واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : فلاکت؛ Low Poly Petros06-01-2008, 11:03 PMسلام این اولین Headی هست که درست کردم. اسمشو رو فلاکت گذاشتم. Low Poly هم هست. میخوام نظرتون رو در مورد کار بگید. http://www.myimagehub.com/files/3181/albums/Flash/1.jpg سوال هم دارم (ببخشید زیاده) اینی که من ساختم تا چه حد استانداره؟ بازم جزئیات (مثل گوش و سوراخ های بینی و ...) لازم داره یا بقیه رو میشه با متریال دهی برای یه Low Poly در آورد؟ آیا یه Low Poly با یه Smooth کردن به High Poly تبدیل میشه؟ من باید چند تا Face داشته باشم که یه Low Poly محسوب بشه؟ (میانگین) اگه میخواستم همین رو High Poly بسازم باید چی کار میکردم؟ بازی هایی که ساخته میشه رو فقط به خاطر جواب دادن تو سیستم های ضعیف Low Poly میسازن؟ مثلا IGI آیا High Res با High Poly تفاوت داره؟ فعلا همینا http://www.myimagehub.com/files/3181/3.jpg http://www.myimagehub.com/files/3181/Smoo.jpg وایر فریم: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Aminzikzak07-01-2008, 12:26 AMخب از نظر من که گوشاش مشکل داره ... دهنش که استاندارده ، یعنی برای ریگ زدن مشکل پیش نمیاد ... بقیه نظرات رو رضا طیبی میاد میگه ... چون اینکارست. hadi66507-01-2008, 12:44 AMخوب خوب شده چرا اسمش فلاکته من یه گروه میشناسم که اسمشون همینه ، با اونا مرطبته ! . خوب گوششو باید خودت بسازی ولی اگه برای بازی میخوای بکار ببریش نباید گوشاشو ادامه بدی یعنی بعقیش باید با تکسچر باشه برای بازی نباید یه آدم کامل که میسازی بیشتر از 2000 تا 3000 سگمنت داشته باشه فقط برا شخصیت های اول میشه بیشتر کار کرد خوب در کل عالی شده کاش یه تکسچر هم بهش بدی RezaTayebiJ07-01-2008, 01:55 AMبعنوان اولین سری که ساختی خوب شده ... جزئیات (حتی برای مدل Low ) کم هستن. از بعضی face ها می تونستی استفاده ی بهتری کنی. ایده ی رسیدن از مدل Low به High بدین شکل هست که face های جدید ایجاد کنی و ادیتشون کنی ، دوباره face های جدیدتر ایجاد کنی و جزئیات رو دقیق تر کنی و ... این مرحله همینطور ادامه پیدا می کنه ... Petros07-01-2008, 10:44 AMخب از نظر من که گوشاش مشکل داره ... دهنش که استاندارده ، یعنی برای ریگ زدن مشکل پیش نمیاد ... بقیه نظرات رو رضا طیبی میاد میگه ... چون اینکارست. سلام ممنون امین جان لطف کردی برای گوشاش فکر کنم باید آموزش مربوط به ساختن گوش Amin رو دنلود کنم. خوب خوب شده چرا اسمش فلاکته من یه گروه میشناسم که اسمشون همینه ، با اونا مرطبته ! . خوب گوششو باید خودت بسازی ولی اگه برای بازی میخوای بکار ببریش نباید گوشاشو ادامه بدی یعنی بعقیش باید با تکسچر باشه برای بازی نباید یه آدم کامل که میسازی بیشتر از 2000 تا 3000 سگمنت داشته باشه فقط برا شخصیت های اول میشه بیشتر کار کرد خوب در کل عالی شده کاش یه تکسچر هم بهش بدی سلام و ممنون اسمش به خاط ضعیف بودن کار فلاکته :20: تکسچرینگ و لایتنینگ و رندرینگ رو هم دورش یه خط کشیدم با حضور تابلوی ورود ممنوع کنارش. فکر کنم باید برم یه بازی نصب کنم و از رو اون بازی بفهمم که شخص اول چه خصوصیاتی داشته باشه. شاد باشید بعنوان اولین سری که ساختی خوب شده ... جزئیات (حتی برای مدل Low ) کم هستن. از بعضی face ها می تونستی استفاده ی بهتری کنی. ایده ی رسیدن از مدل Low به High بدین شکل هست که face های جدید ایجاد کنی و ادیتشون کنی ، دوباره face های جدیدتر ایجاد کنی و جزئیات رو دقیق تر کنی و ... این مرحله همینطور ادامه پیدا می کنه ... آقا رضا سلام دستتون درد نکنه جواب بقیه سوالات رو نمیدونید؟ mohsen_307-01-2008, 01:04 PMاين كجاش شبيه فلاكته ؟! اسمشو مي زاشتي هيچكس ninja 57307-01-2008, 02:52 PMکارت قشنگ شده. دماغ که از بالا تا پایین یه دست نیست. باید یه مقدار عوضش کنی. فکش هم یه مقدار غیر طبیعی شده. همه کاری میشه با متریال کرد. اگه بازی های چند سال پیش رو نگاه کنی به خاطر ضعیف بودن سیستم ها مجبور بودن کارکتر ها رو خیلی ضعیف بسازن ولی با تکسچر خوب به نظر قشنگ میومد. RezaTayebiJ07-01-2008, 03:42 PMآیا یه Low Poly با یه Smooth کردن به High Poly تبدیل میشه؟ خیر. مرحله به مرحله با split کردن face ها و جابجایی مولفه ها کاراکتر رو به کاراکتر high poly تبدیل می کنن. اون نسخه ی smooth شده ای که شما از کاراکتر وایرفریمش رو گذاشتی خیلی سنگینه و درست گردن rig برای کنترل حرکات صورتش خیلی سخته. اگه میخواستم همین رو High Poly بسازم باید چی کار میکردم؟ مرحله به مرحله خطوط جدید ایجاد کنی و نقاط و مولفه ها رو در جاهای مناسب قرار بدی. بعد از اینکه از فرم و محل قرارگیری نقاط راضی شدی دوباره خط های جدید ایجاد کنی و... . آیا High Res با High Poly تفاوت داره؟ شاید توی نرم افزاری مثل zBrush این دو تا مفهوم یه مقداری تفاوت داشته باشن. چون محیط zBrush بیشتر از آنکه سه بعدی باشه دو بعدی هست و بقول خودشون دو و نیم بعدی هست. یعنی وقتی مدل سه بعدی نمایش داده می شه در واقع عکس دو بعدی ای از مدل در حال نمایش هست .... فکر نمی کنم در نرم افزارهایی مثل مایا و max در زمینه ی مدلسازی polygon این دو مفهوم تفاوتی داشته باشن. hrgh207-01-2008, 05:26 PMآفین به عنوان اولین head modeling ت خوبه به نظر من برای High poly کردن کارت باید جزئیات بیشتری به کارت بدی اما اگر برای game می خواهی میتونی این جزئیات را به متریال و تکسچر کارت واگزار کنی Petros08-01-2008, 05:35 PMاز هر 4 دوست بالا تشکر میکنم. ممنون اطلاعات خوبی یاد گرفتم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]