجازه ندیم حس خوشبختی در قلبمون باشه ، آیا می تونیم در دنیای واقعی پیداش کنیم ؟ جسم رو میشه محدود و زندانی کرد ، ولی روح همیشه در آزادیه و امیلی با روح آزادش زندگی می کرد نه با جسم در بندش ، جالبه که دکتر قمشه ای الهی از امیلی برونته به عنوان یک عارفه یاد می کنه ، منم احساس می کنم شخصیتش به گونه ای بوده که برای همه زیاد قابل درک نبوده ، به نظر میاد مرگ بر محدودیت های جسمانی و مادی او غلبه کرد و او را از دنیایی که کسی درکش نمی کرد جدا ساخت شاید تلخی و تیرگی ابتدا و اواسط رمان به ذهن دلخسته ی او مربوط میشه و جهانبینیش را فریاد می زنه ولی در آخر هنگامی که کاترین جوان عشقی را در قلبش نسبت به هیرتون می یابد این همان عواطف پنهان امیلیه که در پایان برنده ی روایته امیلی برایش ممکن نبود با دیگران همسو بشه و نمی توانست برای حفظ بقا قوانین دنیای اطرافش را بپذیره ، او به جای زندگی در دنیای واقعی درون ذهنش زندگی می کرد و اینچنین بود که مرگ را بر زندگی در این دنیا ترجیح داد ، شاید امیلی درون قلبش خوشبختی رو تجربه کرده بود .... Bahar_H 31 مرداد 1388, 02:03کارگردان: Peter Kosminsky بازیگران: Juliette Binoche ... Cathy Linton / Catherine Earnshaw Ralph Fiennes ... Heathcliff Janet McTeer ... Ellen Dean Sophie Ward ... Isabella Linton Simon Shepherd ... Edgar Linton Jeremy Northam ... Hindley Earnshaw Jason Riddington ... Hareton Earnshaw Paul Geoffrey ... Mr. Lockwood John Woodvine ... Mr. Earnshaw Jonathan Firth ... Linton Heathcliff زمان: 105 دقیقه Rating 6.5/10 جالبه که در قسمتی از کتاب هیت کلیف از غصه ی کتی سرش رو محکم به درختی می زنه و خب رالف فاینس توجه خاصی به این مطلب داشت و در فیلم خیلی محکم سرش را به درخت کوبید به طوری که سرش خونریزی کرد
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1199]
صفحات پیشنهادی
اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون -
اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون --اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون Bahar_H 24 مرداد 1388, 01:57سلام بر ...
اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون --اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون Bahar_H 24 مرداد 1388, 01:57سلام بر ...
بررسي هشت فيلم اقتباسي
معمولا هر اجرا يا اقتباس سينمايي و تلويزيوني از نمايشنامه هاي هنريک ايبسن ، بيش از ... است که در مجموعه سينما اقتباس از آثار اقتباسي از ايبسن به نمايش در مي آيد . ... راي سر چشمه اين ويژگي ها را درمنابع ادبي اي که از آن ها اقتباس کرده مي داند ، اما ساده ...
معمولا هر اجرا يا اقتباس سينمايي و تلويزيوني از نمايشنامه هاي هنريک ايبسن ، بيش از ... است که در مجموعه سينما اقتباس از آثار اقتباسي از ايبسن به نمايش در مي آيد . ... راي سر چشمه اين ويژگي ها را درمنابع ادبي اي که از آن ها اقتباس کرده مي داند ، اما ساده ...
هنرمندان قمي: اقتباس ازفرهنگ بومي، مذهبي درهنر فيلمنامه نويسي ...
21 جولای 2008 – سينما. فيلمنامه. كارشناسان و هنرمندان قمي معتقدند: فيلمنامه هاي رايج در كشور ... بر اين باورند كه نويسندگان بومي بايد درخلق آثار اقتباسي خود كاملا هوشمندانه عمل نمايند. ... وي با اشاره به در نظر گرفتن ملاحظات ادبي اثر مورد اقتباس تاكيد كرد: ... استخراج شود تا دست مايه كار فيلمنامه نويسان سينما و تلويزيون قرار گيرد.
21 جولای 2008 – سينما. فيلمنامه. كارشناسان و هنرمندان قمي معتقدند: فيلمنامه هاي رايج در كشور ... بر اين باورند كه نويسندگان بومي بايد درخلق آثار اقتباسي خود كاملا هوشمندانه عمل نمايند. ... وي با اشاره به در نظر گرفتن ملاحظات ادبي اثر مورد اقتباس تاكيد كرد: ... استخراج شود تا دست مايه كار فيلمنامه نويسان سينما و تلويزيون قرار گيرد.
اقتباس ادبی در ادبیات دراماتیک
آیا تاکنون به تعداد فیلم ها یا تئاتر های اقتباسی دقت کرده اید؟ اقتباس، خون حیات بخش دنیای سینما و تلویزیون و تئاتر است. ... در سینما اقتباس به معنی شیوه ای است که از طریق آن یک فیلم بر مبنای آثار مکتوب از جمله رمان، کتاب .... کما اینکه منتقدان حرفه ای نیز با بررسی و تحلیل های دقیق و حساب شده و موشکافانه با دستانی باز ...
آیا تاکنون به تعداد فیلم ها یا تئاتر های اقتباسی دقت کرده اید؟ اقتباس، خون حیات بخش دنیای سینما و تلویزیون و تئاتر است. ... در سینما اقتباس به معنی شیوه ای است که از طریق آن یک فیلم بر مبنای آثار مکتوب از جمله رمان، کتاب .... کما اینکه منتقدان حرفه ای نیز با بررسی و تحلیل های دقیق و حساب شده و موشکافانه با دستانی باز ...
اقتباس ادبی ، بدون سیمرغ !
از میان پنج فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به طور مستقیم به اقتباس ادبی ... از میان فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فجر رویکردی به اقتباس ادبی در سینمای ایران داشتند. ... پاداش سکوت" اقتباسی است از داستان "من قاتل پسرتان هستم" نوشته احمد دهقان .... چشمگیر اقتباس از آثار ادبی در فیلمهای سینما و مجموعههای تلویزیونی بودهایم، ...
از میان پنج فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به طور مستقیم به اقتباس ادبی ... از میان فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فجر رویکردی به اقتباس ادبی در سینمای ایران داشتند. ... پاداش سکوت" اقتباسی است از داستان "من قاتل پسرتان هستم" نوشته احمد دهقان .... چشمگیر اقتباس از آثار ادبی در فیلمهای سینما و مجموعههای تلویزیونی بودهایم، ...
به بهانه جشنواره جام جم آسيب شناسي فيلمنامه هاي فيلمهاي تلويزيوني
جشنواره آثار تلويزيوني جام جم، فرصتي را فراهم كرد تا بار ديگر آسيب شناسي ... در حوزه سينما و تلويزيون، پاره اي از تفاوت هاي اساسي ديده مي شود كه شايد بررسي آنها ... تا پي ببريم كه تعداد بسيار زيادي از اين آثار داراي فيلم نامه هاي اقتباسي هستند. ... ايده، روابط علي و معلولي و شخصيت پردازي هستند اقتباس از آثار برجسته ادبي يا ...
جشنواره آثار تلويزيوني جام جم، فرصتي را فراهم كرد تا بار ديگر آسيب شناسي ... در حوزه سينما و تلويزيون، پاره اي از تفاوت هاي اساسي ديده مي شود كه شايد بررسي آنها ... تا پي ببريم كه تعداد بسيار زيادي از اين آثار داراي فيلم نامه هاي اقتباسي هستند. ... ايده، روابط علي و معلولي و شخصيت پردازي هستند اقتباس از آثار برجسته ادبي يا ...
از متون ادبی تا پرده نقره ای
از متون ادبی تا پرده نقره ای-از متون ادبی تا پرده نقرهایظرفیتهای دوگانه نوشتار ... و نمی تواند از این جهت به سینما کمک کند، گفت: در بررسی آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس می ... او بررسی ظرفیت های اقتباس را به مولفه های سینما مربوط دانست و گفت: مهم ... فضاسازی هیچ محدودیتی ندارد، ولی سینمای اقتباسی ما نمی تواند از عهده بازسازی آن ...
از متون ادبی تا پرده نقره ای-از متون ادبی تا پرده نقرهایظرفیتهای دوگانه نوشتار ... و نمی تواند از این جهت به سینما کمک کند، گفت: در بررسی آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس می ... او بررسی ظرفیت های اقتباس را به مولفه های سینما مربوط دانست و گفت: مهم ... فضاسازی هیچ محدودیتی ندارد، ولی سینمای اقتباسی ما نمی تواند از عهده بازسازی آن ...
نياز سينماي دفاع مقدس به اقتباسهاي ادبي
25 سپتامبر 2008 – نياز سينماي دفاع مقدس به اقتباسهاي ادبي جام جم آنلاين: دوران رونق ... را در بعد كلانتري بررسي ميكند: «شايد حالا يكي از مقاطع بسيار حساس و .... مثالش هم «داييجان ناپلئون» است كه با حفظ اين مشخصات به يك كار ماندگار كمدي در تلويزيون تبديل شد. از اين نويسنده درباره كيفيت آثار سينمايي اقتباسي جنگ ميپرسم و ...
25 سپتامبر 2008 – نياز سينماي دفاع مقدس به اقتباسهاي ادبي جام جم آنلاين: دوران رونق ... را در بعد كلانتري بررسي ميكند: «شايد حالا يكي از مقاطع بسيار حساس و .... مثالش هم «داييجان ناپلئون» است كه با حفظ اين مشخصات به يك كار ماندگار كمدي در تلويزيون تبديل شد. از اين نويسنده درباره كيفيت آثار سينمايي اقتباسي جنگ ميپرسم و ...
گفت و گو با کارگردان وبازيگر نمايش«فاوست»
شما ببینید هالیوود چه شاهکارهایی با توجه به آثار اقتباسی خلق میکند و به چه ... در سینما جز چند کار خوب مثل "ناخدا خورشید" و "پری" و "لیلا" نمونههای خوب نداریم . ... درباره اقتباس از متون ادبی البته این را هم باید اضافه کرد که گرچه طرفداران .... بیشتر دوست دارم فاوست را از منظری دیگر بررسی کنم و نه اینکه اندیشهاش را کشف کنم.
شما ببینید هالیوود چه شاهکارهایی با توجه به آثار اقتباسی خلق میکند و به چه ... در سینما جز چند کار خوب مثل "ناخدا خورشید" و "پری" و "لیلا" نمونههای خوب نداریم . ... درباره اقتباس از متون ادبی البته این را هم باید اضافه کرد که گرچه طرفداران .... بیشتر دوست دارم فاوست را از منظری دیگر بررسی کنم و نه اینکه اندیشهاش را کشف کنم.
نمونه های طراحی گرافیک برای ایده گرفتن -
نمونه های طراحی گرافیک برای ایده گرفتن --نمونه های طراحی گرافیک برای ایده گرفتن :hamid: 25 ... اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون - ...
نمونه های طراحی گرافیک برای ایده گرفتن --نمونه های طراحی گرافیک برای ایده گرفتن :hamid: 25 ... اقتباس های ادبی و بررسی آثار اقتباسی در سینما و تلویزیون - ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها