تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 21 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

چراغ خطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1828210542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به low poly من نظر بدین ... -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: به low poly من نظر بدین ... Mahdi_Rashed 02 ارديبهشت 1388, 19:39سلام دوستان . این عسها مربوط به یک ضد هواییه که برای جدیدترین پروژه ی من که یک بازی به نام " نخستین آزمایش " طراحی شده . دوستان نظر بدن لطفاً . فقط به رندر خام توجه نشه که چون توانایی Texture دادن تو مکس طوریه که یه دفع دیدین کیفیت Texture از کیفیت مدا بیشتر شد .:D :cool: :oops: HOMAYOON.F 02 ارديبهشت 1388, 23:17وای پسر، تو که اینو low ploy ساختی اگه بخوای high poly بسازی چیکار میکنی؟! کارت خیلی خوبه، فقط اون موشکاش به چی وصلن؟ نیازی نیست اون موشکا برن تو یه لوله یا محفظه ی خاصی که پرتاب بشن؟ کاره قشنگیه از رو چیزی ساختیش یا ذهنیه؟ Mahdi_Rashed 02 ارديبهشت 1388, 23:24کارت خیلی خوبه، فقط اون موشکاش به چی وصلن؟ در اصل موشک با گیره به پایه وصله ... ولی تو Low poly جزییات ریز کمتر طراحی میشه :D از رو چیزی ساختیش یا ذهنیه؟ از اونجایی که بازی در دست طراحی مربوط به آیندس مجبور شدم که ذهنی با طرح اولیه کاغذ طراحیش کنم :D ممنون از نظر شما :cool: ali_118 03 ارديبهشت 1388, 02:46به نظر میاد هنوزم برای بازی یه خورده سنگین باشه ( یه خورده که چه عرض کنم ... ) فکر کنم توی بازی بیشتر جزئیات با تکسچر ساخته میشه در این کار نیازی نبود که شما برای پیچ ها polygon اضافه خرج کنی ! اگه یه نگاهی به مدل های مشابه این کار در یه بازی مثل GTA بندازی میبینی که کلا با 4~3 تا Poly ساخته اینارو :D Mahdi_Rashed 03 ارديبهشت 1388, 08:24ممنون از نظرت به نظر میاد هنوزم برای بازی یه خورده سنگین باشه ( یه خورده که چه عرض کنم ... ) فکر کنم توی بازی بیشتر جزئیات با تکسچر ساخته میشه الا تعداد Face ها در حالت استاندارد تو یک حجم که مقداری بزرگتر از شخصیت بازیه حدود 10000 تاست ولی این مدل از 7693 تا Face تشکیل شده که این مقدار بعد از اعمال Level of Detail و Optimize و تبدیل مدل به کدهای Edge Less Mesh به حدود 6500 کاهش پیدا میکنه . مقدار Face هایی هم که برای یه سیستم معمولی بین 3000 GHz تا 5200 x2 در یه محیط قابل دیده شدن حدود 160,000,000 و حتی بیشتر که مهمولاً به حد اکثر خودش مگر در طراحی جنگل یا صحنه های سنگینی مثل جنگل نمیرسه . :D در این کار نیازی نبود که شما برای پیچ ها polygon اضافه خرج کنی ! پیچها بعد از تمام شدن طراحی کامل مدل با Render to texture به Normal map تبدیل میشن :D اگه یه نگاهی به مدل های مشابه این کار در یه بازی مثل GTA بندازی میبینی که کلا با 4~3 تا Poly ساخته اینارو بابا بازیهایی که ما میسازیم کجا , GTA با اون عظمت سیستم طراحی RAGE Engine کجا . اونا به خاطر حجم کار مجبورن اون طوری مدل بزنن :mad: moeinkarimi 04 ارديبهشت 1388, 14:16آفرین مهدی جام کارت خیلی تمیز شده. اما یک سوال داشتم !!!! چون شما تجربه خوبی تو زمینه بازی سازی داری میخواستم ازت سوال بکنم اگر این کار برای بردن تو نرم افزارهای بازی سازی یکم سنگین نیست ؟؟:shock: Mahdi_Rashed 04 ارديبهشت 1388, 14:20این کار برای بردن تو نرم افزارهای بازی سازی یکم سنگین نیست توضیحات تو پست بالای پست شماست مویین جان :d Mandana 04 ارديبهشت 1388, 14:39مویین :دی معین استش اون بنده ی خدا به نظرم خعلی خوب شده.اول خواستم می هم بگم سنگینه اما بعد گفتی اونها به نرمال تبدیل میشن حرفم رو پس میگیرم :دی البته باز هم می تونه تعداد پولیگانها کمتر باشه اما العان نسبتن استاندارده کاره خوبی شده و رندرش هم باسم جالب بود.تکستچر نمیدیش آیاه؟ خوشحال میشم ادامه اش بدی موفق بباشی Mahdi_Rashed 04 ارديبهشت 1388, 14:51ایشالا کار بازی به مراحل آزمایش رسید برای دانلود میذارم :d moeinkarimi 12 ارديبهشت 1388, 12:32مهدی جان این بازیت تموم نشد ؟؟؟ ما منتظریم ها :wink: Mahdi_Rashed 12 ارديبهشت 1388, 13:39مهدی جان این بازیت تموم نشد ؟؟؟ ما منتظریم ها :wink: بابا , تازه 2 ماهه شروع کردیم و فعلاً تا بعد امتحانات تعطیله . بعد امتحانات هم شروع میکنیم به ساخت یک Engine از توبع آماده ی XNA . بعد هم شروع به ساخت میکنیم :D




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 827]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن