تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1850455207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوال در مورد VRayMtlWrapper -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوال در مورد VRayMtlWrapper :Mohsen: 15 تير 1387, 21:33سلام رفقا، حالتون خوبه؟ خسته نباشد كسي هست بتونه توضيحي در مورد VRayMtlWrapper برام بده به نظر مياد كار جالبي داشته باشه، ولي دقيقا ازش سر در نميارم! ممنون از همتون CG_Master 15 تير 1387, 21:45سلام رفقا، حالتون خوبه؟ خسته نباشد كسي هست بتونه توضيحي در مورد VRayMtlWrapper برام بده به نظر مياد كار جالبي داشته باشه، ولي دقيقا ازش سر در نميارم! ممنون از همتون محسن جان سلام فکر کنم بدردت بخوره انگلیسیت خوبه دیگه؟!!:) VRayMtlWrapper () General The VRayMtlWrapper can be used to specify additional surface properties per material. These properties are also available in the Object settings () dialog. However, the settings from the VRayMtlWrapper override those from the Object settings (). Parameters material - this is the actual surface material. Additional surface properties Generate GI - controls the GI generated by the material. Receive GI - controls the GI received by the material. Generate caustics - turn this off, if the material should not generate caustics. Receive caustics - turn this off if the material should not receive caustics. Caustics multiplier - determines the effect of caustics on the material. Matte properties Matte surface - makes the material appear as a matte material, which shows the background, instead of the base material, when viewed directly. Note that the base material is still used for things like GI, caustics, reflections etc. Alpha contribution - determines the appearance of the object in the alpha channel of the rendered image. A value of 1.0 means the alpha channel will be derived from the transparency of the base material. A value of 0.0 means the object will not appear in the alpha channel at all and will show the alpha of the objects behind it. A value of -1.0 means that the transparency of the base material will cut out from the alpha of the objects behind. Matte objects are typically given an alpha contribution of -1.0. Note that this option is independent of the Matte surface option (i.e. a surface can have an alpha contribution of -1.0 without being a matte surface). Shadows - turn this on to make shadow visible on the matte surface. Affect alpha - turn this on to make shadows affect the alpha contribution of the matte surface. Areas in perfect shadow will produce white alpha, while completely unoccluded areas will produce black alpha. Note that GI shadows (from skylight) are also computed, however GI shadows on matte objects are not supported by the photon map and the light map GI engines, when used as primary engines. You can safely use those with matte surfaces as secondary engines. Color - an optional tint for the shadows on the matte surface. Brightness - an optional brightness parameter for the shadows on the matte surface. A value of 0.0 will make the shadows completely invisible, while a value of 1.0 will show the full shadows. Reflection amount - shows the reflections from the base material. This only works if the base material is directly a VRayMtl (). Refraction amount - shows the refractions from the base material. This only works if the base material is directly a VRayMtl (). GI amount - determines the amount of GI shadows. No GI on other mattes - this will cause the object to appear as a matte object in reflections, refractions, GI etc for other matte objects. Note that if this is on, refractions for the matte object might not be calculated (the object will appear a matte object to itself and will not be able to "see" the refractions on the other side). Miscellaneous GI surface ID - this number can be used to prevent the blending of light cache () samples across different surfaces. If two objects have different GI surface IDs, the light cache samples of the two objects will not be blended. This can be useful to prevent light leaks between objects of vastly different illumination. Divine Love 16 تير 1387, 06:23البته تمام تنظيمات بالا از مسير زير هم قابل دسترسيه VRay Renderer Panel/System/Object Settings :Mohsen: 16 تير 1387, 14:04هادي جان ممنون، ولي اين آموزشو قبلا ديده بودم، انگليسيم هم زياد خوب نيست مگر نه مشكلم باهاش حل مي شد مصطفي جان از شما هم ممنونم من كلا مي خوام بدونم برا چي استفاده ميشه، چون ديدم بعضي جاها ازش استفاده ميكنن مثلا يه بك گراند تو صفحه قرار داره، بعد يه ماشينو كه مدل شده رو روي يك plan قرار ميدن و متريال اين plane از جنس VRayMtlWrapper هست و موقع رندر اين plane مثل زميني عمل ميكنه كه توي يك گراند هست و فقط ظاهرا سايه رو جذب ميكنه خلاصه نمي دونم درست گفتم يا نه، فقط ميدونم كه رندر يه جوري ميشه كه انگار اين ماشينه مال همون محيط بك گرانده اگه بازم بتونيد كمك كنيد ممنون ميشم Divine Love 16 تير 1387, 19:46متوجه شدم چي مي گي: 1. توي Wrapper گزينه Generate GI رو غير فعال و Receive GI رو فعال كن 2. گزينه Matte Surface رو فعال كن 3. گزينه Shadow رو هم فعال كن 4. همين. حالا يه صلواتم بفرست :D :Mohsen: 17 تير 1387, 15:29مصطفي جان درست شد دمت گرم




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 749]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن